Matkustan paljon. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten eritavalla voi asiat nähdä. Itse olen käynyt 23 maassa, joista seitsemässä useammin kuin kerran. Enkä mielestäni todellakaan matkusta paljon.
Lasketko tähän mukaan kaikki työmatkat ja lapsena perheen mukana tehdyt matkat? Minä en laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoveri kirjoitti:
Miksi? Monessako maassa olet käynyt? Montako matkapäivää kertyy vuodessa?
Laskin, että 21 tai enemmän maata, kaupunkeja tietenkin enemmän. Tähän ei laskettu työmatkoja. En kirjoita matkapäiväkirjaa.
Voi kultapieni, parikymmentä maata on todella vähän... Miksi luulet voivasi neuvoa muita noin pienellä kokemuksella?
T: 74 maata ja 7 maanosaa mutta paljon vielä näkemättä
Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka kultapienittelee toisia! Verenpaine nousee ja leukaperät kiristyy moisesta vähättelystä. Taidan mennä ulos rauhoittumaan.
Ohis
Hahah tämä henkilö kilpailee lapsellisesti ja käyttää epärakentavia ja vähätteleviä nimityksiä, joten hän ei ole kuin maksimissaan puolen ajatuksen arvoinen. Matkailu ei avarra näköjään kaikkia :D
Mä matkustan vapaa-ajalla toiseen maahan vähintään kerran kuussa. En todellakaan ota mukaan ruumalaukkua koskaan. Reppuun mahtuu hyvin parin viikon tavarat, enkä matkusta Shoppailemaan. Pari yhteensopivaa vaihtovaatekertaa riittää mainiosti, kun pesee pari kertaa siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä matkustan vapaa-ajalla toiseen maahan vähintään kerran kuussa. En todellakaan ota mukaan ruumalaukkua koskaan. Reppuun mahtuu hyvin parin viikon tavarat, enkä matkusta Shoppailemaan. Pari yhteensopivaa vaihtovaatekertaa riittää mainiosti, kun pesee pari kertaa siinä välissä.
Tehdessä kehittyy. Kohdemaasta riippuen joskus haluan ottaa mukaan esim. hiuslakan ja isompia kosmetiikkatuotteita kuin 100ml, mutta muuten menee käsimatkatavaroilla. Eikä tarvitse edes venyttää käsimatkatavaran käsitteen rajoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdessä kehittyy. Kohdemaasta riippuen joskus haluan ottaa mukaan esim. hiuslakan ja isompia kosmetiikkatuotteita kuin 100ml, mutta muuten menee käsimatkatavaroilla. Eikä tarvitse edes venyttää käsimatkatavaran käsitteen rajoja :D
Aika kallis hiuslakka tulee, jos sen takia pitää ostaa ruumalaukullinen lentolippu...
Yritätkö matkustelulla peittää elämäsi tyhjyyden ja miehettömyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis hiuslakka tulee, jos sen takia pitää ostaa ruumalaukullinen lentolippu...
Mä en käytä markettikosmetiikkaa enkä halua kohdemaasta sellaisia ostaa. Siinä samalla rahalla saan sitten muutakin ruumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö matkustelulla peittää elämäsi tyhjyyden ja miehettömyyden?
Mulla on onnellinen parisuhde, joten en.
Mulla on paljon tuttuja ja kavereita joita käyn tapaamassa heidän asuinmaassaan. Käyn ulkomailla myös tekemässä kaikkea mukavaa, kuten syömässä paikallisessa fine dining-ravintolassa, museossa, luonnossa tai vaikkapa festareilla. Teen tätä kaikkea myös Suomessa, mutta vaihtelu virkistää.
Jännä, miten eritavalla voi asiat nähdä. Itse olen käynyt 23 maassa, joista seitsemässä useammin kuin kerran. Enkä mielestäni todellakaan matkusta paljon.