Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos esim. Brad Pitt tulisi sinua vastaan ja pyytäisi treffeille,niin lähtisitkö?

Vierailija
14.09.2018 |

Itse en varmaan lähtisi.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin lähteä syömään tai kahville, mutta mä oon naimisissa, joten ihan platonisessa mielessä, korkeintaan hyvin kevyttä flirttiä. Mutta mä en kyllä usko, että Brad Pitt pyytäisi mua treffeille missään tilanteessa. Tai siis oon mä hyvä keskustelija (myös englanniksi) ja mulla on hyvä yleissivistys, että tietenkin voisi haluta ihan kaveripohjalta viettää aikaa.

Vierailija
2/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, silkkaa uteliaisuuttani.

Vierailija
4/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun tyyppiä kyllä. Joku muu sais pyytää mieluummin.

Vierailija
5/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Brad Pitt ei ole mun makuuni sopiva mies ollenkaan.

Vierailija
6/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ehkä Pittin, mutta muutaman muun kyllä ;)

Vierailija
7/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin lähteä kahville, kysyisin kaikki Hollywoodin kuumimmat juorut.😁

Vierailija
8/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska hän petti vaimoaan eli kuuluu minun maailmassani yhteiskunnan pohjasakkaan.

Vierailija
9/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana hopeaket-tu KYLLÄ

Vierailija
10/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Ylipäätään olisi epämiellyttävää, jos melkein isäni ikäinen mies lähestyisi minua treffimielessä.

Vierailija
11/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Brad Pitt. Keitä muut vaihtoehdot ovat?

Vierailija
12/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradin kanssa voisi jutella arkkitehtuurista, mutta tuskin siitä sen kummempaa voisi kehkeytyä, koska hän ei ole sokea, enkä minäkään. Hän on minulle noin 10 senttiä liian lyhyt, ja aika vanhakin.

Vierailija
13/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla olisi aivan varmasti parempaakin tekemistä kuin kahvitella. Jos hän pyytäisi minua vaikka kävelemään kanssaan jonnekin mielenkiintoiseen ja kauniiseen kansallispuistoon, niin voisin lähteäkin. N44

Vierailija
14/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa... toisaalta Hugh Grant ei olisi liian vanha, vaikka biologiselta iältään on Bradia vanhempi. Eikä Hugh olisi liian lyhytkään, vaikka on samanpituinen kuin Brad... go figure.

Vierailija
15/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ette varmaan. Jokainen teistä lähtisi tapaamaan yhtä maailman kuuluisinta, varakkainta, statuksen omaavaa miestä. Hitto, minäkin miehenä lähtisin (hetero). Tiedä mitä tilaisuuksia tapaaminen poikisi.

Vierailija
16/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla olisi aivan varmasti parempaakin tekemistä kuin kahvitella. Jos hän pyytäisi minua vaikka kävelemään kanssaan jonnekin mielenkiintoiseen ja kauniiseen kansallispuistoon, niin voisin lähteäkin. N44

Avauksessahan ei puhuttu kahvittelusta mitään!

Vierailija
17/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosya rumat papparaiset.

N27

Vierailija
18/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

Vierailija
19/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ette varmaan. Jokainen teistä lähtisi tapaamaan yhtä maailman kuuluisinta, varakkainta, statuksen omaavaa miestä. Hitto, minäkin miehenä lähtisin (hetero). Tiedä mitä tilaisuuksia tapaaminen poikisi.

Mitähän tilaisuuksia nuo voisivat olla? En tavoittele elämää Hollywoodissa tai uraa elokuva-alalla. Ahdistuisin, jos sellaiseen joutuisin.

Vierailija
20/77 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun ihmiset täällä väittää että ei muka lähtisi hänen kanssaan treffeille koska ”ei ole tyyppiäni” tai sitten ”minulta löytyy jo mies”

Aika nopeasti unohtuu se läski perus-pertti joka makaa siellä kotisohvalla kun vastaan tulee komea miljonääri. Itse lähtisin hänen mukaansa ja poistaisin poikaystäväni tiedot puhelimestani unohtaen hänet täysin, ei kiinnosta edes vaikka kotiimme jäisi vanhoja tavaroitani koska rahalla saa uusia.

No sinä olet sinä, muut ovat muita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi