Riita uuden miesystävän kanssa, tunnusti jälkeen päin, että oli sylkenyt ruokaani, onko muita vaihtoehtoja kuin ero?
Sovimme riidan, ainakin minun puoleltani kaikki oli ok mutta miehen ilmeisestikin ei. Oli keksinyt kivan pikku jäynän ja valmistanut meille ns. sovintoillallisen. Syötyäni sanoi, ettei ollut antanut anteeksi yhtä riidan aikana sanomaani asiaa ja sanoi oikein omahyväinen virne naamallaan "Mä muuten räkäsin siihen sun annokseen, että varmaan mietit nyt mitä mulle meet sanomaan ja mitä et"
Ja tämä sanomani asia ei ollut mikään verinen loukkaus vaan liittyi siihen että mies oli valehdellut pituutensa reilusti ylöspäin ennen tapaamistamme. Tuli väkisinkin mieleen, mitä syanidia mahdollisesti löydän myöhemmin ruuastani jos tulee oikein kunnon riita.
Kommentit (30)
Etkö ihan oikeasti löydä parempaa miestä? Tyydyt sellaiseen joka räkii sun ruokaan. Huh huh.
Lähde ennen kuin pääset hengestäsi.
Vai odotatko seuraavaks viel paskaläjää puuron sekaan?!
En jäisi odottamaan että tuollainen helmi etenee oraalivaiheesta anaalivaiheeseen.
Toki jättäisin. Mutta ensin kusisin miehen olutpulloon, aamiaismuroihin tms. ja lähdettyäni tekstari et byy tö vei, kusin sun muroihin.
miten tyhmää jengiä täällä oikein on että lankeette päivästä toiseen näihin kaikkii trollien tarinoihin :D
Millaisen räkäruiskun oikein olet löytänytkin, todellisen HELMEN! Yäk! Sikakin on siisti eläin, mutta sun sussusi ei. Siirrä ulkoruokintaan HETI!
No hyi hemmetti mikä sika, saat miettiä minkälaisen jäynen tekee seuraavaksi. En katsois tuota en hetkeäkään
No ihan hullu, tietysti eroat. Miten voit edes harkita muuta.