Todella harvinaisia ehkä jopa uniikkeja nimiä joita ei kovinkaan monella ihmisellä ole. Esim. Tuure.
Kommentit (21)
Vanhemmat muistavat Tuure Junnilan.
Toinen harvinainen uniikki nimi jonka tiedän olevan vain yhdellä on Reetu.
Siihen on syynsä, että tällaiset Tuuren ja Reetun kaltaiset uniikkihelmet ovat jääneet harvinaisiksi.
Tuure-nimi on annettu miehelle (tai pojalle) 3041. Tytölle alle 5 kertaa. Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta voi katsoa, montako kertaa mitäkin nimeä on annettu ja milloin.
Onko Tuure muka jotenkin erityisen harvinainen? Mä oon opettaja ja oon tavannut varmaan 15 Tuurea, mukana lapsia ja aikuisia. Harvinaisempia nimiä mitä ei oo tullut vastaan kuin kerran tai kaks on esim. Leeni, Ia ja Unni.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuure muka jotenkin erityisen harvinainen? Mä oon opettaja ja oon tavannut varmaan 15 Tuurea, mukana lapsia ja aikuisia. Harvinaisempia nimiä mitä ei oo tullut vastaan kuin kerran tai kaks on esim. Leeni, Ia ja Unni.
No ainakin mulle harvinaisia... ap.
Juuri töissä ihmeteltiin nimeä Arho, kukaan ei tuntenut yhtään sen nimistä, samoin esim Sirja, Sorja, ihan syyskuun kalenteri nimiä, mutta enpä tulle yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri töissä ihmeteltiin nimeä Arho, kukaan ei tuntenut yhtään sen nimistä, samoin esim Sirja, Sorja, ihan syyskuun kalenteri nimiä, mutta enpä tulle yhtään.
Mistähän tuo tulle tuli, tunne piti olla.
Lauha taitaa olla aika harvinainen nimi, annettu vain 290 tytölle 1899-2018.
Ja ainakin yhdelle koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Marius
Sirke
Vilho
Liisi
Viena
Jaael
Vilhoja on paljon. Mariusta tiedän useammalla toisena nimenä. Liisikään ei niin harvinainen.
Jeppe, entinen työkaveri ja vielä korkeassa asemassa. Luulin aluksi että on miehen lempinimi vaan oli ihan oikea.
Ainiin ja onhan se Tuure Boeliuskin. Mutta siinäpä ne. Ap