Onko merihevosia oikeasti olemassa?
En ole koskaan nähnyt merihevosia muualla kuin lasten piirretyissä, että kyllä nyt vähän menee usko että ne olisivat oikeasti olemassa.
Kommentit (25)
On tietysti! Merimiesten ratsu on juurikin merihevonen. Se onkin oiva kulkupeli, ratsulla vaan orgioihin mereneitojen luokse niin menestys on taattu. Ellei vahingossa käytä jarrusatulaa!
Merikerttu76 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
Vai oletko itse tyhmä? Ensinnäkin et osaa vastata kysymyksiin, TAI jos osaisisit nii tuskin näyttäisit edes todisteita joita tässä olen hakemassa. MINULLE vain kerrotaan että niitä on mutta KUKAAN ei ole voinut todistaa minun kantaani asiaan vääräksi. Joten jos minusta päin katsoo niin te olette niitä TYHMIÄ.
Isoissa merivesiakvaarioissa niitä merihevosia näkee Suomessakin. Ja jossain lemmikkieläinkaupoissa olen nähnyt myös. Aika vaativaa kyllä on järjestää niille sopivat olosuhteet.
Jos kerrot missä asut, voin kertoa missä on sinua lähimpänä merihevosia nähtävänä. Helsingissä Sea Lifessa ainakin.
Kiehtovan näköisiä otuksia.
Voisi muuten sanoa, että sinulla on päässäsikin kaksi sen tapaista. Aivojen osa hippokampus nimittin on saanut nimensä siitä, että sen poikkileikkaus muistuttaa merihevosta.
Jumalan jälki on nähtävissä kaikkialla.
Merihevonen nousi vedestä maan päälle ja siitä kehittyi tavallinen hevonen. Sitten Jumala suunnitteli itselleen myös siivekkään hevosen, joka on vielä prototyyppiasteella.
Merihevosia on myös meidän pohjoisilla merillä.
Äitini oli kotoisin Viipurin mlk-seudulta.Siellä verkkoihin tarttui merestä noita hauskan näköisiä otuksia,en tiedä,kai ne kaloiksi lasketaan.
Niiden pää on miniatyyrihevonen.On todella erikoista että miten meren otus muistuttaa itseään satoja kertoja suurempaa maaeläintä.
Vaarini päästi ne aina verkoista vapauteen.
!! Näköjään on!