Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa naiset illalla hiljaa !! - jääkiekon sm-liiga alkaa tänään.

Vierailija
14.09.2018 |

Klo 18.30 sitten imuri hiljenee ja viette muksut ja itsenne ulos. Kysyttävää?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiekkolesket, missä tapaamme?

- Urheilua inhoava, liikunnasta pitävä mies

Mun luona. Mies lähtee pois. Kaapissa muutama pullo viiniä ja telkkarissa the walking dead. Voin tehdä raikkaita voileipiä jos tuotte lisää viiniä.

Tästähän voisi kehittää jonkin kivan "ryhmäaktiviteetin", jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. Joukkuepeliä vähän eri mielessä kuin jääkiekko. Aloittaja ja hänen kaltaisensa saisivat katsella rauhassa kiekkoa telkkarissa, kiekosta kiinnostumattomat puolisot ja muut sopivat yksilöt harrastaisivat sitten vähän erilaisia mailoja ja pussittamisia.

Vierailija
22/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson vain elämää, nautin musiikista, sekä artistien tarinoista. Paljon enemmän kuin siitä mihin lipuu musta muovin pala ja kenen lavasta.

Ei ole muovia vaan vulkanoitua kumia, painoltaan 156 - 170grammaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun luona. Mies lähtee pois. Kaapissa muutama pullo viiniä ja telkkarissa the walking dead. Voin tehdä raikkaita voileipiä jos tuotte lisää viiniä.

Tästähän voisi kehittää jonkin kivan "ryhmäaktiviteetin", jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. Joukkuepeliä vähän eri mielessä kuin jääkiekko. Aloittaja ja hänen kaltaisensa saisivat katsella rauhassa kiekkoa telkkarissa, kiekosta kiinnostumattomat puolisot ja muut sopivat yksilöt harrastaisivat sitten vähän erilaisia mailoja ja pussittamisia.

Erkkaa lapaan sitten, jos tuollaista touhuatte!

Vierailija
24/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä henkilökunta on koulutettu hyvin. Hän katsoo liiga-kalenterista aina, että milloin on ottelupäivä ja lataa jo hyvissä ajoin oluet jääkaappiin viilenemään. Kämppä hiljenee viimeistään puoli tuntia ennen åeliä ja lähtee lenkille tai johonkin 3 tunniksi. Hieman posket punottaa palatessa, en tiedä mistä johtuu.

Kai se on se railakas anaaliyhdyntä. Minä kyllä sanoin, että ukkosi alkaa epäilemään, mutta eipä rouvaa tuo tuntunut haittaavan. Sanoi että lastit nyt peräkammariin vaan, sinne ei oma ukko pääse.

Vierailija
25/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla vielä joskus on nainen.

Me katotaan mun miehen kanssa molemmat, lapset tuskin jaksaa katsella ku satunnaisesti. Tosin ei mekään joka matsia katsota 😄

Vierailija
26/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erkkaa lapaan sitten, jos tuollaista touhuatte!

Me Bacchuksen palvojat muistamme kyllä turvaseksin, vaikka antaudummekin aistien iloihin.

Vierailija
27/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä henkilökunta on koulutettu hyvin. Hän katsoo liiga-kalenterista aina, että milloin on ottelupäivä ja lataa jo hyvissä ajoin oluet jääkaappiin viilenemään. Kämppä hiljenee viimeistään puoli tuntia ennen åeliä ja lähtee lenkille tai johonkin 3 tunniksi. Hieman posket punottaa palatessa, en tiedä mistä johtuu.

Kai se on se railakas anaaliyhdyntä. Minä kyllä sanoin, että ukkosi alkaa epäilemään, mutta eipä rouvaa tuo tuntunut haittaavan. Sanoi että lastit nyt peräkammariin vaan, sinne ei oma ukko pääse.

Hieno homma! Voisitte kuitenkin seurata hieman milloin pelit päättyy. Kerran rouva pamahti kotiin kälättämään kesken jatkoajan ja koko loppukliimaksi meni pilalle. 

Vierailija
28/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, paljonko viiniä pitää olla? En kyllä välitä telkkarista, vaan liikunnasta.

Mäkkäri taitaa olla ainut huone missä meillä on tilaa jumpata nyt kun se mieskin lähti kiekkoa katsomaan sieltä.

Vierailija
29/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ukkoni ei jaksa välittää jääkiekosta, hän tekee TÖITÄ!

