Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei saa tehdä töitä senverran kun itse haluaa?

Vierailija
15.09.2018 |

Työkkärikö senkin päättää? Miksei mikään tässä maassa ole itse päätettävissä. Oksettaa! Ollaan kun jotain lampaita. Mää mää mää!!!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D

En kyllä itse tekisi työtä josta ei saa yhtään palkkaa, vaikka olisi kuinka siisti sisätyö.

Vierailija
22/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D

En kyllä itse tekisi työtä josta ei saa yhtään palkkaa, vaikka olisi kuinka siisti sisätyö.

Saa se siitä palkkaa. Paljon pienempää vaan kun rikas ukkonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiotat?

Hrotat?

Hxotat?

Vierailija
24/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat tehdä töitä vain sen verran kuin haluat. Ei TE-toimiston asiakkaana ole pakko olla.

Vierailija
25/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tehdä vaikka 4 t jos sillä elät ilman yhteiskunnan tukea ja riippuu työnantajasta.

Vierailija
26/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein paljon rankempaa työtä kun tuo elostelija ja haukkui mua lompakkoloiseksi.. Tai vaikka olis itse tehnyt rankempaa, turha siitä on viattomia haukkua. Enhän mäkään hauku muita.

Vierailija
27/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn päättämään minkä verran teen työtä. Pystyn myös valitsemaan työni.

Laskutan työstäni työnantajaa, eli myyn työsuoritusta.

Töitä löytyy tällä tavalla helpommin ja palkka on parempi. Siksi ei ole pakko tehdä töitä joka päivä eikä tarvitse stressata töiden loppumista niinkuin palkkatyössä jouduin tekemään.

Minulle irtisanotuksi joutuminen oli lopulta kuin lottovoitto, vaikka ei se aluksi siltä tuntunut.

Ja ala oli?

Vierailija
28/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen käy töissä ka tienaa rahaa mutta on loinen? Ei siis saa mitään tukiakaan koska hyvin tienaava mies.. Vain rikkaat ei ole loisia vai..?

Vierailija
29/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin artikkelin Der Spiegelistä jossa käytiin läpi työelämän kehitystä.

Referoituna loppukaneetti oli se, että ihmisen tarvitsisi käyttää 3-4 h päivittäin täyttääkseen ns pakolliset tarpeet eli ruoka, asumuksen kunnossapito lämmityksineen ja huolehtiakseen jälkikasvustaan. Eli noin 25-30h työviikko.

Siitä sitten vaan iloisesti miettimään,kuinka laittaa 10h viikossa omaa aikaansa muiden hyödyksi.

Vierailija
30/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.

Ihan niin kun sinäkin.

Hei tiedoksesi, tänään on lauantai. Sen vuoksi olen täällä. Muuten olisin töissä. En ole koskaan täytellyt mitään työtön, työtön, työtön lomakkeita.

Voi että kultapuppeli. Onko sulla aina viikonloput vapaana? Onpa sulla hyvin asiat..

Vierailija
31/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen käy töissä ka tienaa rahaa mutta on loinen? Ei siis saa mitään tukiakaan koska hyvin tienaava mies.. Vain rikkaat ei ole loisia vai..?

Sanoppas tuo sille akalle..

Vierailija
32/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein paljon rankempaa työtä kun tuo elostelija ja haukkui mua lompakkoloiseksi.. Tai vaikka olis itse tehnyt rankempaa, turha siitä on viattomia haukkua. Enhän mäkään hauku muita.

Elostelijahan nimenomaan tunnetaan hellittelyilmauksena.

Vierailija
33/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän häntä tässä haukuit :,D

Vierailija
34/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.

Ihan niin kun sinäkin.

Hei tiedoksesi, tänään on lauantai. Sen vuoksi olen täällä. Muuten olisin töissä. En ole koskaan täytellyt mitään työtön, työtön, työtön lomakkeita.

Voi että kultapuppeli. Onko sulla aina viikonloput vapaana? Onpa sulla hyvin asiat..

Mikä sinua pännii? Käyttäydyt lapsellisesti.

Vierailija
35/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat perijät ja perijättäret ne vasta loisia onkin! Parhaassa tapauksessa ei ole tehnyt mitään syliin valuvien rahojen eteen.

Vierailija
36/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kun sinäkin.

Mikä sinua pännii? Käyttäydyt lapsellisesti.

Jos se olis kerrankin mun vuoro käyttäytyä lapsellisesti.

Vierailija
37/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän häntä tässä haukuit :,D

Se haukkui ensin. Irl.

Vierailija
38/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen töitä just sen verran kuin itse tahdon. Hiton hyväpalkkaista vielä. Ala ei vaan todellakaan sovi kaikille, tuo mukanaan negatiivisen stigman ja on todella vaarallista. Ne on niitä valintoja.

Teen töitä 1kk/vuosi ja loppuvuoden elelen niillä rahoilla leveästi.

Vierailija
39/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen töitä just sen verran kuin itse tahdon. Hiton hyväpalkkaista vielä. Ala ei vaan todellakaan sovi kaikille, tuo mukanaan negatiivisen stigman ja on todella vaarallista. Ne on niitä valintoja.

Teen töitä 1kk/vuosi ja loppuvuoden elelen niillä rahoilla leveästi.

Ja ala oli?

Vierailija
40/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soviteltu työttömyysraha on olemassa. Eli saa palkkaa ja työttömyyskorvausta. Pitää hakea kokoaikaista työtä mutta minkäs sille voi jos sitä ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan