Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moni avioliitto ajautunut seksittömäksi?

Vierailija
17.09.2018 |

Onko Suomessa tabu seksitön avioliitto? Jos kumppani lakkaa kiinnostamasta fyysisesti, asialle ei monesti voi tehdä mitään. Ja yhdessä pysytään ehkä muista syistä.

Onkohan tällaista paljonkin olemassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan, teistä ja muista en tiedä.

Vierailija
2/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Mies tekee ympäripyöreitä työpäiviä 6 päivänä viikossa niin eipä siinä enää seksiä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meinas mennä. Oltiin jo avioeron partaalla juuri tästä syystä.

En kertakaikkiaan halua elää avioliitossa josta puuttuu seksi, ja toisekseen mun vaimolla on maailmankaikkeuden kaunein ja ihanin pillu, olisihan se sääli jos sellainen jää "hyödyntämättä"  =)

päästiin onneksi tästä kamalasta kriisistä ohi ja yli. Meillä on tällähetkellä varmaan jonkinmoinen kompromissi aktiivisuus, seksiä ehkä 3-4 kert kuukaudessa - ja olen tuon kanssa "sujut". Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee

Vierailija
4/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. 3 vuoteen ei oo enää seksiä ollu. 14v naimisissa.

Vierailija
5/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta mies on kokonaan haluton, ei vain minua kohtaan. Eihän tällaista pysty eikä halua. Joku lopullinen ratkaisu on tehtävä. Surullista, koska mies on älykäs ja huumorintajuinen. Parikymmentä vuotta sinnittelin niin, että seksiä oli (aina minun aloitteestani) vaikkapa muutaman kuukauden välein.

Nyt olen ymmärtänyt, ettei tilanne koskaan tule muuttumaan, ja vaikka hänellä on kaikki hyvin ja hän on onnellinen, minä en ole.

Asiasta on puhuttu tuhannen kertaa. Hän on onnellinen näin ja tyytyväinen seksiin sanotaan nyt 6 kertaa vuodessa. Enää seksiä ei ole, koska lopetin aloitteiden teon kerrottuani hänelle, etten enää aloitteita tule koskaan tekemään. Riitti.

Olen tehnyt oman ratkaisuni. Kun saan itseni rohkaistua niin avioero tästä tulee, vaikka toinen murtuu sitten ihan täysin. Olemme kuin parhaat kaverit, kämppikset, sisar ja veli. Ei se ole todellinen parisuhde eikä avioliitto. Käytännön asiat pelottavat, siis miten hän pärjää yksin. Entä miten kaikki tavaran ja vlkojen jakaminen, tarviiko ottaa asianajaja ym. Epämiellyttäviä asioita tiedossa. N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi