Voisitko seurustella papin kanssa?
Kommentit (78)
Totta kai voisin, jos mies viehättäisi minua.
Luulen, etten voisi seurustella uskonnollisen ihmisen kanssa ollenkaan, sillä omat ajatukset ovat niin erilaiset. Suurin osa tapaamistani papeista on kyllä hyviä tyyppejä, ja mieluusti heidän kanssaan voisin kaveerata.
En varmaan, koska maailmankatsomuksemme olisivat niin erilaiset. En ole lainkaan uskovainen.
Vähän vaikeaa olisi. Olen ateisti, enkä voi käsittää uskonnollisuutta.
Jos hän voisi seurustella kirkosta eronneen kanssa
Voisin toki. Mutta oltava uskossa eikä "leipäpappi". Toki sellaiset ovat harvinaisia, siis leipäpapit. Tapaan joka kerta uskovien yhteyden ja hyviä pappeja seurakunnassa.
En haluaisi olla ns. papin rouva, mutta kysyitkin seurustelusta. En ole sitä tyyppiä, joka havittelee pappeja.
Voisin, jos olisin sinkku. Olen uskovainen
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on miespappi, niin en koska olen hetero ja homot ällöttää.
Jos kyseessä on naispappi, niin en koska en pidä sellaista pappina ollenkaan.
Mutta pappi se silti on.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on miespappi, niin en koska olen hetero ja homot ällöttää.
Jos kyseessä on naispappi, niin en koska en pidä sellaista pappina ollenkaan.
Olet ällöttävä provo!
En. Niistähän niin monet tykkäävät vain lapsista...
Papin kanssa kokisin oliko varmasti turvalliseksi, niin kuvittelisin. 🙂
En ole uskovainen, joten en. En usko, että pitemmän päälle pystyisin hyväksymään niin erilaista maailmankuvaa. Kaikki saavat tietenkin uskoa, mihin haluavat, mutta parisuhdetta ajatellen emme olisi yhteensopivia.
Luultavasti en. Uskon mihin uskon, mutta kirkkoa ja sen löpinöitä en uskomiseeni tarvitse. Tykkään kyllä tutustua vanhojen kirkkojen historiaan, mutta siihen se jääkin. En usko, että minulla olisin jonkun papin kanssa samalla aaltopituudella ja luulen, että loppujen lopuksi vain ärsyttäisimme toisiamme.
En.
Olen pieneltä paikkakunnalta open lapsi.
Papin lapset oli vielä pahemmassa syynissä.
Joten thanks but no thanks.
Ottaako/antaako kakkoseen vai pitääkö syntinä? Kas siinä kynnyskysymys.