Taidan lähteä tuolta lihavien ryhmästä Facebookista
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kritiikkiä siellä pitäisi antaa?
Esim koskaan ei saa sanoa että joku vaate ei sovi jollekin, pitää aina kehua kuinka kaunis on yms vaikka ei läskit ketään kaunista yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi saada levittää siellä pahaa mieltä muille?
Jos ne ei itse tajua että ihrat pursuaa näkyville eikä vaate sovi, nii täytyyhän se kertoa.
Ap taitaa olla 0-koon lauta joka saa mielihyvää lihavien kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ei itse tajua että ihrat pursuaa näkyville eikä vaate sovi, nii täytyyhän se kertoa.
Miksi täytyy? Onko kyseessä siis joku lihavien pukeutumista koskeva ryhmä, vai millainen tää ryhmä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit perustaa oman ryhmän epäkohteliaat inhorealistit.
Miksi kukaan haluaisi kommentoida, että "ruma mekko" tai "ei sovi sulle, olisit valinnut pilkullisen"? Eikö se nyt kuulu käytöstapoihin joka palstalla ja ihan elämässäkin, että kehutaan tai ollaan hiljaa.
Ei tietenkään saa syyttä kehua. Sitten leijuvat kuplassa luullen liikoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta oletko tosiaan sitä mieltä, että lihavia pitää jotenkin suojella normaalilta arjen keskustelulta, että he ovat jotenkin erityisen suojelun tarpeessa ja eivät kestä mitään muuta kuin järjetöntä ylistystä ja kehumista?!?
Olen normaalipainoinen, joskus olen ollut vähän pyöreämmässäkin kunnossa, mutta ei minulle silloinkaan pitänyt valehdella, että joku rätti näytti mahtavalta jos se todellakaan ei näyttänyt. Onko olemassa siis joku lihavien ryhmä jossa pitää keksiä toinen toistaan ylistävämpiä asioita lihavana olemiseen?
Tämä ´kehopositiivisuuden´aika on hirveä. Sairaalloisen ylipainoiset naiset odottavat hyväksymistä ja ehkäpä jopa kehuja rohkeudesta, kun postaavat kuvia bikinit päälle. Eräänkin naisen vieressä hymyili noin 10v lihava tytär.
Puolustus on usein, kun puhutaan terveydestä, että ihan terveitä ollaan painosta huolimatta.
Kyllä varmasti ollaankin vielä, kun ikää noin 35, mutta melko varmasti ei olla, kun ikää 55.
Mä en ihmettele, että tästä asiasta puhutaa, asia räjähtää käsiin tulevina vuosina, kun hoidetaan lihavuuden tuomia sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaikki normaali keskustelu jossa ei koko ajan kehuta on kritiikkiä!
Tuo ryhmähän on perustettu juuri sitä varten, että jokainen ryhmän jäsen haluaa kuulla vain kehuja ja ylistystä ja voivotella sitä, että jokainen normaalipainoinen haluaisi todellisuudessa olla lihava, sillä normaalipainoinen on heidän mielestään miesmäinen ja rehevyys on ainoa naisen mittari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaikki normaali keskustelu jossa ei koko ajan kehuta on kritiikkiä!
Tuo ryhmähän on perustettu juuri sitä varten, että jokainen ryhmän jäsen haluaa kuulla vain kehuja ja ylistystä ja voivotella sitä, että jokainen normaalipainoinen haluaisi todellisuudessa olla lihava, sillä normaalipainoinen on heidän mielestään miesmäinen ja rehevyys on ainoa naisen mittari.
Miksi alunperinkään sitten liityit tuollaiseen ryhmään, jollet kannata sen ideaa?
Kritiikin antaminen on taitolaji. Harva sitä osaa tehdä nätisti, suurin osa ei edes yritä vaan levittää pahaa mieltä ihan tarkoituksella. Joskus sitten käy niin että tuleekin itselle paha mieli kun joku sanoo takaisin. Siinä vaiheessa kannattaa miettiä josko omassa ulosannissa olisi jotain hiottavaa, eikä lähteä siilipuolustukseen.
Miks musta tuntuu, että tässä on tapahtunut joku seuraavista:
1. AP on liittynyt ryhmään ymmärtämättä kunnolla sen ideaa.
2. AP on ymmärtänyt ryhmän idean oikein, mutta ei ymmärrä (tai halua ymmärtää) sitä, miten ryhmässä kuuluisi olla ja miten toisten painosta voi siellä puhua (ts. onko ylipäätän sopivaa kommentoida sitä, miten joku vaate istuu jonkun päälle).
3. Ryhmän idea on ymmärretty ja vaatevalinnoista saa ryhmässä keskustella, mutta AP on tilannetajuton ääliö vailla kykyä kysyä itseltään "miltä musta tuntuisi, jos joku sanoisi näin minulle?" ennen enterin painamista.
Osuiko joku näistä oikeaan?