Lompakkoloisen onni.

Voi poika pieni, kuinka väärässä olet! On sulla vielä opittavaa.

Kokeilepas sinä tienata omat rahasi, ennenkuin tulet neuvomaan.

Kuten sanoin, sinulla on vielä opittavaa. Miksi kuvittelet etten tienaa omia rahojani? Eikä se minua oikeastaan kiinnosta. Noin tyhmään yksilöön en enempää haaskaa aikaani.

Vierailija
30/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä viitsii enää seurata noin surkeatasoista sarjaa, jossa taso on laskenut vuosi vuodelta? Pakkopulllaa 60 ottelua (noin 10 ottelua liikaa), kalliita lippuja, joukkueita kolme liikaa, suljettu epäurheilullinen sarja, vahvistuksia Unkarista, Usan yliopisto- yms. romusarjoista, ei edes AHL:stä, Tsekistä, Venäjältä jne..

Vähän pitäisi olla periaatteellisuutta boikotoida ko. sarjaa, mutta suomalaiset eivät ole kauhean periaatteellisia ihmisiä, vaan kaikki käy. Itse seurasin vuoteen 2005 asti, siitä lähtien koko sarja on mielestäni täysin lassahtanut ja nyt boikotissa. Pääasiassa alussa mainitsemistani syistä.

Vierailija
31/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma! Voisitte kuitenkin seurata hieman milloin pelit päättyy. Kerran rouva pamahti kotiin kälättämään kesken jatkoajan ja koko loppukliimaksi meni pilalle. 

Miksi sulla on eukkoa? Eikö sinkkuus olisi helpompaa? Saisit ihailla jääkiekkoa täysillä kenenkään häiritsemättä.

Vierailija
32/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Siis kiekkofaneille peliä telkkarista, muille lihan iloja yksin ja yhdessä! Sovitaanko alustavasti, että tavataan aina matsien aikaan?

Vierailija
33/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhainen käsitys siitä, että kaikki miehet katsovat jääkiekkoa (ja ketään naista ei kiinnosta).

Ihan sama kiinnostaako vai ei, mutta niitä "mikä on paitsio ja miksi tuolla yhdellä on kultainen kypärä"-kysmyksiä ei kaivata.

Mikseivät ne anna jokaiselle omaa kiekkoa, niin ei tarvitse yhdestä kumilätkästä tapella?

Vierailija
34/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin Jorma, nyt taas se suu kiinni ja ala imuroida! Mulla alkaa illalla noihin aikoihin Isä Brown-maratoni, ja SINÄ viet mukulat ulos itsesi kera.

Vierailija
35/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ukkoni ei jaksa välittää jääkiekosta, hän tekee TÖITÄ!

Lompakkoloisen onni.

Voi poika pieni, kuinka väärässä olet! On sulla vielä opittavaa.

Kokeilepas sinä tienata omat rahasi, ennenkuin tulet neuvomaan.

Kuten sanoin, sinulla on vielä opittavaa. Miksi kuvittelet etten tienaa omia rahojani? Eikä se minua oikeastaan kiinnosta. Noin tyhmään yksilöön en enempää haaskaa aikaani.

Miksi olet sitten mennyt miehesi kanssa naimisiin?

Vierailija
36/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti katsoo lätkää tai formuloita enää nykyään?  Mars lenkille tai muihin fiksuihin harrastuksiin.

Vierailija
37/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, paljonko viiniä pitää olla? En kyllä välitä telkkarista, vaan liikunnasta.

No itselläni menee hyvässä seurassa helposti kolmekin pulloa. Mitä nyt sitten itse lisäksi juot, ettei mieskuntosi katoa...

Vierailija
38/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liiga. Ei sm-liiga.

Vierailija
39/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on eukkoa? Eikö sinkkuus olisi helpompaa? Saisit ihailla jääkiekkoa täysillä kenenkään häiritsemättä.

No kuka ne oluet hakee kaupasta, jos ei eukko? Luuletko että itse kehtaan kantaa lähikaupasta mäyräkoiran kolme kertaa viikossa.

Vierailija
40/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka ne oluet hakee kaupasta, jos ei eukko? Luuletko että itse kehtaan kantaa lähikaupasta mäyräkoiran kolme kertaa viikossa.

...tai sen puoleen jaksa kantaa, kun ainoa liikunta on asennon vaihtaminen sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi