Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos esim. Brad Pitt tulisi sinua vastaan ja pyytäisi treffeille,niin lähtisitkö?

Vierailija
14.09.2018 |

Itse en varmaan lähtisi.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Brad Pitt. Keitä muut vaihtoehdot ovat?

No vaikka joku muu filmistara.

Vierailija
22/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

Mistä kohtaa Brad Pitt on komea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

Huvittaa tuollaiset pinnalliset naikkoset, jotka uskottelevat poikaystävälle tosirakkautta, mutta unohtavat sen "rakkauden" välittömästi kun riittävä kasa seteleitä tulee näkyviin.

Vierailija
24/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bradin kanssa voisi jutella arkkitehtuurista, mutta tuskin siitä sen kummempaa voisi kehkeytyä, koska hän ei ole sokea, enkä minäkään. Hän on minulle noin 10 senttiä liian lyhyt, ja aika vanhakin.

Miksi miehen pitäisi olla jättiläinen?

Vierailija
25/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku katkera suomijuntti rupeaa heti itkemään. Brad Pitin tasoista miestä ei Suomesta löydy edes etsimällä.

Vierailija
26/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Brad Pitt?

Vierailija
27/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku katkera suomijuntti rupeaa heti itkemään. Brad Pitin tasoista miestä ei Suomesta löydy edes etsimällä.

Se oli ruma nuorena ja vanhat miehet ovat aina rumia.

N27

Vierailija
28/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa vaan sinne Ameriikan ihmemaahan näitä bradpittejä tiirailemaan. Minä olen mielelläni katkera suomijuntti, jos silloin ei tarvitse ihailla jotain ikäloppua ukonkurppanaa.

Vierailija
29/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Treffeillä käynti on ihan kamalaa ja toisekseen olen jotenkin jo onnistunut pariutumaan niin uuden kumppanin haulle ei olisi tarvetta.

Vierailija
30/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Brad Pitt. Keitä muut vaihtoehdot ovat?

No vaikka joku muu filmistara.

Ei kiitos, ei ole kiinnostusta päätyä juorulehtiin.

Vierailija
31/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä sitä miksi miehet rakastaa brad pittia noin paljon, en tunne ketään naista, jolla se olisi erityinen unelma, mutta monille miehille on.

Siksi se on niin suosittukin, koska miehet unelmoi siitä.

Mutta siis todellisuudessa se on ruttunaamainen moniongelmainen kuuden lapsen isä, jolla on yksi plussa ja se on raha.

Tiesitkö, että se on metsästänyt jo kauan esim. got emilia clarkea, eikä ole päässyt edes treffeille, joten ei ole mikään supersuosittu edes omissa piireissään.

Vierailija
32/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tietty, ehkä kysyisin kuitenkin ensin haittaako se, että olen varattu. Kyllähän tuollaisem ihan eri maailmasta tulleen miehen kanssa olisi kiva tavata. Voisi lentää vaikka ameriikkaan ja tavata muita tähtiä.

Ja sitten takaisin kotiin kertomaan juorut :)

Vierailija
33/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Jos joku vanhempi filmitähti olisi valittava niin Richard Gere. Hänessä olisi paljon enemmän iloa silmälle kuin Brad Pittissä. Molemmat kyllä liian vanhoja minulle, mutta kuvitellaan tässä leikissä, että se ei haittaa.

Vierailija
34/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin lähteä syömään tai kahville, mutta mä oon naimisissa, joten ihan platonisessa mielessä, korkeintaan hyvin kevyttä flirttiä. Mutta mä en kyllä usko, että Brad Pitt pyytäisi mua treffeille missään tilanteessa. Tai siis oon mä hyvä keskustelija (myös englanniksi) ja mulla on hyvä yleissivistys, että tietenkin voisi haluta ihan kaveripohjalta viettää aikaa.

Miksi flirttiä? se on vähän kuin antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

Taitaa muikkeleilla olla jatkuva tarve testata markkina-arvoaan.

Vierailija
35/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ette varmaan. Jokainen teistä lähtisi tapaamaan yhtä maailman kuuluisinta, varakkainta, statuksen omaavaa miestä. Hitto, minäkin miehenä lähtisin (hetero). Tiedä mitä tilaisuuksia tapaaminen poikisi.

Mitähän tilaisuuksia se sitten poikisi? En kuitenkaan hänen kanssaan voisi koskaan seurustella enkä ole pyrkimässä esim elokuva-alalle tai muuttamassa jenkkeihin, joten mitä hyötyä siitä minulle oikeasti olisi? 

Vierailija
36/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Jos joku vanhempi filmitähti olisi valittava niin Richard Gere. Hänessä olisi paljon enemmän iloa silmälle kuin Brad Pittissä. Molemmat kyllä liian vanhoja minulle, mutta kuvitellaan tässä leikissä, että se ei haittaa.

Mulla tulee aina vaan mieleen richard geresta se gerbiili *erseessä juttu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gerbilling

Vierailija
37/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Olen 44 vuotias, naimisissa oleva kolmen teinin äiti ja en lähtisi Bradin mukaan. Minun elämäni, perheeni, ystäväni ja työpaikkani on Suomessa, enkä lähtisi enää Kaliforniaan asumaan. En olisi myöskään niin pätkääkään kiinnostunut hänen kakaroistaan, elämästään ja yleensäkään julkisuuden mukana tuomasta skeidasta. Brad taas tuskinpa haluaisi jäädä Suomeen minun takia ja en usko hänestä löytyvän sellaista miestä mitä minä arvostan.

Ei, meidän suhteesta ei tulisi yhtään mitään.

Vierailija
38/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna en varmasti edes tunnistaisi Brad Pittiä ellei hän esittelisi itseään. En katso elokuvia juuri koskaan ja Hollywood-juorujakaan en seuraa. Muistan hämärästi, miltä Pitt näytti elokuvassa Seitsemän vuotta Tiibetissä, mutta uskallan epäillä että Pitt on "hieman" muuttunut reilussa parissakymmenessä vuodessa

Vierailija
39/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä sitä miksi miehet rakastaa brad pittia noin paljon, en tunne ketään naista, jolla se olisi erityinen unelma, mutta monille miehille on.

Siksi se on niin suosittukin, koska miehet unelmoi siitä.

Mutta siis todellisuudessa se on ruttunaamainen moniongelmainen kuuden lapsen isä, jolla on yksi plussa ja se on raha.

Tiesitkö, että se on metsästänyt jo kauan esim. got emilia clarkea, eikä ole päässyt edes treffeille, joten ei ole mikään supersuosittu edes omissa piireissään.

Olet erittäin oikeassa. Olen aina ihmetellyt, mikä tämä Brad Pitt mania oikein on. En tunne yhtään naista joka pitäisi häntä komeana. Mutta miesten mielestä ilmeisesti on. Toinen mies, jonka suosiota ihmettelen on George Clooney. Minulle kumpikaan miehistä ei aiheuta mitään tuntemuksia.

Vierailija
40/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bradin kanssa voisi jutella arkkitehtuurista, mutta tuskin siitä sen kummempaa voisi kehkeytyä, koska hän ei ole sokea, enkä minäkään. Hän on minulle noin 10 senttiä liian lyhyt, ja aika vanhakin.

Miksi miehen pitäisi olla jättiläinen?

Jonkun miehen mielestä naisen pitää olla hoikka tai edes fitness-hirmu. Minun mielestäni olisi kivaa, jos mies olisi minua vähän pitempi. Ja mistä lähtien 185cm mies on ollut jättiläinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän