Miksei saa tehdä töitä senverran kun itse haluaa?
Työkkärikö senkin päättää? Miksei mikään tässä maassa ole itse päätettävissä. Oksettaa! Ollaan kun jotain lampaita. Mää mää mää!!!
Kommentit (65)
Olisipa edes rikas perijä, loinen. Nostaisi vaan pääomatuloja, kun rahat lopussa.
ap
Saa tietenkin, jos pystyy elättämää itsensä saamallaan palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä tai olla tekemättä töitä juuri niin paljon kuin haluaa, sekä samalla täysi velvollisuus kantaa vastuu omista valinnoistaan ja elättää itsensä.
Pidä sinä loiseläjä turpas kiinni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä tai olla tekemättä töitä juuri niin paljon kuin haluaa, sekä samalla täysi velvollisuus kantaa vastuu omista valinnoistaan ja elättää itsensä.
Tämä. Voisi tehdä osa-aikatöitä, mutta silloin toki olisi suhteutettava elämä siihen että rahaa ei tule niin paljon. Jos se on itselle ok, niin sehän on vaan hienoa! Toisaalta voisi painaa ylitöitä hullun tavalla ja rahaa virtaisi, mutta muu elämä jäisi tyystin ja se olisi ok ja oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Saa tietenkin, jos pystyy elättämää itsensä saamallaan palkalla.
Muttakun ei usein saa. Moni työnantaja ei anna mahdollisuutta esim. Tehdä osa-aikaisena.
Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.
Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.
Ihan niin kun sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D
Sehän sitä hiertää kun tietää sen itsekin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kun sinäkin.
Hei tiedoksesi, tänään on lauantai. Sen vuoksi olen täällä. Muuten olisin töissä. En ole koskaan täytellyt mitään työtön, työtön, työtön lomakkeita.
Onhan se täysin mahdollista, kun vain saat työnantajasi suostumaan ko. järjestelyyn. Miten työkkäri tähän liittyy?
Minä pystyn päättämään minkä verran teen työtä. Pystyn myös valitsemaan työni.
Laskutan työstäni työnantajaa, eli myyn työsuoritusta.
Töitä löytyy tällä tavalla helpommin ja palkka on parempi. Siksi ei ole pakko tehdä töitä joka päivä eikä tarvitse stressata töiden loppumista niinkuin palkkatyössä jouduin tekemään.
Minulle irtisanotuksi joutuminen oli lopulta kuin lottovoitto, vaikka ei se aluksi siltä tuntunut.
On mahdollista. Mulla on tusina-ammatti työvoimapula-alalla, ja sain päättää osaprosentin, isolle ta:lle käy. Toki ei onnistuisi, jos olisin korvaamaton.
Elämä olisi parempaa jos saisi tehdä vähän lyhyempää päivää, tai sitten vähän pitempää mutta neljänä päivänä viikossa. Kolmisen tuntia pois viikkotyöajasta eikä haittaisi jos palkka olisi sen verran pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sinä loiseläjä turpas kiinni.
ap
Onpa sulla tavat.
Mikä siniverinen luulet olevasi. Taidatkin olla tuo ukkonsa rahoilla elostelija.
ap
Toisaalta voisi painaa ylitöitä hullun tavalla ja rahaa virtaisi, mutta muu elämä jäisi tyystin ja se olisi ok ja oma valinta.
Been there..
ap
Suomi on täynnä ihmisiä, jotka eivät tee eivätkä haluakaan tehdä töitä. Joukon jatkoksi vaan. Käänny uskontoon, pilaa terveytesi, tee lapsia.. pim olet suojeluksessa.