Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa kun mies väittää ettei meikki kaunista!

Vierailija
16.09.2018 |

Eihän miehet edes erota meikattua naista meikittömästä

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hauska, miten miehet aina jaksavat ajatella, että naiset ovat tässä maailmassa vaan miellyttääkseen miesten silmää. Sanotaanko, että 99% suomalaisista miehistä pukeutuu mielestäni rumasti, kroppa ei ole hyvännäköinen jnejne. mutta en mä joka käänteessä ole kertomassa kuinka me naiset emme nyt pidä teistä miehistä tälläisenä. Koska annan kaikille ihmisille sen verran arvoa, että en kuvittele heidän olevan olemassa miellyttääkseen minua.

Mielenkiintoinen juttu että kukaan ei mene sanomaan sillan alla spurgulle että oletpas ruma. Sen sijaan miss suomi -ehdokkaiden ulkonäköä kyllä arvostellaan vaikka kuinka. Mikä voisi olla syynä?

Vierailija
62/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ilman meikkiä/vähän meikkiä naamassa, olen näkymätön eikä kukaan mies edes vilkaise. Jos sen sijaan on voimakas meikki, tekoripset, hiuslisäkkeet jne. niin baarissa tulee useampi mies tekemään tuttavuutta. Tämä lienee syy, miksi useat meikkaa voimakkaasti, etenkin jos on sinkku. Itse en varattuna ja perheellisenä näistä asioista välitä, mutta nuorempana tuli huomattua tämä ilmiö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kaunistaa ja kauniita rumentaa.

Vierailija
64/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko tänne kirjoittaa muuta kuin Mies sanoi?

Vierailija
65/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikkia kaunistakaan.

Joku linkitti tänne yksi päivä Milla Jovovichin meikittömän kuvan. Hän on yksi niistä naisista, jotka näyttää kauniimmalta ilman meikkiä kuin meikattuna.

Meikattuna http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Gorby+80+Gala+Royal+Albert+Hall+Arri…

Ilman meikkiä

https://i.pinimg.com/originals/b3/6a/60/b36a600f6d891a628fa191237107887…

Mielestäni näyttää paljon kauniimmalta ilman ja moni oli samaa mieltä toisessa ketjussa.

Onpa söpöä kun tavallisia naisia vertaillaan geenilottovoiton napanneisiin naisiin. :) Eipä tarvitse ihmetellä miksi monien ihmisten mielipiteissä keskiverto = ruma. 

Mikä tarve sulla on nimitellä meikkaamattomia rumiksi? Huono itsetuntoko? Kannattaa varmaan sitä ihoaan hoitaa siellä pakkelikerroksen alla: käyttää aurinkosuojaa, kosteuttaa, kuoria ja kiinnittää huomiota myös hyvään ravintoon, nesteytykseen ja lepoon. 

66/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pärstää ei maalilla voi pelastaa, joten turha edes yrittää 😂 

Vierailija
67/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä itse miehenä huomaan, milloin nainen on meikattu ja milloin ei. Tuntemattomasta on paha sanoa, jos iholla on tosi luonnollinen ja hyvin häivytetty meikkivoide, mutta ripsenpidennykset, huulipunan ja -kiillon ja laitetut kulmat tunnistan aina. Yhdyn siihen mielipiteeseen, että suurin osa naisista on kauniimpia joko kevyellä meikillä tai ilman. Pelottavan näköistä tämä nykymeno, kun ensin pakkeloidaan naama piiloon ja maalataan uusi päälle. Mies haluaa voida nähdä, miltä nainen todellisuudessa näyttää. Jos meikin alta paljastuu iltaisin ihan eri ihminen, kyllä se vähän syö fiilistä. Tulee mieleen, että naisella mahtaa olla aika huono itsetunto kun ei itsensä näköisenä osaa olla. Sitten vielä, että paksu meikki vanhentaa monia, ilman meikkiä moni on nuoremman ja viattomamman näköinen. Älkää, naiset, meikatko niin runsaalla kädellä! Tai meikatkaa, jos tuntuu siltä, mutta tiedoksi va

Ihan täyttä huttua väittää ettetkö sinäkin laittaudu miellyttääkseni muiden silmää. Jos näin ei olisi niin ei sullakaan olisi mitään syytä olla täällä kritisoimassa meikkaamattomia naisia tai huonosti pukeutuvia miehiä. Se, ettet ole siitä ääneen heille totuuksiasi laukomassa ei poista sitä ettetkö olisi asiaa huomioinut ja jo kriittisesti heihin suhtautunut.

Vierailija
68/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttäis kivemmalta meikatessaan, mutta ei suostu.

Vierailija
69/69 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kaunis, eikä tarvitse pakkeleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi