Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko kukaan esim. työkavereille kavereiden määrästä, viikonloppusuunnitelmista jne?

Vierailija
15.09.2018 |

Minä valehtelen viikonlopuista. Kukaan ei tiedä,että olen hyvin yksinäinen, eikä minulla todellakaan käy mitään vieraita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nykyään onnistu, koska kaiken näkee somesta. Ennen tuo oli ihan yleistä. Esim. fuksit valehteli toisilleen olleensa kotikaupunkinsa kermaa.

Ei kaikki ole somessa. Ajatuskin, että postaisin tekemisiäni johonkin...ihan mahdoton.

Jos ei nykyään ole somessa käytännössä syy sille on ettei kyseisillä ihmisillä ole kavereita. Siksi eivät ole somessa.

Vierailija
22/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valehtelen viikonlopuista. Kukaan ei tiedä,että olen hyvin yksinäinen, eikä minulla todellakaan käy mitään vieraita.

Kyllä ne tietää. Yksinäiset ei vaan tajua että sen vaistoaa niistä. Sille on syy miksi te olette yksin, muut aistii "vian" teistä eivätkä halua olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nykyään onnistu, koska kaiken näkee somesta. Ennen tuo oli ihan yleistä. Esim. fuksit valehteli toisilleen olleensa kotikaupunkinsa kermaa.

Ei kaikki ole somessa. Ajatuskin, että postaisin tekemisiäni johonkin...ihan mahdoton.

Olethan sä somessa nytkin selittämässä, tosin tuntemattomana.

Vierailija
24/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tietää. Yksinäiset ei vaan tajua että sen vaistoaa niistä. Sille on syy miksi te olette yksin, muut aistii "vian" teistä eivätkä halua olla tekemisissä.

Ok, kiva tietää. Toivottavasti joskus täydellisessä elämässäsi saat tietää,miltä yksinäisyys tuntuu.

Vierailija
25/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valehtelisin jos joku nyt joskus sattuisi kysymään? Minkälainen työpaikka se on missä työkaverit kyselee mitä teit viikonloppuna, onko kavereita? Yleensä vaan ne hölöttäjät puhuu viikonlopustaan tai mistä vaan ilman että kukaan kysyy, muut sitten toivoo että olis vaan tuoki hiljaa.

Vierailija
26/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereille olen joskus "kaunistellut" viikonlopun viettoa. Esim. oikeasti olen vain nukkunut ja katsonut leffoja ja sarjoja, mutta heille kerron käyneeni jossain torilla tai metsässä pitkällä lenkillä eväsrepun kanssa jne. Aika ärsyttävää on nämä maanantain utelut, että mitä teit viikonloppuna? Aika usein kyllä nykyään vastaan, että en mitään erikoista, pesin pyykkiä. Mutta se kysyjän katse on sitten sellainen, että mä olen vähän outo. Parempi siis keksiä "hyväksyttyjä" juttuja. Ja kyllä mä oikeastikin joskus käyn metsäretkillä eväiden kanssa ja torilla ja shoppailemassa ja baarissakin, mutta miksi pitäisi näitä kertoa duunissa joka helvetin maanantai?

Kavereille ei tarvi valehdella. 

Vierailija
27/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan täys mulkku kirjoitti:

Töissä yks tuttu sanoi että mulla on varmaan hirveenä menoja kun olen niin kiva, ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen.

Tosiasiassa mulla ei ole oikeestaan yhtään kaveria, yhden tutun kanssa kävin kaljalla vajaa vuosi sitten. Se oli edellinen kerta kun olen ollut ”ulkona” jossain.

Viimeiseen pariin vuoteen puhelin on soinut ehkä max kolme kertaa. Yks kerta oli tämä kenen kanssa kävin kaljalla, yks oli dnamyyjä ja kolmas oli äiti.

Tuli kovin surullinen olo puolestasi.Kysypäs työkaveria olusille tmv. Varmaan lähtee koska pitää sua sosiaalisena. Tsemppiä elämään!