Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisivatko miehet nyt ystävällisesti selittää minulle tämän asian

Vierailija
17.09.2018 |

Suurin asia joka erottaa miehen ja naisen ulkonäöllisesti ovat sukupuolielimet ja se, että naisella on tissit, miehellä toki joo myös mutta aivan erilaiset. Miksi nykyään sitten kaikki miehet puhuvat että naisen PEPPU onkin nyt se juttu? Ei tissit? En käsitä! Miehillä ja naisilla on molemmilla peput, miksi naisen peppu siis kiehtoo yhtäkkiä enemmän kuin tissit? Perse menee isojen muhkeiden pehmeiden ja mehukkaiden tissien edelle??? Kertokaa nyt tyhmälle naiselle joka ei kertakaikkiaan tajua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista aijaa-linkkien kuvista ehdottomasti tissit, vaikka eivät ne erikoisen suurilta näyttäneet, vaimolla on paremmat.

Omasta mielestäni paketti on täydellinen silloin kun tissit ovat kookkaat ja perse pieni mutta muodokas. Silti ylivoimaisesti eniten ratkaisee se, kuka niitä kantaa.

Oho. Aikamoista jos nuo kuvan tissit eivät ole sun silmään isot. Mitkäköhän mun itikan pistot siinä tapauksessa olis sulle? Omani ovat nimittäin ainakin viisi kertaa pienemmät kuin nuo. Ap

Vierailija
42/45 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi asia mikä heteroita ja homoja yhdistää. Molemmat katsoo peppua. Yleensä järjestyksessä ensin naama sitten peppu. Joskus jopa päinvastoin. No ihminen on pohjimmiltaan apina ja apinoilla tunnetusti on aika hauska helakanpunainen perberi. Jotkut apinalajit ensisijaisesti jopa tunnistaa toisensa pepusta mutta kai ihmiselle on jäänyt jokin evoluution jäänne asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista aijaa-linkkien kuvista ehdottomasti tissit, vaikka eivät ne erikoisen suurilta näyttäneet, vaimolla on paremmat.

Omasta mielestäni paketti on täydellinen silloin kun tissit ovat kookkaat ja perse pieni mutta muodokas. Silti ylivoimaisesti eniten ratkaisee se, kuka niitä kantaa.

Oho. Aikamoista jos nuo kuvan tissit eivät ole sun silmään isot. Mitkäköhän mun itikan pistot siinä tapauksessa olis sulle? Omani ovat nimittäin ainakin viisi kertaa pienemmät kuin nuo. Ap

Kuvan tissit olivat ihan kivat, ei siinä mitään. Ehkä ne ei mun silmään näytä suurilta kun olen tottunut isompiin. Exällä oli isommat ja nykyisellä on todella hyvät. Mutta se on vain visuaalinen hyve, elämäni parasta seksiä olen saanut pienirintaiselta naiselta jonka tissit ovat kuin ketunnenät.

Vierailija
44/45 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sinulla huolet! Toivottavasti saat tyydyttävän vastauksen.

No itse lautana ja ilmeisesti hyväpeppuisena kuulen jatkuvasti miehiltä että ei tisseillä väliä kunhan on hyvä peppu. Enpä usko että sanovat noin isotissisille naisille, varmasti kehuvat heidän rintavarustustaan. Mun rinnoissa kun ei ole mitään kehuttavaa niin pakko kehua sitten peppua. Ap

Täh? Mikset voi olla vain tyytyväinen kehusta, vaan siitä on pakko yrittää vääntää jotain negatiivista? Yritä päästä yli tuosta alemmuuskompleksistasi. Tuo ei ole tervettä. Joskus telkkarissa oli muuten joku hömppäkoe, jossa otettiin aikaa ja selvitettiin, kumpaa miehet jäävät katsomaan, jos vaihtoehtoina on paljastava kaula-aukko (ja isot tissit) tai naisen pylly tiukoissa farkuissa. Kaikki taisivat jäädä pidemmäksi aikaa tuijottamaan peppua.

Muutenkin, luuletko, että miehet muuten vain huvikseen valehtelevat tuollaisista asioista? Mikä olisi motiivi? Saada sinulle parempi mieli? Usko pois, eivät miehet niin hyväsydämisiä ole. Voin luvata sinulle, että yhtäkään random miestä ei kiinnosta säälistä kehua sinua, jos sinulla on huono mieli omista tisseistäsi. Ne, joissa ei miesten mielestä ole mitään kehujen arvoista, eivät niitä myöskään saa, eivät ainakaan "jatkuvasti". Ole hyvä ja lopeta tuo ylimielisyys.

t. nainen

Öö, joo? Nimenomaan miehet kehuvat mua vain siksi että saavat seksiä. Tyhmänä uskoin jonkun aikaa, nyt en enää usko. Ainoa syy miksi miehet ovat koskaan mulle sanoneet tai tehneet jotain hyvää, on päästäkseen sänkyyn kanssani ja lempanneet heti kun ovat saaneet haluamansa. En usko enää ikinä yhtäkään vtun kehua noilta paskiaisilta. Miten mä olen ylimielinen? Mulla on maailman pskin itsetunto! Ylimielisyydestä niin kaukana kuin voi vaan ihminen olla. AP

No se, mitä sä et tässä tajua, on se, että ei todellakaan kaikki naiset saa jatkuvasti kehuja ulkomuodostaan. Jos se vieläpä keskittyy johonkin yhteen ominaisuuteen aina, niin aika epätodennäköistä on, että joka ainut pyllyä kehunut olisi sattumalta saman valheen keksinyt. Ylimielisenä näyttäytyy toi sun tyylisi piehtaroida itsesäälissä valitellen, miten saat kyllä koko ajan kehuja mutta vääränlaisia kehuja. Ihan oikeasti nyt.

Saan koko ajan kehuja? Mistähän tuon keksit? Tiedoksi, että sain ensimmäisen kehuni mieheltä 26-vuotiaan ja tuonkin pahimman tason pelimieheltä joka kehui mua vain päästäkseeni korkkaamaan mut. En ole koskaan saanut vilpitöntä kehua mieheltä, sillä heidän taka-ajatuksenaan on aina ollut vain päästä sänkyyni. Ap

Meinaatko sitten, ettei näillä tissimiehillä ole mitään taka-ajatuksia sänkyyn pääsemisestä?

Mulla on ihan hyvät sekä tissit että perse, mutta olen kiertänyt ja kierrän kaukaa niin juntit miehet, jotka ensi töikseen jompaa kumpaa kommentoivat. Minussa kun on paljon muutakin, ja näitä muita ominaisuuksia pidän tärkeämpänä.

Ulkonäössäni on myös heikkoutensa, mutta enpä ole antanut niidenkään minua määritellä sen enempää.

Vierailija
45/45 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tässä MIEHEN perse; https://aijaa.com/sgFmdt

Enpä usko että moni tunnistaisi että kyseessä todella on mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi