Miksi sisällä kaulahuivia pitävät ihmiset aiheuttavat minussa voimakkaan inhoreaktion?
Aivoni tulkitsee huiveja käyttävät niin, että he suojaavat itseään joltain. Huivista sisällä tulee myös jotenkin torjuva fiilis.
Huivin käyttäminen sisällä on todella vanhanaikaista, joten aikaansa seuraavat ja tyylikkäät ihmiset eivät käytä kaulahuiveja sisällä.
Voiko joku huivia käyttävä kertoa miksi ei käytä villapaitoja tai korkeakauluksisia paitoja jos kerran niin kovasti palelee? Jos ei tarkene normaalissa sisälämpötilassa, niin olisi hyvä selvittää asia lääkärillä.
Ja kyllä, on mullakin suuret ongelmat :D
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tulkitsen ap:n huiviahdistusta. Ap on sisäisesti epävarma itsestään ja kokee jotenkin jääneensä ulkopuolelle suosittujen ihmisten piireistä. Siksi hänen on oman egonsa eheyttä ylläpitääkseen kehitettävä ärsytys jotain yleistä trendikässtä ilmiötä kohtaan. Näin ap voi vaalia tunnetta siitä, että on jotenkin toisten ”massatrendipellejen” yläpuolella ja vieläpä ap voi heittää kepeää huumoria huivi-inhostaan; voi miten vapaasti ajatteleva yksilö olenkaan!
Öööh, näinkö se menee?
Trendikästä missä? Jossain keski-Suomessa? :D Vanhempien naisten keskuudessa tämä on suosittua jossain Vantaan vakuutuskeskuksessa. He elävät trendeissä jotka olivat pinnalla silloin kun vielä jaksoivat niitä seurata. Päivän naurut tästä :D
Mä sentään olen kykenevä huvittumaan omasta hölmöydestäni ja kyseenalaistamaan omat mielipiteeni. Samaa voisi toivoa monelta muultakin. Voi miten vapaasti ajatteleva yksilö olenkaan!
Fiksut ihmiset eivät ole trendipellejä vaan poimivat trendeistä itselleen sopivat asiat. Huivit ovat muodissa nykyään ja ovat klassisia asusteita jo useamman vuosikymmenen takaa.
mulla on struuma. Käytän aina huivia ja aiheutan keittiöpsykologeille päänvaivaa.
Mä käytän kyllä huivia sisällä jos siltä tuntuu. Huivilla on helppo "sitoa" asukokonaisuus yhteen. Jos sulla on vaikka ruskeat kengät, siniset housut ja valkoinen paita, niin huivi jossa on kahta tai kolmea näistä väreistä, tekee asukokonaisuudesta tasapainoisen.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tulkitsen ap:n huiviahdistusta. Ap on sisäisesti epävarma itsestään ja kokee jotenkin jääneensä ulkopuolelle suosittujen ihmisten piireistä. Siksi hänen on oman egonsa eheyttä ylläpitääkseen kehitettävä ärsytys jotain yleistä trendikässtä ilmiötä kohtaan. Näin ap voi vaalia tunnetta siitä, että on jotenkin toisten ”massatrendipellejen” yläpuolella ja vieläpä ap voi heittää kepeää huumoria huivi-inhostaan; voi miten vapaasti ajatteleva yksilö olenkaan!
Öööh, näinkö se menee?
Sinänsä tämä on harvoja täsmällisiä vastauksia ap:lle, jos katsoo otsikossa esitettyä kysymystä. Eihän tässä ketjussa kyse ole siitä miten/miksi huiveja käytetään, vaan ap pyytää apua oman päänsisäisen vinouman ratkaisuun.
Edesmennyt tuttava käytti huivia peittämään leikkausarven. Hän sairasti nuorena kilpirauhassyövän.
Ymmärrän AP:ta, vaikka en ole itse huiveista ärsyyntynyt. Onhan ne torjuvan näköisiä, sellaista itseen käpertymistä.
Tanskan kruununprinsessa Maryn delegaatioon kuuluvalla naisella oli huivi kaulassa😨
With Queen Elizabeth watching from the front row, Richard Quinn morphed one of Her Majesty’s most beloved accessories—the simple scarf