Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko lasten kavereiden vanhemmille heidän lastensa alkoholikokeiluista?

Vierailija
15.09.2018 |

Vanhemmat tuntuvat olevan täysin tietämättömiltä. Kyse on n. 16-vuotiaista ja mitään hirveitä ylilyöntejä ei ole sattunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen kyllä, jos oletan, että heitä kiinnostaa tietää. Haluaisin tietää myös toisin päin, jos omat lapseni hölmöilisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tietää, joten kerro.

Vierailija
4/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tietää, joten kerro.

Miksette puhu lastenne kanssa? Mua ihmetyttää, kun tiedän monen nuoren asiat paremmin kuin heidän vanhempansa.

Jotenkin ahdistaa mennä juoruamaan, kun vanhempien pitäisi enemmän itse olla silmät auki ja olla perillä mitä nuoret tekevät.

Ette oikeasti voi kuvitella että viikonloppuyöt pelataan kavereiden kanssa lautapelejä.

Vierailija
5/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen kyllä, jos oletan, että heitä kiinnostaa tietää. Haluaisin tietää myös toisin päin, jos omat lapseni hölmöilisivät.

Miten suhtautuisit jatkossa lapsesi kavereihin ja heidän yhteisiin illanviettoihin, jos tietäisit että niissä nautitaan alkoholia?

Ja ampuisitko viestintuojan?

Vierailija
6/6 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, kun ei usko minua vaan lastansa. Sitten naapuri ihmettelee, miksi meidän pojat ei ole enää kavereita. Mun poika 14v liian lapsellinen/kiltti noihin touhuihin eli poikani välttelee naapurin poikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän