Auttaakaa! Oon tehnyt hirveän mokan!
Suutuspäissäni laitoin whatsappiin ja fb:hen viestin, jossa paljastin parhaan ystäväni salaisuuden, jota kukaan muu ei tiennyt paitsi minä!
Nyt tämä ystävä on estänyt minut ja poistanut kaikki tilinsä somessa! En saa häneen mitään yhteyttä enää!
Voi kamala mitä olen kateuksissani ja mustasukkaisuuttani mennyt tekemään! Tämä tuhoaa ei vsin ystäväni vasn myös hänen läheistensä elämän!
Olin vähän ottanut siideriä ja shotteja koska on sunday funday enkä ollut ihan oma itseni valvomisen ja rankan juhlimisen vuoksi!
Kommentit (26)
Ei sua voi enää auttaa.
Täällä ainakaan.
Eikä halutakaan.
Salaisuuksilla on tarve tulla aina esiin. Teit vain palveluksen.
Olet tehnyt jotain kauheaa, peruuttamatonta ja anteeksiantamatonta! En usko että osaan auttaa :O
Vierailija kirjoitti:
Ei sua voi enää auttaa.
Täällä ainakaan.
Eikä halutakaan.
Riimitellen vastaillen,
Kalevauvaan hakaillen
Olen kyllä nyt sitä mieltä, että ihan oikein sulle. Pikkuisen pitäisi ensin ajatella ennen kuin toimii, oli ottanut siideriä tai ei. Tai sitten ei pidä ottaa ollenkaan jos ei onnistu.
Pyydä nöyrästi anteeksi ystävältäsi, eipä tuossa oikein muuta voi tehdä.
Voi vattu noi kyseiset sovellukset joutas suorinta tietä roskakoriin! Tai ainakin vois nimetä uudestaan: fb=juorukello 1 ja wa=juorukello 2
Vierailija kirjoitti:
Suutuspäissäni laitoin whatsappiin ja fb:hen viestin, jossa paljastin parhaan ystäväni salaisuuden, jota kukaan muu ei tiennyt paitsi minä!
Olin vähän ottanut siideriä ja shotteja koska on sunday funday enkä ollut ihan oma itseni valvomisen ja rankan juhlimisen vuoksi!
Mikä funday muka, kun kerran suutuspäissäsi olit?
Ystäviä on maailma täynnä, aivan kuin miehiä ja naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se salaisuus oli?
Ystävällä on vain yksi vasen rinta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä funday muka, kun kerran suutuspäissäsi olit?
Sunday Funday = Oltiin aamulla pizzalla ja sieltä mentiin baariin juomaan siideriä, kaljaa ja galliano ym shotteja koko päiväksi.
Siinä sitten vahingossa lähti viestiä kaiken juhlahumun keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nyt sitä mieltä, että ihan oikein sulle. Pikkuisen pitäisi ensin ajatella ennen kuin toimii, oli ottanut siideriä tai ei. Tai sitten ei pidä ottaa ollenkaan jos ei onnistu.
Pyydä nöyrästi anteeksi ystävältäsi, eipä tuossa oikein muuta voi tehdä.
Älä ole noin tosikko, tämä ketju on vain vitsi😄
Häpeä, idiootti!
(Onneksi en käytä FB, WA tai muitakaan pashasovelluksia/palveluita.)
Vierailija kirjoitti:
[quote
Sunday Funday = Oltiin aamulla pizzalla ja sieltä mentiin baariin juomaan siideriä, kaljaa ja galliano ym shotteja koko päiväksi.
Siinä sitten vahingossa lähti viestiä kaiken juhlahumun keskeltä.
Alkoholin kanssa ongelmia? Alkavaa alkoholismia kun pitää vetää myös sunnuntaisin pää täyteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällä on vain yksi vasen rinta...
Voi ei, niin mullakin on vain yksi vasen rinta! Mutta kompensoin sitä kolmella oikealla rinnalla, niin ehkei kukaan ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskaan voi sitä kertoa, koska niin monen onni riippuu siitä!
Vierailija kirjoitti:
Häpeä, idiootti!
(Onneksi en käytä FB, WA tai muitakaan pashasovelluksia/palveluita.)
Miten sinun sovellusten käyttämättömyys liittyy asiaan ja haukut ne vielä paskaksi? Whatsappia käyttää ne jotka ei halua maksaa kalliista SMS viestittelystä.
sellaista se elämä on kekekekekekekek
P. S.
kerro meillekin