Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei saa tehdä töitä senverran kun itse haluaa?

Vierailija
15.09.2018 |

Työkkärikö senkin päättää? Miksei mikään tässä maassa ole itse päätettävissä. Oksettaa! Ollaan kun jotain lampaita. Mää mää mää!!!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä tai olla tekemättä töitä juuri  niin paljon kuin haluaa, sekä samalla täysi velvollisuus kantaa vastuu omista valinnoistaan ja elättää itsensä.

Vierailija
2/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa edes rikas perijä, loinen. Nostaisi vaan pääomatuloja, kun rahat lopussa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin, jos pystyy elättämää itsensä saamallaan palkalla.

Vierailija
4/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä tai olla tekemättä töitä juuri  niin paljon kuin haluaa, sekä samalla täysi velvollisuus kantaa vastuu omista valinnoistaan ja elättää itsensä.

Pidä sinä loiseläjä turpas kiinni.

ap

Vierailija
5/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Voisi tehdä osa-aikatöitä, mutta silloin toki olisi suhteutettava elämä siihen että rahaa ei tule niin paljon. Jos se on itselle ok, niin sehän on vaan hienoa! Toisaalta voisi painaa ylitöitä hullun tavalla ja rahaa virtaisi, mutta muu elämä jäisi tyystin ja se olisi ok ja oma valinta.

Vierailija
6/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin, jos pystyy elättämää itsensä saamallaan palkalla.

Muttakun ei usein saa. Moni työnantaja ei anna mahdollisuutta esim. Tehdä osa-aikaisena.

Vierailija
7/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka kieltää?

Vierailija
8/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.

Vierailija
9/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D

Vierailija
10/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä. Ilmoitat työkkäriin, ettet ole työmarkkinoiden käytettävissä. Kukaan ei soita perääsi. Ai niin mutta sinä haluat kuitenkin ilmaista rahaa muilta... no voi voi.

Ihan niin kun sinäkin.

Vierailija
11/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän akan joka elostelee täysin ukkonsa rahoilla ja ukko on hommannut sille siistin sisätyön. Haukkuu muita lompakkoloisiksi vaikka itse on sellainen, täysin! :D

Sehän sitä hiertää kun tietää sen itsekin..

Vierailija
12/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kun sinäkin.

Hei tiedoksesi, tänään on lauantai. Sen vuoksi olen täällä. Muuten olisin töissä. En ole koskaan täytellyt mitään työtön, työtön, työtön lomakkeita.

Vierailija
13/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täysin mahdollista, kun vain saat työnantajasi suostumaan ko. järjestelyyn. Miten työkkäri tähän liittyy?

Vierailija
14/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn päättämään minkä verran teen työtä. Pystyn myös valitsemaan työni.

Laskutan työstäni työnantajaa, eli myyn työsuoritusta.

Töitä löytyy tällä tavalla helpommin ja palkka on parempi. Siksi ei ole pakko tehdä töitä joka päivä eikä tarvitse stressata töiden loppumista niinkuin palkkatyössä jouduin tekemään.

Minulle irtisanotuksi joutuminen oli lopulta kuin lottovoitto, vaikka ei se aluksi siltä tuntunut.

Vierailija
15/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Mulla on tusina-ammatti työvoimapula-alalla, ja sain päättää osaprosentin, isolle ta:lle käy. Toki ei onnistuisi, jos olisin korvaamaton.

Vierailija
16/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa. Moni painaa 24/7.

Vierailija
17/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi parempaa jos saisi tehdä vähän lyhyempää päivää, tai sitten vähän pitempää mutta neljänä päivänä viikossa. Kolmisen tuntia pois viikkotyöajasta eikä haittaisi jos palkka olisi sen verran pienempi.

Vierailija
18/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä sinä loiseläjä turpas kiinni.

ap

Onpa sulla tavat. 

Mikä siniverinen luulet olevasi. Taidatkin olla tuo ukkonsa rahoilla elostelija.

ap

Vierailija
19/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi painaa ylitöitä hullun tavalla ja rahaa virtaisi, mutta muu elämä jäisi tyystin ja se olisi ok ja oma valinta.

Been there..

ap

Vierailija
20/65 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä ihmisiä, jotka eivät tee eivätkä haluakaan tehdä töitä. Joukon jatkoksi vaan. Käänny uskontoon, pilaa terveytesi, tee lapsia.. pim olet suojeluksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan