Auttaakaa! Oon tehnyt hirveän mokan!
Suutuspäissäni laitoin whatsappiin ja fb:hen viestin, jossa paljastin parhaan ystäväni salaisuuden, jota kukaan muu ei tiennyt paitsi minä!
Nyt tämä ystävä on estänyt minut ja poistanut kaikki tilinsä somessa! En saa häneen mitään yhteyttä enää!
Voi kamala mitä olen kateuksissani ja mustasukkaisuuttani mennyt tekemään! Tämä tuhoaa ei vsin ystäväni vasn myös hänen läheistensä elämän!
Olin vähän ottanut siideriä ja shotteja koska on sunday funday enkä ollut ihan oma itseni valvomisen ja rankan juhlimisen vuoksi!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä, idiootti!
(Onneksi en käytä FB, WA tai muitakaan pashasovelluksia/palveluita.)
Miten sinun sovellusten käyttämättömyys liittyy asiaan ja haukut ne vielä paskaksi? Whatsappia käyttää ne jotka ei halua maksaa kalliista SMS viestittelystä.
Liitty siten, että ap oli FB ja WA:n kautta paljastanut ystävänsä salaisuuden. Jos noita ei käytä, ei ole mahdollisuutta kiusaamiseen/salaisuuksien paljastumiseen tuota kautta.
SMS kalliita? Minulla on littymä, jossa on rajattomasti puheluita, SMS- ja MMS-viestejä sekä nopea 4G nettiyhteys 19,90e/kk. Ehkä se on sinulle sitten kallista.
Miten se, että sinä et käytä facebookia tai whatsappia estää sen, että joku sinun tuttusi voisi levitellä salaisuuksiasi muille niiden välityksellä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuspäissäni laitoin whatsappiin ja fb:hen viestin, jossa paljastin parhaan ystäväni salaisuuden, jota kukaan muu ei tiennyt paitsi minä!
Olin vähän ottanut siideriä ja shotteja koska on sunday funday enkä ollut ihan oma itseni valvomisen ja rankan juhlimisen vuoksi!
Mikä funday muka, kun kerran suutuspäissäsi olit?
Sunday Funday = Oltiin aamulla pizzalla ja sieltä mentiin baariin juomaan siideriä, kaljaa ja galliano ym shotteja koko päiväksi.
Siinä sitten vahingossa lähti viestiä kaiken juhlahumun keskeltä.
Ei se mikaan vahinko ollut kun laitot omat sormet nappaimille. Yhta voi vahingossa painaa mutta jutun kirjoittaminen ja lahettaminen ei ollut vahinko.
Poista se viesti. Kyllä toiset voivat olla jo lukeneet sen mutta kun poistat sen, heillä ei ole mitään kirjallisia todisteita siitä että olisit laittanut sen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Poista se viesti. Kyllä toiset voivat olla jo lukeneet sen mutta kun poistat sen, heillä ei ole mitään kirjallisia todisteita siitä että olisit laittanut sen viestin.
Whatsappissa ainakin onnistuu.
Liitty siten, että ap oli FB ja WA:n kautta paljastanut ystävänsä salaisuuden. Jos noita ei käytä, ei ole mahdollisuutta kiusaamiseen/salaisuuksien paljastumiseen tuota kautta.
SMS kalliita? Minulla on littymä, jossa on rajattomasti puheluita, SMS- ja MMS-viestejä sekä nopea 4G nettiyhteys 19,90e/kk. Ehkä se on sinulle sitten kallista.