Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma vauva

Bad mom
14.09.2018 |

Saimme juuri poikaystäväni kanssa ekan vauvan ja vaikka kuinka yritämme katsoa asiaa positiivisesti vauvamme on niin ruma että hävettää. Onko muilla vastaavia kokemuksia?! Kaunistuvutko nuo ajan myötä?! Emme tiedä mitä tehdä, ei tolle voi pussiakaan päähän heittää ja ristiäiset ahdistaa jo etukäteen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan :D

Vierailija
2/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lisää lapsia ennen kuin olette aikuistuneet. Seuranne tyhmentää ja saattaa lisätä synnynnäistä rumuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte vasta ekan.. onko niitä montakin vielä tulossa teille?

Ne on kaikki yhtä rumia.

Vierailija
5/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vauvat on varsin rumia, mutta iän myötä tasottuvat paremman näköisiksi. Neljä veenä hirvityskin on jo soma.

Vierailija
6/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eka lapsi todella kaunis tyttö. Toinen on ruma poika, kaikki aina sanoivat, etteihän sen pojan kaunis tarvitse ollakaan. Vaikkei heidän mielipidettä kysyttykään. Kun hiukset kasvoivat ja hampaat puhkesivat, kyllä ulkonäkö muuttui paremmaksi. Teini-iässä komistui ihan normaalin näköiseksi. Kukaan ei koskaan todennut, että onpas söpö lapsi, koska eipä tuo ollutkaan. Mutta kiva poika siitä huolimatta. Kaikki eivät ole kauniita ja komeita, näin se vaan on.

Vierailija
7/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpaan on tullut...äitiinsä vai isäänsä vai sekoitus molempia?

Ne geenit! 

Vierailija
8/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Ai kamala, lapsiparka. :'D Ja toden totta, geenit kröhöm...

Vierailija
9/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookoo, helpottavaa kuulla! :) Ahdistaa nää omat reaktiotkin asiaan, tosi ristiriitaiset tunteet. Haluisin olla innoissaan ja onnellinen et lapsi on kuitenkin terve, mut sitku näkee ihmisten reaktioita niin alkaa hävettää. Ja sit tuntuu paskalta ku hävettää.

Vierailija
10/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis tietty välittää mitä muut ajattelee, mut mitä sitku itse ajattelee ihan samaa, ei vaan kehtaa sanoo ääneen kun on oma ja leimautuis paskaks äidiks. Sillä kysyin täällä, hermot vähän kireellä. Mut ehkä tää tästä. Ite oon ollu vauvana ihan ok ja mitä oon kuvista nähny niin on siippakin. Silläkin tuli vähän puskista tää homma.

Vierailija
11/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat voivat näyttää tosi omituisilta alkuun, mutta muutos on valtava jo ensimmäisen vuoden aikana. Ei kyllä meidän pojasta olisi muutaman kk ikäisenä yhtään nähnyt miltä tulee näyttämään isompana. Minusta rumatkin vauvat ovat siinä vauvamaisuudessa aina jotenkin hellyttäviä, ja se tuoksu <3

Vierailija
12/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten oman vauvansa voi nähdä rumana. Vaikka se objektiivisesti katsoen olisikin, niin ei sitä voi itse katsoa niin objektiivisesti. En usko tähän. Tämä on provo.

Vierailija
13/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että osa vauvoista on rumia. Mutta joskus rumasta vauvasta saattaa tulla kaunis/ komea tai ihan tavallinen. Mutta voi myös jäädä rumaksi. Kyllähän kaikki nyt oikeasti tietää, että rumiakin ihmisiä on. Mutta niinkuin moni sanoo, luonne on tärkeämpää kuin ulkonäkö. Olen tästä kyllä samaa mieltä, vaikka itse en haluisi olla ruma enkä toivoisi sitä kenellekään, en varsinkaan lapsilleni.

Vierailija
14/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen vauva on ruma, nehän näyttävät spurgulta. Ulkonäkö kohenee puhekyvyn mukana. Jos yhtään lohduttaa niin kauniista lapsista tulee usein rumia aikuisia ja päinvastoin.

Vierailija
15/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole geenit menny ihan yksiin... Omat lapset on kyllä heti syntymästä asti ollut meidän vanhempien mielestä kauniita ja kaunistunut vaan kasvaessa. :) Toki joku voi olla eri mieltä. Ei minunkaan mielestä muiden lapset ole aina kovinkaan kauniita/söpöjä, mutta tietenkään ei ikinä pidä mennä kertomaan sitä.

Vierailija
16/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten oman vauvansa voi nähdä rumana. Vaikka se objektiivisesti katsoen olisikin, niin ei sitä voi itse katsoa niin objektiivisesti. En usko tähän. Tämä on provo.

Tämä. Kyllä oma lapsi on aina omiin silmiin soma, vaikka näyttäisi ihan röllliltä.

Vierailija
17/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sai ensmmäisen lapsensa.

Hänen tätinsä ensikommentti:

"On kyllä niin ruma lapsi, että ihan hirvittää!"

Ihan komea nuorimies on pojasta kasvanut.

Vierailija
18/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani ei ollut syntyessään mitenkään erityisen viehättävän näköinen ja tajusin sen kyllä itekin. Myös pikkulapsena hän erottui porukasta aina jotenkin vähemmän söpöjä kun muut. En ole asiasta välittänyt vaan ajatellut että minulle hän on maailman kaunein poika, silloin, nyt ja aina ❤️

Vierailija
19/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jokainen vauva on ruma, nehän näyttävät spurgulta. Ulkonäkö kohenee puhekyvyn mukana. Jos yhtään lohduttaa niin kauniista lapsista tulee usein rumia aikuisia ja päinvastoin.

No en allekirjoita tuota, että rumista tulee kauniita ja kauniista ruma, mutta monesti lapsen ulkonäköön vaikuttaa myös kuinka se puetaan. Jos rumemmallekkin lapselle pukee siistit/ehjät vaatteet, niin kyllä se vaikuttaa. Toiset vain tuppaa pukemaan kulahtaneita kirppiksen euron löytöjä.

Vierailija
20/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eka lapsi todella kaunis tyttö. Toinen on ruma poika, kaikki aina sanoivat, etteihän sen pojan kaunis tarvitse ollakaan. Vaikkei heidän mielipidettä kysyttykään. Kun hiukset kasvoivat ja hampaat puhkesivat, kyllä ulkonäkö muuttui paremmaksi. Teini-iässä komistui ihan normaalin näköiseksi. Kukaan ei koskaan todennut, että onpas söpö lapsi, koska eipä tuo ollutkaan. Mutta kiva poika siitä huolimatta. Kaikki eivät ole kauniita ja komeita, näin se vaan on.

Nämä muiden ihmisten kommentit, että eihän poikien tarvitse kauniita ollakaan... Toisin sanoen tyttöjen tarvitsee olla. Siitähän tyttöjä yleensä vain kehutaan, kauneudesta. Poikia kehutaan sitten esim reippaiksi, iloisiksi ja hyväksi liikunnassa. Hyvin näkyy yhteiskunnan ja muiden ihmisten odotukset tässä, aika masentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi