Jos esim. Brad Pitt tulisi sinua vastaan ja pyytäisi treffeille,niin lähtisitkö?
Kommentit (77)
Tottakai, silkkaa uteliaisuuttani.
Ei ole mun tyyppiä kyllä. Joku muu sais pyytää mieluummin.
En lähtisi. Brad Pitt ei ole mun makuuni sopiva mies ollenkaan.
No en mä ehkä Pittin, mutta muutaman muun kyllä ;)
Minäkin voisin lähteä kahville, kysyisin kaikki Hollywoodin kuumimmat juorut.😁
En, koska hän petti vaimoaan eli kuuluu minun maailmassani yhteiskunnan pohjasakkaan.
En lähtisi. Ylipäätään olisi epämiellyttävää, jos melkein isäni ikäinen mies lähestyisi minua treffimielessä.
Esim. Brad Pitt. Keitä muut vaihtoehdot ovat?
Bradin kanssa voisi jutella arkkitehtuurista, mutta tuskin siitä sen kummempaa voisi kehkeytyä, koska hän ei ole sokea, enkä minäkään. Hän on minulle noin 10 senttiä liian lyhyt, ja aika vanhakin.
En. Minulla olisi aivan varmasti parempaakin tekemistä kuin kahvitella. Jos hän pyytäisi minua vaikka kävelemään kanssaan jonnekin mielenkiintoiseen ja kauniiseen kansallispuistoon, niin voisin lähteäkin. N44
12 jatkaa... toisaalta Hugh Grant ei olisi liian vanha, vaikka biologiselta iältään on Bradia vanhempi. Eikä Hugh olisi liian lyhytkään, vaikka on samanpituinen kuin Brad... go figure.
Joo, ette varmaan. Jokainen teistä lähtisi tapaamaan yhtä maailman kuuluisinta, varakkainta, statuksen omaavaa miestä. Hitto, minäkin miehenä lähtisin (hetero). Tiedä mitä tilaisuuksia tapaaminen poikisi.
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla olisi aivan varmasti parempaakin tekemistä kuin kahvitella. Jos hän pyytäisi minua vaikka kävelemään kanssaan jonnekin mielenkiintoiseen ja kauniiseen kansallispuistoon, niin voisin lähteäkin. N44
Avauksessahan ei puhuttu kahvittelusta mitään!
En. Ei kiinnosya rumat papparaiset.
N27
Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”
Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ette varmaan. Jokainen teistä lähtisi tapaamaan yhtä maailman kuuluisinta, varakkainta, statuksen omaavaa miestä. Hitto, minäkin miehenä lähtisin (hetero). Tiedä mitä tilaisuuksia tapaaminen poikisi.
Mitähän tilaisuuksia nuo voisivat olla? En tavoittele elämää Hollywoodissa tai uraa elokuva-alalla. Ahdistuisin, jos sellaiseen joutuisin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”
Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.
No sinä olet sinä, muut ovat muita ihmisiä.
Kyllä mä voisin lähteä syömään tai kahville, mutta mä oon naimisissa, joten ihan platonisessa mielessä, korkeintaan hyvin kevyttä flirttiä. Mutta mä en kyllä usko, että Brad Pitt pyytäisi mua treffeille missään tilanteessa. Tai siis oon mä hyvä keskustelija (myös englanniksi) ja mulla on hyvä yleissivistys, että tietenkin voisi haluta ihan kaveripohjalta viettää aikaa.