Ruma vauva
Saimme juuri poikaystäväni kanssa ekan vauvan ja vaikka kuinka yritämme katsoa asiaa positiivisesti vauvamme on niin ruma että hävettää. Onko muilla vastaavia kokemuksia?! Kaunistuvutko nuo ajan myötä?! Emme tiedä mitä tehdä, ei tolle voi pussiakaan päähän heittää ja ristiäiset ahdistaa jo etukäteen.
Kommentit (36)
Kaikki vauvat näyttävät joko:
A) Sibeliukselta (vanhana)
Tai
B) Winston Churchilliltä
Turha sitä on surra, kunhan hiukset ja hampaat kasvavat niin tulee vähän yksilöllistäkin ulkonäköä.
Minun vanhin lapseni näytti syntyessään ihan sammakolta. Pitkät laihat kädet ja jalat,iso maha ja pää. Olin ihan kauhistunut et miten ruma lapsi. Iän myötä ulkonäkö muuttui "normaaliksi" ja ihan tavallisen näköinen aikuinen kasvoi. 😊 Vauvat nyt ei aina oo niin suloisia mut ajan myötä asia korjaantuu. Ja mitä olen katsonut näitä tv:n synnytysjuttuja niin kyllä ne vastasyntyneet vaan on rumia ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vauvat näyttävät joko:
A) Sibeliukselta (vanhana)
Tai
B) Winston Churchilliltä
Turha sitä on surra, kunhan hiukset ja hampaat kasvavat niin tulee vähän yksilöllistäkin ulkonäköä.
Vauvat tosiaan näyttävät usein vanhuksilta. Joillain on sellainen "kaiken nähnyt" viisas katsekin :D
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miltä näyttää ruma vauva? linkatkaa kuvia
Kun te hoidatte teidän vauvaanne ja opitte tuntemaan hänet, niin siitä tulee teille maailman rakkain henkilö ja te tiedätte, että silloin ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Annatte vain ajan kulua ja rakkauden syttyä. Ajatuksista on turha kantaa syyllisyyttä, ne ovat vain ajatuksia.
Tämä on pakko olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä...että ihan ristiäiset hirvittää😄
Tai en kyllä tiedä näistä nykyajan pissismutseista...mites nyt puet sille merkkivaatteet ja laitat ökykalliisiin vaunuihin, kun vauvan naama pilaa kokonaisuuden...Eikä voi ladata instaan söpöjä vauvakuvia....ai kamala
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani ei ollut syntyessään mitenkään erityisen viehättävän näköinen ja tajusin sen kyllä itekin. Myös pikkulapsena hän erottui porukasta aina jotenkin vähemmän söpöjä kun muut. En ole asiasta välittänyt vaan ajatellut että minulle hän on maailman kaunein poika, silloin, nyt ja aina ❤️
Just näin ❤️
Näitä kommentteja lukiessa nousee epätoivo. Näinkö tunteettomia, pinnallisia, ajattelemattomia vanhempia on olemassa. Ei ihme, että niin moni tarvitsee ammattiapua heidän jäljiltään. Vaikka oma lapseni näyttäisi koiralta, en koskaan ajattelisi hänen olevan ruma. Äitiys ja äidinrakkaus - ne ei ole muodissa nyt.
Oman vauvan rulisi olla äidille maailman kaunein ja ihanin. Vauva tarvitsee sen että näkee ihailun äidin silmissä, tarkkailes ap vauvaasi niin näet miten hän hakee katsettasi ja tarkkailee että katsotko rakastaen ja ihaillen. Sitä vauva toivoo, ja rakastaa sinua koko sudämestään!
Rakasta vauvaasi takaisin, helli, kehu ja koskettele hyväksyen ja ihaillen.
Sjattele, vaikka vauva olisi down tai vammainen, silti se on äidilleen rakkain ja kaunein!
Nyt ap oma itsetunto kohdslleen, vauva on ainutlaatuinen ja ihana, sun ei pidä edes ajatella mitä muut on mieltä!
Vauvasta ei pysty sanomaan juuri mitään ihmisen lopullisesta ulkonäöstä. Ei edes päiväkoti-ikäisestä. Muutamasta lapsesta jota aikanaan lähes säälin on tullut oikein hyvännäköisiä. Rumin tietämäni vauva kävi juuri mallikoulun. Ei ole mikään maailmanluokan kaunotar, mutta niin kaunis kuitenkin että sopii sinne mallikouluun.
Eräs bloggaaja sai taannoin lapsen ja tuuttaa vauvasta jatkuvalla syötöllä kuvaa ja instastoryä someen. Enkä rehellisesti sanoen ole eläissäni nähnyt yhtä rumaa vauvaa. En edes tajua miten se vauva voi näyttää sellaiselta alienilta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs bloggaaja sai taannoin lapsen ja tuuttaa vauvasta jatkuvalla syötöllä kuvaa ja instastoryä someen. Enkä rehellisesti sanoen ole eläissäni nähnyt yhtä rumaa vauvaa. En edes tajua miten se vauva voi näyttää sellaiselta alienilta.
Kukas tämä on? Voisin käydä kyyläämässä. :D
Kaikki vauvat on enemmän tai vähemmän rumia syntyessään. Jotkut selvästi rumempia kuin toiset. Ei se kerro mitään oikeasta, tulevaisuuden ulkonäöstä. Eikö sillä pitäisi olla mitään väliäkään, mutta jokainen joka väittää ettei ”näe” ulkonäköä/rumuutta, valehtelee vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää ruma vauva? linkatkaa kuvia
Nauran tälle keskustelulle :D kyllä se vaan niin on että jotkut vauvat vaan on poikkeuksellisen rumia! Itse muistan vieläkin, kun monta vuotta sitten näin bussissa niin ruman vauvan että ei meinannut pokka pitää (ja oli päivänselvää että muutkin bussissa olevat katselivat vauvaa samoin, melkein epäuskoisina). Minkäköhän näköinen se on nyt?
Rumasta lapsesta tulee kaunis aikuinen ja päinvastoin. Tämän jo vanha kansa tiesi.