Voisitko seurustella papin kanssa?
Kommentit (78)
Pappi on kyllä niin naimisissa työnsä kanssa, että ehkä en. Olisi se mukavaa kuitenkin nähdä sitä puolisoa välillä.
En, koska olen uskova katolinen ja papit eivat saa seurustella. Toisen kirkon papin kanssa en myoskaan, silla nakemyserot ovat liian suuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että kauniille papille, joka on nainen. Löytyy seuraa ja seuraan yrittäjiä jonoksi asti. Useimmat heistä ei edes kuulu kirkkoon.
Tuo pätee raivofeministejä lukuunottamatta kaikkiin kauniisiin naisiin.
Paitsi että henkilö on feministi, oikeasti älykkäät miehet ovat itsekin feministejä.
Paino on sanalla oikeasti, koska siten voit antaa älykkyydelle oman subjektiivisen määritelmäsi. Samalla metodilla minäkin sanon, että feministimiehet eivät ole oikeita miehiä. Jotain heidän miehisyydestään uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että kauniille papille, joka on nainen. Löytyy seuraa ja seuraan yrittäjiä jonoksi asti. Useimmat heistä ei edes kuulu kirkkoon.
Tuo pätee raivofeministejä lukuunottamatta kaikkiin kauniisiin naisiin.
Paitsi että henkilö on feministi, oikeasti älykkäät miehet ovat itsekin feministejä.
Paino on sanalla oikeasti, koska siten voit antaa älykkyydelle oman subjektiivisen määritelmäsi. Samalla metodilla minäkin sanon, että feministimiehet eivät ole oikeita miehiä. Jotain heidän miehisyydestään uupuu.
Tämänkin minä poistatin! Miten tämä on nyt täällä taas?!
Vierailija kirjoitti:
Näissä sovinisteissa ja homovihaajissa on aina sama piirre. Mitään ei osata perustella, vaan "kun se vaan tuntuu siltä :((". Onneksi tällaiset ihmiset vähenevät kokoajan, ja seuraava sukupolvi on aina edeltäjäänsä viisaampi.
Huvittavimpia on juuri nuo tosimiehinä itseään pitävät aikuiset, jotka tekee itsensä täysin pelleiksi itkemällä tasa-arvosta. :D
Olen ainakin onnistunut siirtämään arvomaailmaa omille lapsilleni. Tosin esikoiseni totesi ensi kertaa homoliitoista kuullessaan, että onpa kummallista - miten kaksi miestä voivat mennä naimisiin. Tämän hän sanoi, vaikka ei hänelle ainakaan kotona oltu kerrottu homojen olemassaolosta mitään. Se tuli ihan luonnollisena ensireaktiona häneltä.
Siksipä uskonkin, että se olet sinä ja kanssahenkisesi, jotka joutuvat käymään jatkuvaa taistelua. Ellette herkeämättä jaksa pitää propagandaa yllä, pääsee luonnollinen käsitys voitolle. Siksihän te innolla sensuroittekin, luodaksenne iluusiota laajasta h6väksytksi tulemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä sovinisteissa ja homovihaajissa on aina sama piirre. Mitään ei osata perustella, vaan "kun se vaan tuntuu siltä :((". Onneksi tällaiset ihmiset vähenevät kokoajan, ja seuraava sukupolvi on aina edeltäjäänsä viisaampi.
Huvittavimpia on juuri nuo tosimiehinä itseään pitävät aikuiset, jotka tekee itsensä täysin pelleiksi itkemällä tasa-arvosta. :D
Olen ainakin onnistunut siirtämään arvomaailmaa omille lapsilleni. Tosin esikoiseni totesi ensi kertaa homoliitoista kuullessaan, että onpa kummallista - miten kaksi miestä voivat mennä naimisiin. Tämän hän sanoi, vaikka ei hänelle ainakaan kotona oltu kerrottu homojen olemassaolosta mitään. Se tuli ihan luonnollisena ensireaktiona häneltä.
Siksipä uskonkin, että se olet sinä ja kanssahenkisesi, jotka joutuvat käymään jatkuvaa taistelua. Ellette herkeämättä jaksa pitää propagandaa yllä, pääsee luonnollinen käsitys voitolle. Siksihän te innolla sensuroittekin, luodaksenne iluusiota laajasta h6väksytksi tulemisesta.
Mä en kyllä ala, kun kaikki poistatukseni tulevat palstalle takaisin!
Yngwie Malmsteen teol.maist. kirjoitti:
mullapa ois teologian maisterin paperit vaan en saanut töitä , valmistuin 2 vuodessa 2014-2017, en ees suunnitellut papin uraa ja koska 10 hakemuksen jälkeen en saanut edes kutsua haastatteluun edes jonnekin Ivaloonkaan , erosin kirkosta , lopetin hakemisen enkä jaksas ollakaan pappina, ollaan työtön paska sitten
pääkaupunkiseudulla mahdoton edes saada töitä jos ei ole hyviä suhteita paikallissrkntan JA SETAAN
Tuo viimeinen virke kuvastaa miten harhautunut luterilainen kirkko on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on miespappi, niin en koska olen hetero ja homot ällöttää.
Jos kyseessä on naispappi, niin en koska en pidä sellaista pappina ollenkaan.
Olet ällöttävä provo!
Mitä ällöttävää ? Täällä Turussa on ainakin 4 gaypappia
Hyi hitto,
sitten saa olla itkemässä kun kuoropoikien kanssa päivät venyy.
Jos tyttö on pastafaripappi niin mikäettei?
Suomen etymologiseen kultturiin ollaan tehty naispappi närpiöstä saakka. Shit!
Aiemmin nähtiin asiassa elementtejä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako/antaako kakkoseen vai pitääkö syntinä? Kas siinä kynnyskysymys.
Mihin sinä peräreikää tarvitset, kun parempikin on tarjolla? Et edes kakkiinnu siitä paremmasta reiästä.
Onpas paljon poistatettu viestejä tästä ketjusta.
Juu. Olen seurustellutkin. Suhde ei kaatunut hänen pappeuteensa tai mun maallisuuteeni.