Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko etsinyt vuosia jotain lapsuuden elokuvaa, biisiä tai sarjaa netistä?

Vierailija
15.09.2018 |

Jos olet löytänyt ne, miten ja mistä? Minä olen etsinyt paria elokuvaa, kysellyt täältäkin, mutta en ole löytänyt.

Kommentit (29)

21/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt yhtä elokuvaa ja yhtä minisarjaa. Elokuva ei edes ole kovin hyvä enkä luultavasti katsoisi sitä uudestaan, mutta haluaisin vain löytää sen ja muistaa siitä pari asiaa. Minisarja tuli 80-luvun lopulla joulun alla ja katsoin sitä siskoni ja äitini kanssa, mutta kukaan meistä ei muista sen nimeä eikä muuta hakua helpottavaa tietoa.

Olen löytänyt netistä monta kertaa etsimäni. Esim. n. 10 vuoden ajan etsin netistä erästä lapsena näkemääni brittiläistä kauhusarjan jaksoa (muistin sen olevan elokuva, mikä vaikeutti löytämistä). 2000-luvun lopulla törmäsin siihen Youtubessa, kun olin katsonut Twilight Zonen jaksoja, ja Youtube ehdotti lisää samanlaisia videoita. Kyseessä oli brittiläinen Hammer House of Horror -sarja ja sen karmiva "Two Faces of Evil" -jakso. Oli mahtavaa ruveta katselemaan sitä ja muita sarjan jaksoja, jotka olin jo unohtanut.

Vierailija
22/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin vuosia Sleeping Beauty- elokuvaa vuodelta -87 ja löysin sen vihdoin YouTubesta. Googletin ensin pitkään eri hakusanoilla.

Katsoin sitä lapsena lähes miljoona kertaa. Oli mahtava nähdä nyt vanhempana uudelleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari kuukautta sitten löysin ihan sattumalta erään biisin, jota olin etsinyt jo lähemmäs kymmenen vuotta netistä. En muistanut yhtään mitä kyseissä kappaleessa laulettiin joten en voinut yrittää googlettaa sanoja tai mitään, mutta sitten vaan yksi päivä eksyin katsomaan erästä Youtube-videota ja kappas, videon taustalla soi juuri tuo etsimäni biisi! 

Harmi vain että se kappale ei enää kuulostanut lainkaan yhtä hyvältä kuin lapsena, mutta sainpahan kokea kunnolla nostalgiaa.

Vierailija
24/29 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt yhtä 80-luvun pop-biisiä, jota laulaa nainen. Lapsena "lauloin" sitä omatekoisella kielellä josta ei ole nyt mitään hyötyä. Mahdotonta etsiä googlen kautta tai kuvailla biisiä. Olen kuunnellut Youtubesta 80's pop hits listoja mutta en ole löytänyt.

25/29 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet löytänyt ne, miten ja mistä? Minä olen etsinyt paria elokuvaa, kysellyt täältäkin, mutta en ole löytänyt.

Löysin pari päivää sitten 90-luvun suomalaisen elokuvan, jota olin etsinyt vähäisten muistikuvien perusteella silloin tällöin jo yli 15 vuoden ajan.

Löysin sen Suomi24:n kotimainen elokuva -palstalta, jossa joku toinen oli tehnyt aloituksen, jossa kyseli, tietääkö kukaan, mikä elokuva on kyseessä. Hän muisti siitä eri asioita kuin minä enkä heti tajunnut, että kyseessä on sama elokuva. Joku oli vastannut hänelle elokuvan nimen, ja kun googlasin sen, tajusin sen olevan se elokuva, jota minäkin olin etsinyt!

Kannattaa siis jatkaa etsintöjä :)

Vierailija
26/29 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hello,Hello, Hello. Jännittävä englannin kielen kurssi.

Minulla on se DVD:nä.

Vierailija
27/29 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babar joulupukkia etsimässä, suomeksi. Se tuli tv:stä kun olin lapsi, joten tiedän että se on suomennettu. Mistään sitä ei löydy, eikä ole näytetty uudelleen.

Vierailija
28/29 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jokin stalkkeri-tyyppinen kerros/virastotalossa vaaniva tap*aja - jännäri. Ohjelmä oli ihan vain yhden jakson mittainen. Jännittävä.

Vierailija
29/29 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen etsinyt yhtä elokuvaa ja yhtä minisarjaa. Elokuva ei edes ole kovin hyvä enkä luultavasti katsoisi sitä uudestaan, mutta haluaisin vain löytää sen ja muistaa siitä pari asiaa. Minisarja tuli 80-luvun lopulla joulun alla ja katsoin sitä siskoni ja äitini kanssa, mutta kukaan meistä ei muista sen nimeä eikä muuta hakua helpottavaa tietoa.

Olen löytänyt netistä monta kertaa etsimäni. Esim. n. 10 vuoden ajan etsin netistä erästä lapsena näkemääni brittiläistä kauhusarjan jaksoa (muistin sen olevan elokuva, mikä vaikeutti löytämistä). 2000-luvun lopulla törmäsin siihen Youtubessa, kun olin katsonut Twilight Zonen jaksoja, ja Youtube ehdotti lisää samanlaisia videoita. Kyseessä oli brittiläinen Hammer House of Horror -sarja ja sen karmiva "Two Faces of Evil" -jakso. Oli mahtavaa ruveta katselemaan sitä ja muita sarjan jaksoja, jotka olin jo unohtanut.

Minulla on tuo sarja täydellisenä DVD-boksina. Tykkään muutenkin noista vanhoista Hammer-yhtiön kauhuleffoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme