Voisivatko miehet nyt ystävällisesti selittää minulle tämän asian
Suurin asia joka erottaa miehen ja naisen ulkonäöllisesti ovat sukupuolielimet ja se, että naisella on tissit, miehellä toki joo myös mutta aivan erilaiset. Miksi nykyään sitten kaikki miehet puhuvat että naisen PEPPU onkin nyt se juttu? Ei tissit? En käsitä! Miehillä ja naisilla on molemmilla peput, miksi naisen peppu siis kiehtoo yhtäkkiä enemmän kuin tissit? Perse menee isojen muhkeiden pehmeiden ja mehukkaiden tissien edelle??? Kertokaa nyt tyhmälle naiselle joka ei kertakaikkiaan tajua.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sinulla huolet! Toivottavasti saat tyydyttävän vastauksen.
No itse lautana ja ilmeisesti hyväpeppuisena kuulen jatkuvasti miehiltä että ei tisseillä väliä kunhan on hyvä peppu. Enpä usko että sanovat noin isotissisille naisille, varmasti kehuvat heidän rintavarustustaan. Mun rinnoissa kun ei ole mitään kehuttavaa niin pakko kehua sitten peppua. Ap
Täh? Mikset voi olla vain tyytyväinen kehusta, vaan siitä on pakko yrittää vääntää jotain negatiivista? Yritä päästä yli tuosta alemmuuskompleksistasi. Tuo ei ole tervettä. Joskus telkkarissa oli muuten joku hömppäkoe, jossa otettiin aikaa ja selvitettiin, kumpaa miehet jäävät katsomaan, jos vaihtoehtoina on paljastava kaula-aukko (ja isot tissit) tai naisen pylly tiukoissa farkuissa. Kaikki taisivat jäädä pidemmäksi aikaa tuijottamaan peppua.
Muutenkin, luuletko, että miehet muuten vain huvikseen valehtelevat tuollaisista asioista? Mikä olisi motiivi? Saada sinulle parempi mieli? Usko pois, eivät miehet niin hyväsydämisiä ole. Voin luvata sinulle, että yhtäkään random miestä ei kiinnosta säälistä kehua sinua, jos sinulla on huono mieli omista tisseistäsi. Ne, joissa ei miesten mielestä ole mitään kehujen arvoista, eivät niitä myöskään saa, eivät ainakaan "jatkuvasti". Ole hyvä ja lopeta tuo ylimielisyys.
t. nainen
Öö, joo? Nimenomaan miehet kehuvat mua vain siksi että saavat seksiä. Tyhmänä uskoin jonkun aikaa, nyt en enää usko. Ainoa syy miksi miehet ovat koskaan mulle sanoneet tai tehneet jotain hyvää, on päästäkseen sänkyyn kanssani ja lempanneet heti kun ovat saaneet haluamansa. En usko enää ikinä yhtäkään vtun kehua noilta paskiaisilta. Miten mä olen ylimielinen? Mulla on maailman pskin itsetunto! Ylimielisyydestä niin kaukana kuin voi vaan ihminen olla. AP
Miesten kanssa kyllä puhutaan, että toiset tykkää tisseistä ja toiset peffoista, joo. Mutta toisaalta luomua arvostetaan yli kaiken. En tiedä kenenkään ehdottaneen naiselleen, että eikös laiteta sulle silikonit. Olen ymmärtänyt, että takapuolen tai tissien koko on naiselle ongelma nimenomaan suhteessa toisiin naisiin, ei miehiin päin. Sama juttu meikkaamisessa useinmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse lautana ja ilmeisesti hyväpeppuisena kuulen jatkuvasti miehiltä että ei tisseillä väliä kunhan on hyvä peppu. Enpä usko että sanovat noin isotissisille naisille, varmasti kehuvat heidän rintavarustustaan. Mun rinnoissa kun ei ole mitään kehuttavaa niin pakko kehua sitten peppua. Ap
Sinun ongelma ei olekaan tuo tissittömyys, vaan paperinohut itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on rasismin vastaisuudesta. Biologisesti mustia miehiä kiinnostaa naisen takapuoli, joka mustien mielestä on naisen hedelmällisyyden mittari. Valkoisia miehiä kiinnostaa rinnat, jotka ovat samaan tapaan hedelmällisyyden mittari. Nyt kun kaikki halutaan sekoittaa, sukupuolista lähtien, on pitänyt aivopestä takapuolen olevan se juttu, myös valkoisille.
Rintoihin kiintyminen kertoo seksuaallisesta oidipusksesta, jolloin mies alitajuisesti haluaisi imeä ja hyväillä oman äitinsä rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jättiperse on tämän hetken sairaalloinen fiksaatio. Pikkutytötkim kasvattavat tolkutonta haisevaa hanuria. Voi auta armias kun tiukat pikkupyllyt palaavat muotiin - ja tulevathan ne. Kyllä on laardiperseillä tekeminen saada ahterinsa ihmismäiseksi.
Ja millähän tavalla sitä persettä muka maagisesti kasvatetaan valtavaksi "laardiperseeksi" tai toisinpäin? Ei siitä luonnonmuovaamasta toiseen ääripäähän helposti päästä (jos p.kirurgia jätetään laskuista).
Kerroin yhdelle naiselle että sulla on kauniit hyvät rinnat, siinä samalla kun hyväilin. Oli kyllä vartaloon juuri täydelliset, sopivan pienet.
Ehkä oli vähän epävarma omista rinnoista alussa tai kukaan ei ollut kehunut.
Kyllä nainen on tullu mieleen monta kertaa
Isot mehukkaat tissit: https://aijaa.com/1Z6ysN
Perse: https://aijaa.com/JAEC3f
Voiko joku väittää ettei tissit vie noista kahdesta kuvasta voiton ylivoimaisesti? Jos voi niin en ymmärrä enää mistään mitään. Ap
Hyvännäköinen nainen on miehelle egonbuustaaja ja statuksenkohottaja. Nyt kun isot ja muodokkaat peput ovat muodissa, niin sellaisia halutaan. On niistä ennenkin jotkut tykänneet, mutta enemmän piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän mulla voisi ollakkaan minkäänlaista itsetuntoa kun jokaikinen tapailemani mies on ainoastaan valehdellut ja käyttänyt hyväksi? Kysynpä vaan. Kun kelpaisi edes yhdelle miehelle, mutta kun ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla seitinohut aamukänni ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen isotissinen nainen, jota miehet eivät juurikaan kehuskele. Ehkä kerran kahdessa vuodessa joku voimakkaasti alkoholin vaikutuksen alaisena oleva saattaa jotain positiivista ulkonäöstäni sopertaa, tyyliin "hyvät keuhkot" tms. Olisiko tämä mielestäsi mukavampaa kuin oma tilanteesi, jossa kuulet jatkuvasti kehuja miehiltä? Haluaisitko vaihtaa osia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen isotissinen nainen, jota miehet eivät juurikaan kehuskele. Ehkä kerran kahdessa vuodessa joku voimakkaasti alkoholin vaikutuksen alaisena oleva saattaa jotain positiivista ulkonäöstäni sopertaa, tyyliin "hyvät keuhkot" tms. Olisiko tämä mielestäsi mukavampaa kuin oma tilanteesi, jossa kuulet jatkuvasti kehuja miehiltä? Haluaisitko vaihtaa osia?
Kyllä ja kyllä! Muistan ikuisesti erään kerran kun kävelin isotissisen naisen perässä kadulla terassin ohi, neljä miestä huusi hänelle "hyvät tissit/hitto kun on isot tissit" tmv, mulle kukaan ei huutanut mitään ja miksi olisikaan kun en omista minkäänlaisia tissejä. Elämäni yksi nöyryttävimmistä hetkistä. Miehet olivat vieläpä hyvännäköisiä että kyllä minäkin olisin heiltä huomiota halunnut :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää, miksi naisia kiinnstaa miesten persiit. Himoitsetteko tunkevanne sinne jotakin? Fy fan.
Miehillä naisten takapuolien tiirailu taas on luonnollista, sillä onhan takaa päin nusasu varsin yleinen ja nautinnollinen asento. Mukava läimäytellä akkaa takapuolelle ja vaikka samalla karjahtaa "narttu!" .
Jos miehellä on kunnon pakaralihakset, niin se jaksaa, jaksaa....
Sata vuotta sitten ihailtiin hyvin laihaa jopa poikamaista vartaloa naisella
70 vuotta sitten pehmeää muodokkaampaa
20 vuotta sitten pienet peput ja laiha kroppa oli se juttu
Nyt muodissa on peput.
Se riippuu ihan ajan trendeistäkin ja kaikilla miehillä on oma maku. Jotkut tissimiehet pitää pienistä jotkut isoista,jotkut peppumiehet timmistä pienestä ja jotkut treenaamattomasta isosta pepusta
Yhteiskuntaa manipuloimaan pyrkivät tahot pyrkivät siihen, ettei ihmisten ajatuksissa olisi juuri muuta kuin seksi ja ennenkaikkea se ”perse” - siksi seksiäkin tyrkytetään nykyään ihan kaikkialla 24/7...
Jotain osviittaa siitä, mikä on tässä päämääränä, antaa elokuva ”idiocracy”, ja kohtaus siitä -
Henkisesti heikkoja, intohimojensa riivaamia ihmisiä on helpompi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mikset voi olla vain tyytyväinen kehusta, vaan siitä on pakko yrittää vääntää jotain negatiivista? Yritä päästä yli tuosta alemmuuskompleksistasi. Tuo ei ole tervettä. Joskus telkkarissa oli muuten joku hömppäkoe, jossa otettiin aikaa ja selvitettiin, kumpaa miehet jäävät katsomaan, jos vaihtoehtoina on paljastava kaula-aukko (ja isot tissit) tai naisen pylly tiukoissa farkuissa. Kaikki taisivat jäädä pidemmäksi aikaa tuijottamaan peppua.
Muutenkin, luuletko, että miehet muuten vain huvikseen valehtelevat tuollaisista asioista? Mikä olisi motiivi? Saada sinulle parempi mieli? Usko pois, eivät miehet niin hyväsydämisiä ole. Voin luvata sinulle, että yhtäkään random miestä ei kiinnosta säälistä kehua sinua, jos sinulla on huono mieli omista tisseistäsi. Ne, joissa ei miesten mielestä ole mitään kehujen arvoista, eivät niitä myöskään saa, eivät ainakaan "jatkuvasti". Ole hyvä ja lopeta tuo ylimielisyys.
t. nainen
Öö, joo? Nimenomaan miehet kehuvat mua vain siksi että saavat seksiä. Tyhmänä uskoin jonkun aikaa, nyt en enää usko. Ainoa syy miksi miehet ovat koskaan mulle sanoneet tai tehneet jotain hyvää, on päästäkseen sänkyyn kanssani ja lempanneet heti kun ovat saaneet haluamansa. En usko enää ikinä yhtäkään vtun kehua noilta paskiaisilta. Miten mä olen ylimielinen? Mulla on maailman pskin itsetunto! Ylimielisyydestä niin kaukana kuin voi vaan ihminen olla. AP
No se, mitä sä et tässä tajua, on se, että ei todellakaan kaikki naiset saa jatkuvasti kehuja ulkomuodostaan. Jos se vieläpä keskittyy johonkin yhteen ominaisuuteen aina, niin aika epätodennäköistä on, että joka ainut pyllyä kehunut olisi sattumalta saman valheen keksinyt. Ylimielisenä näyttäytyy toi sun tyylisi piehtaroida itsesäälissä valitellen, miten saat kyllä koko ajan kehuja mutta vääränlaisia kehuja. Ihan oikeasti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
No se, mitä sä et tässä tajua, on se, että ei todellakaan kaikki naiset saa jatkuvasti kehuja ulkomuodostaan. Jos se vieläpä keskittyy johonkin yhteen ominaisuuteen aina, niin aika epätodennäköistä on, että joka ainut pyllyä kehunut olisi sattumalta saman valheen keksinyt. Ylimielisenä näyttäytyy toi sun tyylisi piehtaroida itsesäälissä valitellen, miten saat kyllä koko ajan kehuja mutta vääränlaisia kehuja. Ihan oikeasti nyt.
Saan koko ajan kehuja? Mistähän tuon keksit? Tiedoksi, että sain ensimmäisen kehuni mieheltä 26-vuotiaan ja tuonkin pahimman tason pelimieheltä joka kehui mua vain päästäkseeni korkkaamaan mut. En ole koskaan saanut vilpitöntä kehua mieheltä, sillä heidän taka-ajatuksenaan on aina ollut vain päästä sänkyyni. Ap
Olen nainen ja se perseen kuva oli upea. Ne tissit olivat liian isot ja näyttivät silikonitisseiltä, mitkä taas on mulle yök. Ottaisin ton perseen itelleni välittömästi jos saisin valita.
Miehelläni on muuten ihana perse, jota on pakko katsoa ja koskea. Hyvä perse, kapea voimakas lantio, jaksaa rakastella pitkään, välillä hellästi, välillä voimalla, mmmmm......... N50+
Noista aijaa-linkkien kuvista ehdottomasti tissit, vaikka eivät ne erikoisen suurilta näyttäneet, vaimolla on paremmat.
Omasta mielestäni paketti on täydellinen silloin kun tissit ovat kookkaat ja perse pieni mutta muodokas. Silti ylivoimaisesti eniten ratkaisee se, kuka niitä kantaa.
Ap on niin selvä isoutareinen lautapylly.