Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle nimeksi Tuulikki?

Vierailija
14.09.2018 |

Mitä ajatuksia herättää? Tarkoitus oli laittaa ensimmäisenä toiseksi nimeksi, mutta mieli onkin vähän vaihtunut. Olisiko kiva ja reipas ekaksi nimeksi? Kommentoikaa! Saa myös laittaa millaisia mielleyhtymiä herättää?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen nimeni.

Vierailija
22/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toinen nimeni.

Samoin! Minusta toimisi hyvin myös ekana nimenä, mielestäni raikas, kaunis, eikä (nykyään vielä?) kovin yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vaan Tove Janssonin lesbokumppani. En tykkää...

Vierailija
24/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma toinen nimeni on Tuulikki. Se on ihana, raikas ja hyväntuulinen!

Jos muuttaisin toiselle paikkakunnalle tms, saattaisin hyvinkin alkaa käyttää sitä kutsumanimenä. Tutuissa ympyröissä en ihan ykskaks viitsi, vaikka tykkään :)

Vierailija
25/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi. Terveisin Tuulikki, synt. 1970-luvulla.

Vierailija
26/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli olis parempi 👍

Ja jospa sukunimi olisi Meri :D

Vierailija
27/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vanhemman naisen nimi. Ymmärrän kyllä, että lapsetkin kasvaa, mutta silti. Tunnen itse 25-vuotiaan Tuulikin ja nimi on vähän hassu tuon ikäiselle. Ehkä vaan mun ongelma.

Vierailija
28/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikki on kiva nimi ja varmasti tulossa kohta muotiin. Joku tulee varmaan kohta haukkumaan nimen, se kuuluu palstan tyyliin.

En hauku Tuulikki-nimeä, vaan kommentistasi osaa "...ja varmasti tulossa kohta muotiin." Miksi kukaan haluaisi antaa lapselleen sen hetken tai tulevan "muotinimen"? Eikö lapsen nimen valinnan pitäisi tapahtua jollain muulla itselle henkilökohtaisemmalla perusteella?

Miksi vääristelet toisen kommenttia. En ole missään vaiheessa väittänyt noin, se on vain sinun virheellinen tulkinta asiasta.

Vierailija
29/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikki on kiva nimi ja varmasti tulossa kohta muotiin. Joku tulee varmaan kohta haukkumaan nimen, se kuuluu palstan tyyliin.

En hauku Tuulikki-nimeä, vaan kommentistasi osaa "...ja varmasti tulossa kohta muotiin." Miksi kukaan haluaisi antaa lapselleen sen hetken tai tulevan "muotinimen"? Eikö lapsen nimen valinnan pitäisi tapahtua jollain muulla itselle henkilökohtaisemmalla perusteella?

Nimimuoti kulkee noin 80-100 vuoden sykleissä ja moni vanhempi antaa lapselleen tietämättään trendinimen. Monesta harvinaisesta nimestä voi myös tulla jossakin vaiheessa hyvin suosittu esim. Lumi.

Vierailija
30/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmaan edelläkävijä, sillä pian tulevat Pirkot, Sinikat, Ritvat ja Tuulat!

Ei se lapsi hyödy mitään tästä ” edelläkävijyydestä”. Hänen nimensä on aina outo omassa ikäluokassaan, ja myöhemmin se on sitten pikkulasten nimi.

Omalla luokallani oli aikanaan kerttu, ja hän sai kyllä aina kuulla ihmettelyä nimestään. Että miten voikin olla sellainen vanhan ihmisen nimi. Nyt kun nimi on taas muodissa, se aiheuttaa vain sen, että hänen kaimansa ovat lapsen tarhakavereita.

Vierailija
31/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vääristelet toisen kommenttia. En ole missään vaiheessa väittänyt noin, se on vain sinun virheellinen tulkinta asiasta.

Et voi väittää, että minun tulkintani on "virheellinen", vaikka se on erilainen kuin omasi. Se on minun aito tulkintani ja seison sanojeni takana.

Vierailija
32/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla Tuulikki. Tuuli tai Tuulia on parempi.

Vierailija
33/35 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kauhu kokemus Tuulikki nimisestä henkilöstä, eli itse en nimestä sen vuoksi ihmeemmin pidä.

Mites Tuulia?

Vierailija
34/35 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini nimi on Tuulikki. Tuli mieleen biisit Tuulikki on minun tyttöni/ Kake Randelin ja pidä huivistas kii, Tuulikki/ Neljän Suora

Vierailija
35/35 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonimi