Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kokemattomille deittailijoille?

Vierailija
15.09.2018 |

Löytyisikö keneltäkään mitään viisasta sanottavaa? Voi ihan yleisestikin puhua aiheesta.

Itse olen kokematon mies ja tapasin naisen. Jostain syystä viestien lähettäminen pelottaa kauheasti, vaikka ihan aikuinen oikeasti olen. Se nainen varmaan miettii jo, kiinnostaako mua edes kun viestejä ei kuulu... Oikeasti en vaan jotenkin uskalla. Apua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tule mitään? Mä olen näissä jutuissa täysin kokematon.

Onko joku muu löytänyt ensimmäistä kertaa jonkun suht vanhana. Mä olen yli 30v. Nainen on nuorempi.

ap

Vierailija
2/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn olee kosskaaan jutelllut naaisen kansssa siiinä kontekstisssa. Oleen kerran seeurustellut 16 vuuotiaana kuun yksii tyttö otti videookameralle kuvaaa jaa yksi tyttö ihaastui seen kautta minuun ja siitä alkoii jonkiinlainen etääsuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enn olee kosskaaan jutelllut naaisen kansssa siiinä kontekstisssa. Oleen kerran seeurustellut 16 vuuotiaana kuun yksii tyttö otti videookameralle kuvaaa jaa yksi tyttö ihaastui seen kautta minuun ja siitä alkoii jonkiinlainen etääsuhde.

Muttta tokii pakko myööntää etteen olee juurikaan koskaaan käynytkäään missään muuta kuiin nyt koulusssa ja te töisssä.

Vierailija
4/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä jotain ystävällistä ja asiallista, jos olet niin luvannut tehdä niin kuuluu asiaan! mitä pelkäät? Naisen torjuntaa vai liiallista kiinnostusta?

Vierailija
5/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa muuta voi kun viesteillä vaikka kuinka pelottaa. Ei kannata liikaa analysoida ja miettiä. Siitä vaan virran mukaan. Kyllä se helpottaa. 

Vierailija
6/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ole mahdollisimman omaitsesi. Jos sinua jännittää, kerro se ja yritä tehdä siitä positiivinen asia

- älä paina liikaa päälle

- osoita vilpitöntä kiinnostusta toista (ihmisenä) kohtaan

- kerro elämästäsi, arkiset asiat kertovat sinusta enemmän kuin yksittäiset huippuhetket

- älä usko av-palstan mies-nainen-stereotypioihin tai muihin typeriin teorioihin (taso- tylytys- jne.)

Viimeinen ja paras vinkki: laita jo se viesti :)

Vierailija
7/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan rohkeasti olla yhteydessä. Enemmän elämässä jälkeenpäin harmittaa ne asiat mitä ei tullut tehtyä kuin niitä mitä tuli tehtyä.

Vierailija
8/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä jotain ystävällistä ja asiallista, jos olet niin luvannut tehdä niin kuuluu asiaan! mitä pelkäät? Naisen torjuntaa vai liiallista kiinnostusta?

Ehkä en vain oikeasti osaa viestiä ihmisen kanssa, kun ei tarvitse jatkuvasti olla niin varuillaan. Mulla on aina ikäänkuin suojamuurit ympärillä, mutta tämä nainen ikäänkuin tuli suoraan portista sisään, eikä vartijat tehneet mitään. Se hermostuttaa.

Tulee vähän mieleen Disneyn Kaunotar ja hirviö. Belle päästettiin linnaan ja hirviö meni ihan sekaisin. Mä olen ihan niinkuin se hirviö.

Pelkään vaan kaikkea. Torjunta tuntuisi turvallisemmalta, mutten halua sitä. Ja kiinnostus tuntuisi oudolta. Tunnen olevani niin ällöttävä, että pelkään ikäänkuin "paljastuvani", enkä ymmärrä, miksi se nainen tykkäisi musta.

Olen kai ihan kuin teini.

ap

Vierailija
9/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ole mahdollisimman omaitsesi. Jos sinua jännittää, kerro se ja yritä tehdä siitä positiivinen asia

- kerro elämästäsi, arkiset asiat kertovat sinusta enemmän kuin yksittäiset huippuhetket

- älä usko av-palstan mies-nainen-stereotypioihin tai muihin typeriin teorioihin (taso- tylytys- jne.)

Ehkä pitäisi tosiaan kertoa, että jännitän. Kun oikeastaan tämä nainenkin on vähän sellainen liikaa ajattelija ja jännittäjä. Hän on myös oikeasti tosi kiinnostava ihminen.

Hän tietää musta jo osan pahimmista asioista. Kun hänen kiinnostus tuli ilmi, musta vaan pääsi ulos juttuja, joiden takia suhde mun kanssani olisi huono juttu. Hän vaan ohitti ne asiat. Hän ei edes tiedä positiivisemmista jutuista.

Tämä nainen on ehkä hieman erikoinen tapaus. En usko, että hän haluaa mitään miehen stereotyyppiä. Itsekään en halua olla missään stereotyyppisuhteessa.

Ehkä se vain on pelottavaa olla oma itseni. En ole voinut olla sitä vuosiin, mutta tämän naisen kanssa niin jotenkin kävi. Kaikki oppimani roolit oli ihan turhia.

Haluaisin todella tietää hänestä lisää. Vaikka me ei suhteeseen edes päädyttäisi, niin hän on sikti mielenkiintoinen ihminen.

ap

Vierailija
10/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi tosiaan kertoa, että jännitän. Kun oikeastaan tämä nainenkin on vähän sellainen liikaa ajattelija ja jännittäjä. Hän on myös oikeasti tosi kiinnostava ihminen.

Hän tietää musta jo osan pahimmista asioista. Kun hänen kiinnostus tuli ilmi, musta vaan pääsi ulos juttuja, joiden takia suhde mun kanssani olisi huono juttu. Hän vaan ohitti ne asiat. Hän ei edes tiedä positiivisemmista jutuista.

Tämä nainen on ehkä hieman erikoinen tapaus. En usko, että hän haluaa mitään miehen stereotyyppiä. Itsekään en halua olla missään stereotyyppisuhteessa.

Ehkä se vain on pelottavaa olla oma itseni. En ole voinut olla sitä vuosiin, mutta tämän naisen kanssa niin jotenkin kävi. Kaikki oppimani roolit oli ihan turhia.

Haluaisin todella tietää hänestä lisää. Vaikka me ei suhteeseen edes päädyttäisi, niin hän on sikti mielenkiintoinen ihminen.

ap

Tuo kirjoittamasi teksti kannattaisi laittaa sille naiselle :)

Vierailija
11/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, ap. Nyt jos koskaan kannattaa olla rohkea.

Vierailija
12/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitään et menetä - sinulla on ainoastaan voitettavaa. Elämä antaa vain tilaisuuden!

Vierailija
13/13 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuo kirjoittamasi teksti kannattaisi laittaa sille naiselle :)

Ehkä kirjoitan hänelle vastaavan, jos uskallan.

Musta tuntuu, että on yksi älykkäimmistä koskaan tapaamistani ihmisistä. Senkin takia tunnen erikoisia suorituspaineita. Lisäksi hänen huumorintajunsa on ihan kultainen. En vain ole koskaan tavannut sellaista ihmistä. Kerta kaikkiaan. Hän on aivan ainutlaatuinen.

Pelkään niin paljon, että mokaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän