6-vuotiaan hiusten värjäys
Vinkkejä 6-vuotiaan hiusten värjäämiseen? Mitä pitää ottaa huomioon?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Se, että sitä ei pidä tehdä oikeilla hiusväreillä jos ei halua lapsensa kuolevan. Terveisin hiusväriallerginen
No ei niihin kuole! :D
Ap
Miksi 6-vuotiaan hiukset pitäisi värjätä?
Vierailija kirjoitti:
Lasu
No heh heh!
Voisikohan nyt saada oikeasti asiallisia vastauksia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi 6-vuotiaan hiukset pitäisi värjätä?
Hän itse haluaa ja eskarissa oli jollain ollut väriä hiuksissa.
Ap
Huono provo.
Ap voi lukea sen paketin ohjeet ja toimia sen mukaan.
Vuoden wt-äiti palkintoehdokas löydetty.
Se pitää ottaa huomioon,että tuon ikäisen lapsen hiuksia ei värjätä. Ovat vaarallisia myrkkyjä ihan aikuisellekin,saati lapselle.
Oisko vaikka värjätä esimerkiksi mustikoilla?
Pitäisi ottaa huomioon, ettei hiusvärejä suositella lainkaan lapsille. Lähde: Turvallisuus-ja kemikaalivirasto Tukes.
Äiti sanoo viimeisen sanan ja se on EI.
Ainoa oikea asiallinen vastaus.
Eskarissa on varmaan lapsilla ollut pesussa lähteviä suihkutettavia värejä. Niitä jos käyttää foliopaperin kanssa, väriä ei pääse lainkaan päänahkaan.
Oikeita hiusvärejä ei tuon ikäisille kannata missään nimessä laittaa.
No kaupassa joissain hiusväreissä lukee ei alle 16-vuotiaille, mutta sillä nyt ei ole väliä jos minä ostan ja värjään. Haluaisin vain tehdä sen turvallisesti ja vinkkejä kyselen. Mutta ehkä sitten kysyn sen eskarikaverin vanhemmilta.
Ap
Hiusmaskaralla muutaman raidan johonkin synttäreille voi laittaa, mutta väriä ei. Kai tiedät, että lasten hiuksia ei saa värjätä kampaamoissakaan värien vaarallisuuden vuoksi. Lapsen päänahka päästään myrkyt elimistöön. Onko aloitus provo vai vieläkö tosiaan löytyy ihmisiä, jotka eivät tätä tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Eskarissa on varmaan lapsilla ollut pesussa lähteviä suihkutettavia värejä. Niitä jos käyttää foliopaperin kanssa, väriä ei pääse lainkaan päänahkaan.
Oikeita hiusvärejä ei tuon ikäisille kannata missään nimessä laittaa.
Eli minkälaisia värejä ne on? Mistä niitä saa?
Ap
Vältä suurta kosketusta päänahkaan. Kun olin murkku äitini tarkoituksella hieroi sitä päänahkaan koska kielsin. Hän tiesi paremmin ettei hiusväreissä ole mitään terveysriskejä...
Tässä lisätietoa, miksi lasten hiuksia ei pidä värjätä: http://www.teknokemia.fi/fin/kosmetiikka/kosmetiikan_puheenaiheita/hius…
Vierailija kirjoitti:
Hiusmaskaralla muutaman raidan johonkin synttäreille voi laittaa, mutta väriä ei. Kai tiedät, että lasten hiuksia ei saa värjätä kampaamoissakaan värien vaarallisuuden vuoksi. Lapsen päänahka päästään myrkyt elimistöön. Onko aloitus provo vai vieläkö tosiaan löytyy ihmisiä, jotka eivät tätä tiedä?
Myydäänkö noita hiusmascaroita vielä jossain? Niitä oli silloin, kun itse olin teini, mutta en ole nähnyt kaupan hyllyillä.
Ap
"No kun haluu ja muillakin on". Ittelläs varmaan sininen marsunperse.
Se, että sitä ei pidä tehdä oikeilla hiusväreillä jos ei halua lapsensa kuolevan. Terveisin hiusväriallerginen