Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos esim. Brad Pitt tulisi sinua vastaan ja pyytäisi treffeille,niin lähtisitkö?

Vierailija
14.09.2018 |

Itse en varmaan lähtisi.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

Mistä kohtaa Brad Pitt on komea?

Arvasin että joku katkera suomijuntti rupeaa heti itkemään. Brad Pitin tasoista miestä ei Suomesta löydy edes etsimällä.

En oikein ymmärrä sitä miksi miehet rakastaa brad pittia noin paljon, en tunne ketään naista, jolla se olisi erityinen unelma, mutta monille miehille on.

Siksi se on niin suosittukin, koska miehet unelmoi siitä.

Mutta siis todellisuudessa se on ruttunaamainen moniongelmainen kuuden lapsen isä, jolla on yksi plussa ja se on raha.

Tiesitkö, että se on metsästänyt jo kauan esim. got emilia clarkea, eikä ole päässyt edes treffeille, joten ei ole mikään supersuosittu edes omissa piireissään.

Olet erittäin oikeassa. Olen aina ihmetellyt, mikä tämä Brad Pitt mania oikein on. En tunne yhtään naista joka pitäisi häntä komeana. Mutta miesten mielestä ilmeisesti on. Toinen mies, jonka suosiota ihmettelen on George Clooney. Minulle kumpikaan miehistä ei aiheuta mitään tuntemuksia.

Joo, totta, george clooney on toinen papparainen, johon miehet käy ihan kuumina.

En tunne naisia, joilla kiinnostaisi kumpikaan noista, mutta miehet suunnilleen valuttaa kiimatippoja samantien noille.

Vierailija
42/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

Ei minulla ole mitään läskiä perusperttiä. Oma mokasi, jos sinulla on poikaystävä, jonka noin helposti unohtaisit. 

Et taida ajatella tuota kuviota yhtään pidemmälle tai sitten olet todella paljon rahan perään. Joutuisit äitipuoleksi isolle lapsikatraalle, joutuisit takkuamaan hankalan exän kanssa, paparazzit seuraisivat sinua koko ajan, sinulla ei olisi enää mitään yksityisyyttä, pitäisi pysyä hoikkana ja hyvännäköisenä, että voit edustaa punaisella matolla, asuisit kaukana ystävistäsi ja perheestäsi jne. Nämä nyt ovat väistämättömiä juttuja ja näiden lisäksi elämä voi olla muutenkin erilaista kuin haluat tai odotat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vaikka Robin kuin Brad Pitt. 

Vierailija
44/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi George Clooneyn. Olen aina ihmetellyt miten tuollainen ääliö pallinaama saisi yhdenkään naisen irl, ellei olisi julmettoman rikas. Hollywoodissa on yllättävän vähän oikeasti päätäkääntävän hyvännäköisiä miehiä. Aiemmin mainittu Hugh Grantkin on ihan tavallisen talliaisen näköinen, mutta hän on sentään oikeasti hauska ja sanavalmis mies. Noista amerikkalaisista ei voi sanoa edes sitä.

Vierailija
45/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku katkera suomijuntti rupeaa heti itkemään. Brad Pitin tasoista miestä ei Suomesta löydy edes etsimällä.

En oikein ymmärrä sitä miksi miehet rakastaa brad pittia noin paljon, en tunne ketään naista, jolla se olisi erityinen unelma, mutta monille miehille on.

Mutta siis todellisuudessa se on ruttunaamainen moniongelmainen kuuden lapsen isä, jolla on yksi plussa ja se on raha.

Tiesitkö, että se on metsästänyt jo kauan esim. got emilia clarkea, eikä ole päässyt edes treffeille, joten ei ole mikään supersuosittu edes omissa piireissään.

Olet erittäin oikeassa. Olen aina ihmetellyt, mikä tämä Brad Pitt mania oikein on. En tunne yhtään naista joka pitäisi häntä komeana. Mutta miesten mielestä ilmeisesti on. Toinen mies, jonka suosiota ihmettelen on George Clooney. Minulle kumpikaan miehistä ei aiheuta mitään tuntemuksia.

Tai se Ryan Gosling, jota joku tuputtaa koko ajan. Ei mitään vaikutusta. Se Deadpool tyyppi, jonka nimeä en nyt muista, on edes symppis haastatteluissa, vaikka ei mikään komistus olekkaan.

Vierailija
46/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Brad oli aika söpö Thelma and Louisessa. Sen jälkeen ei ehkä niinkään.

Vierailija
47/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse parikymppisenä lähtisi 54-vuotiaan kanssa mihinkään. Lyhyen googlettelun jälkeen näyttää kurpsahtaneen aika pahasti. Näytti paljon paremmalta nuorena.

Vierailija
48/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colin Firth jos pyytäisi, lähtisin hetkeäkään miettimättä. Ihan vain siksi, että saisin kuunnella "Mr. Darcy"-aksenttia :D Brad Pitt, juu ei.

Vierailija
49/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai se Ryan Gosling, jota joku tuputtaa koko ajan. Ei mitään vaikutusta. Se Deadpool tyyppi, jonka nimeä en nyt muista, on edes symppis haastatteluissa, vaikka ei mikään komistus olekkaan.

Ryan gosling naurattaa aina seksisymbolina.

Yksi tuttuni sanoo sitä "banjo eyes" tyypiksi, eli siis se on niin kuin megasisäsiittoinen banjoa soittava "kylähullu" ulkonäöltään.

Vierailija
50/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colin Firth jos pyytäisi, lähtisin hetkeäkään miettimättä. Ihan vain siksi, että saisin kuunnella "Mr. Darcy"-aksenttia :D Brad Pitt, juu ei.

Mr.darcy!!!

Nyt on oikeasti edes hieman seksikkäämpi tapaus, nuorena siis colin firth tuossa roolissa.

Vierailija
51/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvassa on miehet, jotka näyttävät yli 50-vuotiaina hyvältä. Tuossa iässä alkaa korostua charmi ja karisma, joita joillakin on, ja toisilla ei. Brad taitaa kuulua jälkimmäiseen porukkaan.

Tom Cruisen menestys filminäyttelijänä on muuten yksi maailman seitsemästä ihmeestä, minulle käsittämätön.

Vierailija
52/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti! Jos sellainen tilanne tulisi, että Brad Pitt minua treffeille pyytäisi, hänen täytyisi olla täysin syyntakeeton, aineissa, kännissä tai mielenterveytensä menettäneenä, joten tuskinpa kovin mukavat treffit olisi tiedossa. 

Vierailija
53/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvassa on miehet, jotka näyttävät yli 50-vuotiaina hyvältä. Tuossa iässä alkaa korostua charmi ja karisma, joita joillakin on, ja toisilla ei. Brad taitaa kuulua jälkimmäiseen porukkaan.

Tom Cruisen menestys filminäyttelijänä on muuten yksi maailman seitsemästä ihmeestä, minulle käsittämätön.

Tom cruise näyttää ihan kamalalta.

Vanhan isoperseisen lesbon näköinen ällötys.

Vierailija
54/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ei iske ollenkaan, Milo Ventimiglia voisi tehdä minulle mitä vain haluaa.

Vierailija
55/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksin kyllä monta miljonääristaraa joiden ulkonäkö miellyttää minua.

T. Ei ole tyyppiäni -vastaaja

Vierailija
56/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt ei iske ollenkaan, Milo Ventimiglia voisi tehdä minulle mitä vain haluaa.

175-senttinen meksikaano... juu ei. Painaa varmaan vähemmän kuin minä, ja on lyhyempikin. Varmaan ihan jees tyyppi, mutta ei mitään fantasiointimateriaalia.

Vierailija
57/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, just sellainen pettäjämies joka ei muutenkaan sitoudu.

Vierailija
58/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nykyään vanha gubbe, joten en lähtis. Ehkä kaverillisesti kahveilla voi käydä. Jotenkin kuitenkin edes mielikuvituksen tasolla keksiä mitään sanottavaa/keskusteltavaa paljon vanhemman Hollywood-superjulkkiksen kanssa. :D Oikeesti mistä te muut muka puhuisitte Brad Pittille?

Vierailija
59/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositilanteessa Borat olisi houkuttelevampi mies kuin Brad Pitt. 10 senttiä pitempi ja myös huumoria löytyy.

https://www.gettyimages.fr/%C3%A9v%C3%A9nement/vanity-fair-oscar-party-…

Vierailija
60/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä... En ole ikinä ymmärtänyt kummankaan vetovoimaa, eikä ole kukaan kavereistanikaan. Ehkä tää voi olla joku ikäluokkakysymyskin? Nimittäin ainoa nainen jonka tiedän pitävän George Clooneysta on äitini, joka on 57-vuotias (itse olen 30).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi