Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet treffit plussanneille/lapsekkaille Tampereella

04.05.2006 |

Viimeksi oli niin mukavaa, että ei muuta kuin uutta putkeen! :) Minä sanoisin, että niin pian voisi järkätä kun kaikille sopii. Olisiko taas arki-ilta hyvä? Kävisikö 15.-19.5? Vai onko liian aikaisin? Laittakaahan tähän sopisiko tuolla viikolla.

violet

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit arki-iltana, tiistaina 16.5. tai torstaina 18.5. Olisko se kellonaika 17.00 edelleen sopiva?

-Osse

Vierailija
2/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kaikki innokkaat tapaamiseen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt en yhtään hillu ja huuda täällä että " mukana ollaan" , niin jos vaikka sitten pääsisin tulemaan.=) Toki jos synnyttämässä tuolloin olisin en lainkaan pistäisi pahitteeksi=;) Mutta muuten voisin YRITTÄÄ raahautua paikalle, olis se niin mukavaa!!

H-R

Vierailija
4/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistai tai torstai sopis minulle hyvin... Meillä on myös miehen synttärit 17. 5, joten silloin ei mulle oikein käy...:) Aika ja paikka muulloin ihan mikä vaan, eli se 17 on ihan hyvä.

Vierailija
5/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan 16.5 klo 17 Sokoksen yläkerran kahviossa. Kaikki mukaan tulijat huutakaa HEP! :D

Vierailija
6/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEP Vegaxilta.

Vierailija
7/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Tiistai sopinee mullekin. Lupailin meneväni silloin ystävän kynttiläkutsuille, mutta koska tää pahoinvointi ja oksentelu on aika kovaa taidan perua ne kutsut. Kun ne kynttilät tuoksuu todella voimakkaalle ja varmaan meitsi taas vaan oksentaisi... :)

Ryömin siis paikalle, jos tolpillani olen. Nimimerkillä paino pudonnut nyt jo kolme kiloa...

Keinuhepo 7+4

Vierailija
8/18 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun liityt seuraan:) Tervetuloa! Pahoinvointi on kamalaa, mutta toisaalta niiiin ihanaa! Ei siihen mulla oikein auttanut muu kuin jatkuva syöminen (mulla ei todellakaan päässyt paino laskemaan:)), hedelmät ja salmiakki auttoi...

Vierailija
9/18 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti heiluttaa kättään=) Tosin saavun paikalle vasta 17 jälkeen, niin saan jätettyä esikoisen isännälle, sillä oman kehon hallinnassa on jo ihan yllin kyllin=)

Toivottavasti nähdään!

H-R rv 37+6

Vierailija
10/18 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän treffeillä oli selvästi hyvä vaikutus, nyt on jo Keinuhepo ja Ibiza plussanneet! Vielä kun Katarina vedetään tähän samaan kyytiin, niin jo alkaa porukkaa tulvimaan treffeille! :)

Kiva kiva, mä olen niin onnellinen tänään teidän Ibizan puolesta, että en meinaa paikallani pysyä. Nähdään jo ensi viikolla!

-Osse

Vierailija
11/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt ilmoitella näin etukäteen, että mikäli en ilmesty Sokokselle teitä kanssa sisaret tapaamaan, niin.....olen luultavasti Tays:ssa kenties jo synnyttämässä=) Niin, eli mulla on nyt aika varattuna 12.30 Tays:iin jossa tsekataan mikä tilanne on kohdussa, onko pehmennyt, entä kohdunkaulan tilanne. Sillä jos tilanne näyttää hyvältä aloitellaan käynnistys, kun issias kivut eivät ota laantuakseen ja nyt olen syönyt jo Panacodia 2,5 viikkoa. No, mutta siis....jos tämä isomaha ei paikalle ilmesty niin toivoa saattaa että....=:)

H-R rv 38+5

Vierailija
12/18 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein kalenterista tarkistaa, että onhan ne treffit huomenna. Ja onhan ne! Mää pidän peukkuja H-R:lle, kumpi tahansa ratkaisu on hyvä - joko sä saat vaavin syliin tai me saadaan nauttia sun seurasta! :)

Huomiseen... (mitä, miten niin olen innokas??)

-Osse

Vierailija
13/18 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin hehkuttaa tietty sitä, että Katarinakin sai sen plussan, eli kylläpäs oli hedelmälliset ekat treffit! :D

Vierailija
14/18 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuli vaan plussa ja sitä tässä on yritetty sulatella ja uskotella itselle, että totta se on. Piti taas tänään testata ja kyllä se oli edelleen plussa...pakko siis uskoa.

Tulen mielelläni tapaamiseen mukaan seuraavalla kerralla. Itselleni ei käy kuin viikonloput, kun en asu Tampereella, joten tällä kertaa en pääse. Ja toisekseen, täytyy nyt ensin käydä ekassa ultrassa, että uskoo, että masuasukki on oikeasti olemassa ;-)

Mielettömät treffit meillä oli kyllä viimeksi. Eipä olisi silloin edes villeimmissä kuvitelmissa uskonut tälläistä tapahtuvaksi, että kaikille sitä toivoville plussa tulee parin kuukauden sisään.

Toivon teille iloista tapaamista ja antoisia keskusteluja :-)

Vierailija
15/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me emme pääsekään tulemaan :( En ehdi nyt selittelemään, mutta kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Pitäkää hauskaa (jos joku tosiaan tämän näkee)!!

violet ja tyttönen 5,5kk

ps. SUUREN SUURET ONNITTELUT ibizalle ja katariinalle!! Keinuhepoa onnittelinkin jo tuolla toisella puolella :)

Vierailija
16/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nyt ainakin näin tämän (ja tajusin saman tien, että munhan pitää kiitää jo kohti Sokosta...) ja välitän viestiä muille. Toivottavasti vegax ja keinuhepo tulee ainkin paikalle! Ja H-R tietty, jos ei jäänyt synnärille...

-Osse

Vierailija
17/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä edelleen!!!

Mutta, mutta..kyllä mulla on niiiin huono tuuri näiden tapaamisten kanssa että ihan harmittaa=( Ei käynnistetty ei, mutta passitus oli osastolle lepää tai kotiin ja niinpä kuuliaisena tyttönä ajelin suorinta tietä kotia kohti. Elikäs, vauvalla kaikki hyvin ja painoarvio ei paljon edellisestä noussut eli 3,7kg, syke hyvä ja istukan virtaus niin kuin pitääkin, mutta....verenpaineet olivat huimat!! Yläpaine liihotteli 190:ssä ja alapaine liki 90, mutta kun pissa oli puhdas sain lähteä vielä kotiin lepäilee, jos halusin. Sillä vahvempia lääkkeitä olis määränny issias kipuihin, mutta niitä oltais annettu vain osastolla. Joten kun lääkäri sanoi, että kohtu on pehmennyt ja kun taas tälle päivälle kivut olivat huomattavasti paremmat kuin loppu viikosta, päätin lähteä kotiin Panacodin kera. Mutta siis tosiaan, nyt sitten pitää mennä neuvolaan tarkistaa torstaina paineet ja mikäli edelleen korkeat pitää lähteä Tays:iin osastolle. Mutta, jos ovat laskussa, niin sitten mennään ensi viikon tiistaina, sillä lapsivettä ei mitään suuria " lammikoita" ollut, eli katsotaan, josko sitten jo käynnisteltäis.

Mutta näin siis kävi jälleen. Toivottavasti teillä oli super kivaa ja niin kuin voimme huomata saapi noista tapaamisista uskomattomia plussa säteitä!!!=D Elikäs HURJASTI ONNEA MINUNKIN PUOLESTA UUSILLE PLUSSANNEILLE JA VAHVOJA TARRASUKKIA MASSU ASUKILLE!!!

H-R rv 39+1

Vierailija
18/18 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin niin varma, että H-R olis päässyt jo synnyttämään... :) Vaan eipä hötkyillä, vielähän pitää vauvan antaa viikko rauhassa kasvaa.

Meillä oli kolmestaan taas tosi kivaa! Aateltiin, että jatkossa voitais muodostaa sähköpostilista treffeille, ettei terrorisoida koko palstaa... mutta jos nyt seuraavat treffit vielä ilmoitellaan täälläkin. Jos/kun haluatte spostilistalle, pistäkää mulle viesti: mette-awaits@hotmail.com.

Pistän kohta Pirkanmaa-pinon, niin sinne voi kirjoitella ihan muuten vaan kuulumisia!

-Osse (hei mulla on rv 15 täynnä!! Siellä se sitruuna möllöttää! :D)