Onko merihevosia oikeasti olemassa?
En ole koskaan nähnyt merihevosia muualla kuin lasten piirretyissä, että kyllä nyt vähän menee usko että ne olisivat oikeasti olemassa.
Kommentit (25)
No siellähän ne merihepat mennä ui
https://media1.tenor.com/images/83bcdc4d53891858ad9f81b6a90450e5/tenor…
Vierailija kirjoitti:
on
Niinhän kaikki väittää, mutta todisteet puuttuu.
Vai tämmöistäkö merihevosta tarkoitit? :D
https://i.pinimg.com/originals/30/b9/49/30b949d6504bf2bb68b897c82a2745b…
Vierailija kirjoitti:
No siellähän ne merihepat mennä ui
https://media1.tenor.com/images/83bcdc4d53891858ad9f81b6a90450e5/tenor…
Tuo sinun linkkisi ei toiminut.
Etelä-Helsingissä on ainakin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Helsingissä on ainakin yksi.
Jännä juttu kun asun tossa Pasilan keskustassa ja olen käynyt monta kertaa oikein satamassa, mutta ei niitä merihevosia oikein ole.
Pää asia että ymmärtää että hevoset osaa uida ja puhua kuten ihmisetkin jos vain suojelee heitä niin se on jopa nähtävää.
Olen kuullut idiootin tarinan että saharanlaivat osaavat ilmaista sanoja sen jälkeen kuin kuningas monarkia varasti verkostoilla chilejä ja kaktusta amerikasta saharan etelä-ja pohois-puolelle sen eduksi että kamelit menettäisivät arvoja hevosilta tällä kunnianloukkauksella ja puhtaalla vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Pää asia että ymmärtää että hevoset osaa uida ja puhua kuten ihmisetkin jos vain suojelee heitä niin se on jopa nähtävää.
Olen kuullut idiootin tarinan että saharanlaivat osaavat ilmaista sanoja sen jälkeen kuin kuningas monarkia varasti verkostoilla chilejä ja kaktusta amerikasta saharan etelä-ja pohois-puolelle sen eduksi että kamelit menettäisivät arvoja hevosilta tällä kunnianloukkauksella ja puhtaalla vedellä.
Se on niin idioottia että en halua edes nähdä sellaista "saharan laivoista"
Onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
Merihevosista en oo ihan varma, mutta jokinorsuja näkyi kesällä lähes laumoittain.
On niitä. Niillä vaan on melko vaikea ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
Vai oletko itse tyhmä? Ensinnäkin et osaa vastata kysymyksiin, TAI jos osaisisit nii tuskin näyttäisit edes todisteita joita tässä olen hakemassa. MINULLE vain kerrotaan että niitä on mutta KUKAAN ei ole voinut todistaa minun kantaani asiaan vääräksi. Joten jos minusta päin katsoo niin te olette niitä TYHMIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Merihevosista en oo ihan varma, mutta jokinorsuja näkyi kesällä lähes laumoittain.
Taidat asua muualla kuin suomessa.
Merikerttu76 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähiöbaarissa näkyy laumoittain sotanorsuja ja suohirviöitä.
Niitä voi pitää akvaariossakin, kivoja otuksia.
kantabaarin Mirkku kirjoitti:
Merikerttu76 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähiöbaarissa näkyy laumoittain sotanorsuja ja suohirviöitä.
Suomessa niitä nyt tuskin on.
Leikataan koulutuksesta, sanoivat... hyvin menee kansainvälisissä vertailuissa, sanoivat...
Suomessakin on merihevosia. Itse ihastelin niitä tänä kesänä Helsingin Sea Life:ssa.
Ne on trooppisilla alueilla, ja Suomessa akvaarioissa. Mene johonkin Sea Lifeen niin saat todisteita, kun mikään muu ei ilmeisesti päde.
on