Onko teilläkin gmail nykyään tosi hidas päivityksen jälkeen?
Se vaan lataa ja lataa, eilen yksi viesti ei suostunut aukemaan ollenkaan, jouduin vaihtamaan selainta ja toimi vähän paremmin Chromessa.
Kommentit (7)
On hitaampi, muttei mitenkään älyttömän hidas.
Minulla gmail-sovellus tööttäsi melkein joka päivityksen jälkeen. Pakko oli päivittää, kun muuten lakkasi kokonaan toimimasta.
Nyt olen vaihtanut kaikissa laitteissani EdisonMail-sähköpostiohjelmaan, jolla voi lukea niin gmailin niin muutkin sähköpostit samassa sovelluksessa.
Saa nähdä, kuinka kauan tätä onnea kestää. Google on tunnettu häiriköijänatsi, joka ei suvaitse muiden (kuin omien) sovellusten käyttöä ja asiakkaidensa oma-aloitteisuutta.
On. Koneella käytän, ennen aukesi hetkessä mutta nyt menee ainakin minuutti että on käyttökelposessa kunnossa. Taitavat panostaa enemmän mobiilisovellukseen niin kuin melkein kaikki nykyisin.
Nyt olen alkanut tähän kiinnittää enemmän huomiota. Alkoi nimenomaan tässä syksyllä.
Lataa, lataa, lataa.. ihan sama millä koneella, selaimella ja netillä yrittää. Aina vaan lataa. Koko ajan tulee virhettä latauksissa ja on todella raivostuttavaa. Harmittaa kun virallinen spostiosoite, joka ollut vajaa 15 vuotta, on tuolla ja vaatisi sähköpostinvaihdos kamalan työn. Mutta jos tämä kirjautuminen on yhtä tuskaa joka kerta, ei voi mitään.
Olisiko mitään gmailin hyvillä ominaisuuksilla olevaa sähköpostipaikkaa? Hotmail ja luukku on ihan poissa kuvioissa. Tarvitsen tilaa ja selkeyttä, sen vuoksi aikoinaan gmailin valitsin.
Ei. Toimii normisti.