IL selvitti: Kansanedustaja Jani Toivola on ajanut taksilla yli tuhat kertaa veronmaksajien piikkiin - lasku 22 000 euroa: ”Se on totta kai ...
Iltalehden tekemän selvityksen mukaan vihreiden kansanedustaja Jani Toivola, 40, on käyttänyt eduskunnan taksikorttia tällä vaalikaudella jo hämmästyttävät 1 039 kertaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201809152201200619_pi.shtml
Kommentit (633)
No uudelle kaudelle ei enää ole asiaa. Aika käsittämätön keissi ikävä kyllä.
HSEn adonis kirjoitti:
No uudelle kaudelle ei enää ole asiaa. Aika käsittämätön keissi ikävä kyllä.
Kolmannelle siis.
On se ainakin kerran väittänyt pyöräilleensä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/uupumus-vei-jan…
"Itkin polkiessani töistä kotiin."
(Oikeastiko: "Nauroin taksin takapenkillä matkalla baarista kotiin"???)
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei tule naurusta loppua. Pitääkö toi oikeasti paikkansa, että Toivola on esiintynyt jossain lehdessä uusi pyöräilykypärä päässä - väärinpäin. Voi rassua, lainannut jostain fillarin ja kypärän rekvisiitaksi näyttääkseen tyhmälle kansalle, että fillarilla tässä ajetaan. Kömpelöä yrittämistä peitellä todellista matkustustapaansa.
Kuva olis kiva.
Me naiset ja Jani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei tule naurusta loppua. Pitääkö toi oikeasti paikkansa, että Toivola on esiintynyt jossain lehdessä uusi pyöräilykypärä päässä - väärinpäin. Voi rassua, lainannut jostain fillarin ja kypärän rekvisiitaksi näyttääkseen tyhmälle kansalle, että fillarilla tässä ajetaan. Kömpelöä yrittämistä peitellä todellista matkustustapaansa.
Tämä tieto vahvistettiin jo persujen puoluetoimistosta. Sen on pakko olla totta.
Lähteenä on Seiska. Pyöräilykypärän värikin tiedettiin.Höpöhöpö. Älä feikkaa. Me Naisissahan Toivola tykkää esiintyä.
Voi tsiisus miten itsekeskeisiä otsikoita - minä minä minä minä minun tunteeni minun arkeni minä minä minun vaikeuteni minä en ole universumin napa voi minua minä minä ja minä.
Me naiset ja Jani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tieto vahvistettiin jo persujen puoluetoimistosta. Sen on pakko olla totta.
Lähteenä on Seiska. Pyöräilykypärän värikin tiedettiin.Höpöhöpö. Älä feikkaa. Me Naisissahan Toivola tykkää esiintyä.
Seiskassa on kuva Toivolasta ja sateenkaaren värisestä pyöräilykypärästä.
Onhan se ajellut polkupyörällä - jalkakäytävää pitkin!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jani-Toivolan-sairausloma-jatkuu-paparazz…
Villen luovuttua johdosta on homma pikkasen kussu
Vierailija kirjoitti:
Villen luovuttua johdosta on homma pikkasen kussu
Understatement of the year.
Luin nyt noita Me Naisten juttuja. Edustaja uupui jo ekalla kaudella, uupuneena suunnitteli perheenlisäystä, uupui ajatuksistaan kun lapsi syntyi, piti 9kk uupuneen isyysloman, puolen vuoden työskentelyn jälkeen uupui ja jäi 9kk sairaslomalle joka jatkui 3kk kesälomalla.
Jaksoi uupuneena matkustella, kirjoittaa kirjan, tehdä taidetta ja omien sanojen mukaan tehnyt 89 seminaarimatkaa.
Kyllä paskan suoltaminen suusta uuvuttaa varmasti.
Yhä härskimmäksi homma menee - ja me typerykset maksamme kaiken. Ymmärtääköhän yhtään edes hävetä näiden juttujen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein katsoin, niin kesä kuukausina siellä oli Jani kolmantena ja seuraava vihreä oli 40 nes. Eli yksi vihreä 39 eniten taksia käyttävän joukossa ja silti ketju haukkuu vihreät? Taitaa olla taas sellainen "nyt käytetään tilaisuutta ja vähän vääristellä". Tilanne.
Muut vihreät käytti julkisia = lenteli Finnairilla?
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin kerran väittänyt pyöräilleensä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/uupumus-vei-jan…
"Itkin polkiessani töistä kotiin."
(Oikeastiko: "Nauroin taksin takapenkillä matkalla baarista kotiin"???)
Jos kuljettaa fillaria taksilla niin se on vihreän logiikan mukaisesti ympäristöteko.
Näinhän se on kun on piikki auki. Olit sitten kirkonmies tai kuka hyvänsä. Suurin osa ihmisistä tekisi varmasti samoin. Niin kauan kun ei tunnu omassa lompakossa, mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
"Toivola on ajanut taksilla 6 200 kilometriä. Vertailun vuoksi Helsingistä New Yorkiin on linnuntietä reilut 6 600 kilometriä. Toivola on istunut taksin kyydissä arviolta 175 tuntia, mikä on 22-23 normaalia työpäivää."
175 tuntia taksissa. Ajattele kuinka paljon olisi mennyt samaan joukkoliikennevälineellä eli bussi, spåra yms. Tuo todistaa taksin tarpeellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivola on ajanut taksilla 6 200 kilometriä. Vertailun vuoksi Helsingistä New Yorkiin on linnuntietä reilut 6 600 kilometriä. Toivola on istunut taksin kyydissä arviolta 175 tuntia, mikä on 22-23 normaalia työpäivää."
175 tuntia taksissa. Ajattele kuinka paljon olisi mennyt samaan joukkoliikennevälineellä eli bussi, spåra yms. Tuo todistaa taksin tarpeellisuuden.
Itse asiassa metrolla olis varmaan mennyt vähiten aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa n. 2km matkoja. Vihreää....
Taksi on joukkoliikennettä...
Vierailija kirjoitti:
Lahjakkaasti käytetty. Eikös Toivola ole ollut pitkillä sairaslomillakin?
Oli ja sai täyttä palkkaa koko ajalta. Toisin kuin itse sain, kun sain jonkinlaisen totaalisen burnoutin sairaanhoitajan työssäni, työuraa takana kymmeniä vuosia. Seuraava vuosi meni täydessä sumussa ja kun pääsin palaamaan töihin, piti töitä paahtaa kahta kauheammin, että sain vuoden aikana kuralle menneen talouden kuntoon. No pian eläkkeelle, sitten on ehkä aikaa kuroa mielenterveys kasaan, jos en ehdi kuolla ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ajellut polkupyörällä - jalkakäytävää pitkin!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jani-Toivolan-sairausloma-jatkuu-paparazz…
Putäähän vihreää imagoa ylläpitää
Höpöhöpö. Älä feikkaa. Me Naisissahan Toivola tykkää esiintyä.
https://www.menaiset.fi/avainsana/jani_toivola