Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Olet naimisissa, teillä on 2-vuotias lapsi ja toinen pian syntymässä. Käy ilmi, että miehesi on tämän toisen raskauden aikana järjestellyt nettideittipalvelun avulla treffejä toiselle paikkakunnalle suuntautuvan työmatkansa yhteyteen. Ilmeisesti tämä suunnitelma on mennyt puihin eikä mitään varsinaisesti ole tapahtunut. Miehen mielestä hän ei siis myöskään ole tehnyt mitään väärää.
Mitä ajattelisit/miten toimisit?
Kommentit (58)
Miksi hän halusi etsiä seuraa muualta? Miten teillä parisuhteessa muuten menee?
Vierailija kirjoitti:
No, onko hän poistanut itsensä sieltä nettideittisaitilta?
En tiedä. En tajunnut edes kysyä. Treffiyrityksestä on pari kuukautta aikaa. Enkä tiedä, onko ollut muita juttuja. En todellakaan uskonut, että edes kävisi millään sivustoilla, olen aina pitänyt miestäni uskollisena ja luotettavana. Ei nähtävästi olekaan.
Meni puihin miten? Tuli itse katumapäälle vai toinen perui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En tajunnut edes kysyä. Treffiyrityksestä on pari kuukautta aikaa. Enkä tiedä, onko ollut muita juttuja. En todellakaan uskonut, että edes kävisi millään sivustoilla, olen aina pitänyt miestäni uskollisena ja luotettavana. Ei nähtävästi olekaan.
Voi olla, että saadakseen (melkein) sovittua yhdet treffit pitää jutella aika monen kanssa ennen kuin tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Olet naimisissa, teillä on 2-vuotias lapsi ja toinen pian syntymässä. Käy ilmi, että miehesi on tämän toisen raskauden aikana järjestellyt nettideittipalvelun avulla treffejä toiselle paikkakunnalle suuntautuvan työmatkansa yhteyteen. Ilmeisesti tämä suunnitelma on mennyt puihin eikä mitään varsinaisesti ole tapahtunut. Miehen mielestä hän ei siis myöskään ole tehnyt mitään väärää.
Mitä ajattelisit/miten toimisit?
Jos mies ei näe tekemisessään mitään väärää niin sehän tarkoittaa, että hän voi yrittää uudestaankin. Itse en haluaisi elää perhe-elämää sellaisen miehen kanssa, joten jäisi vain yksi vaihtoehto eli ero. Tai sitten yhdessä sovittu kulissiliitto siihen saakka, että lapset ovat hieman isompia.
Vierailija kirjoitti:
Toinen perui.
Selvittäisin mistä kiikastaa. En jättäisi naista moisen vuoksi (olen siis mies), mutta en tietenkään jatkaisi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Keskustelisin asiasta ja sitten katsottaisiin yhdessä onko halua jatkaa. En oikeastaan ymmärrä muita vaihtoehtoja.
Mitä sitten?
Jos mies haluaa vieraita reissullaan panna, sehän panee.
Jos mies on kotona hyvä isä ja kohtelee muuten sinua hyvin, niin antaisin olla.
Meillä on sellainen diili, että älä kysy, älä kerro.
Minua ei kiinnosta tietää mieheni panojutuista.
Lapsilleen hän on mahtava isä ja minulle mahtava puoliso.
Olen hyväksynyt sen, että hänen libidonsa on voimakkaampi kuin minun, enkä muutenkaan usko siihen että yksi ihminen olisi kykenevä 100% tyydyttämään toisen tarpeet.
Miehesi kuitenkin suunnitteli pettämistä. Ja meni suunnitelmissaan jo aika pitkälle. Minusta liian pitkälle. Ja vaikkei mitään tapahtunutkaan (vielä), niin tokkopa tuleva, uusi vauvarumba ainakaan miehesi pettämishaluja helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen perui.
Minttu34hki kirjoitti:
Olen hyväksynyt sen, että hänen libidonsa on voimakkaampi kuin minun, enkä muutenkaan usko siihen että yksi ihminen olisi kykenevä 100% tyydyttämään toisen tarpeet.
Kai sinäkin sitten hankit toisen kumppanin? Ei tarvitse olla seksiä varten vaan tyydyttämään ne muut tarpeet, joita et mieheltäsi saa.
ExoPol' kirjoitti:
Miehesi kuitenkin suunnitteli pettämistä. Ja meni suunnitelmissaan jo aika pitkälle. Minusta liian pitkälle. Ja vaikkei mitään tapahtunutkaan (vielä), niin tokkopa tuleva, uusi vauvarumba ainakaan miehesi pettämishaluja helpottaa.
Kahvilla olisi kuulemma halunnut käydä. Työmatka oli vain päiväreissu. Tämä ei tietenkään sulje pois haluja/mahdollisuutta fyysiseen pettämiseen.
Tuntuu vain järkyttävän pahalta, koska minun mielestäni meillä on mennyt tosi hyvin. Mies ei ole koskaan ilmaissut tyytymättömyyttä parisuhteeseen. Toki esikoisen syntymän jälkeen seksiä oli vähemmän kuin aiemmin, mutta sekin on ollut taas paranemaan päin, kun väsymys on helpottanut.
Kaiken lisäksi on vielä tämä tilanne, että toinen lapsi on tulossa. Kuinka idiootti voi olla, että lähtee ehdoin tahdoin oikein hakemaan ongelmia ja riskeeraamaan parisuhteensa. "Mutta kun eihän se edes lähtenyt sinne treffeille." Hel*etin pa*kapää.
No tuota, tuosta mies on nyt vain jäänyt kiinni, ties mitä kaikkea muuta on jäänyt kertomatta.
Mies on väärässä siinä, ettei ole tehnyt mitään väärin. On tehnyt, älä anna hänen syyllistää sinua. Jo tuollaisen retken suunnittelu ja osittainen toteutus on väärin, vaikka ei ihan pyllylle asti päässyt. On kuitenkin miettinyt vieraisin menoa, luonut profiilin, jutellut vieraan kanssa siinä määrin että tapaamista on alettu järjestelmään. Olisi mennyt loppuun asti jos olisi vaan päässyt.
Itsehän eroaisin.
Vierailija kirjoitti:
ExoPol' kirjoitti:
Kahvilla olisi kuulemma halunnut käydä. Työmatka oli vain päiväreissu. Tämä ei tietenkään sulje pois haluja/mahdollisuutta fyysiseen pettämiseen.
Tuntuu vain järkyttävän pahalta, koska minun mielestäni meillä on mennyt tosi hyvin. Mies ei ole koskaan ilmaissut tyytymättömyyttä parisuhteeseen. Toki esikoisen syntymän jälkeen seksiä oli vähemmän kuin aiemmin, mutta sekin on ollut taas paranemaan päin, kun väsymys on helpottanut.
Kaiken lisäksi on vielä tämä tilanne, että toinen lapsi on tulossa. Kuinka idiootti voi olla, että lähtee ehdoin tahdoin oikein hakemaan ongelmia ja riskeeraamaan parisuhteensa. "Mutta kun eihän se edes lähtenyt sinne treffeille." Hel*etin pa*kapää.
Teillä on nyt vakavan keskustelun paikka. Mitä sinä haluat suhteelta? Entä mies? Olisiko hän halunnut puhua jostain parisuhdeongelmasta sen naisen kanssa vai mistä tapaamisessa olisi ollut kyse?
En luottaisi tuollaiseen mieheen enää päivääkään. Nyt on harkinnan paikka, haluatko jatkaa ns. kulissiavioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
ExoPol' kirjoitti:
"Vain kahville" No älä ainakaan mene uskomaan tuota. Pannut olisi varmasti. Eikä se päivän reissu kerro mitään, kyllä siinäkin ajassa ehtii. Pettäjä tunnustaa vain niin vähän mitä on aivan pakko tunnustaa. Ja syyllistää petettyä päälle.
Minulla on olo että jos miehen puuhia alkaisi nyt tutkimaan lähemmin, niin paljastuisi vähän yhtä sun toista mitä sulle ei olla kerrottu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExoPol' kirjoitti:
Teillä on nyt vakavan keskustelun paikka. Mitä sinä haluat suhteelta? Entä mies? Olisiko hän halunnut puhua jostain parisuhdeongelmasta sen naisen kanssa vai mistä tapaamisessa olisi ollut kyse?
Parisuhdeongelmasta olisi kannattanut puhua minun kanssani, olisin ollut sitten edes tietoinen siitä, että meillä on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExoPol' kirjoitti:
"Vain kahville" No älä ainakaan mene uskomaan tuota. Pannut olisi varmasti. Eikä se päivän reissu kerro mitään, kyllä siinäkin ajassa ehtii. Pettäjä tunnustaa vain niin vähän mitä on aivan pakko tunnustaa. Ja syyllistää petettyä päälle.
Minulla on olo että jos miehen puuhia alkaisi nyt tutkimaan lähemmin, niin paljastuisi vähän yhtä sun toista mitä sulle ei olla kerrottu...
Oletuksia tuntemattomasta henkilöstä perustuen vihaisen ihmisen antamiin tietoihin. Päädytte varmasti oikeaan ratkaisuun.
Olet jättänyt miehesi heitteille ja keskittynyt mukulan hoitoon ja kavereihisi. Mieti.