Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Enbuske ja Veitola vähättelevät mieheen kohdistuvaa ahdistelua

Vierailija
13.09.2018 |

Todella ala-arvoista vähätellä Juho Eerolan kokemuksia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerola kertoi Iltalehdelle että ahdistelut olivat sanallisia ehdotuksia baareissa. Ei siis kähmimistä, väkisinlääppimistä tai kourimista. Vielä naureskeli, että saattoi hän olla ehdottelusta vähän imarreltukin.

Että sellaista.

Vierailija
22/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että naiset ahdistelevat miehiä ja joskus tämä toiminta voi olla hyvin rajua. Olen baarissa itsekin nähnyt, kuinka joku känninen nainen on tarttunut vierasta miestä munista kiinni ym. Jotenkin vaan tuon Eerolan puheet ovat vähän poliittisia...

Sitä vartenhan miehet menee baariin, että saisivat naisia. Tuskin moni valittaa jos joku tulee muniin kiinni.

Naiset taas kokevat häirintää ihan arjessa selvinpäin selviltäkin miehiltä.

Tottakai aamuyöllä baarissa on kaikki muna- ja piluhaukat riekkumassa. Siinä ei nyt mitään outoa ole. Eerolalle maistuisi hyvin piirakka, jos joku punavihreä oikeasti tarjoilisi.

Muistelkaapa sitä videota missä esiintyi, ei toi mies kieltäydy jos tarjotaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietävät Eerolan valehtelijaksi, ja nyt se oli taas hyvinkin selvää. Ei halua sanoa naisten nimiä, ei halua anteeksi-pyyntöä, tapauksesta on neljä vuotta ja nämä nuoret mystiset punavihreän kuplan naiset ei enää työskentele eduskunnassa...

Olisi nyt valehdellut edes vähän paremmin, voisi joku ressukka uskoakin. 

Samalla tavallahan metoon naisuhrit sepittelivät tarinoita. Somelynkkaus oli pääasiallinen toimintatapa, oikeudessa noita tarinoita ei juuri punnittu, jos ollenkaan. Se on vähän niin kuin että oma lääke maistuu karvaalle.

Vierailija
24/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola edes ole feministeistä pahin.

Vierailija
25/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella hyvä jos miehet alkavat tunnistaa ja puhua ahdistelusta ja väkivallasta jota joutuvat kokemaan. Silti hieman hymyilyttää juuri tämä tapaus (en nähnyt haastattelua) jos Eerola on todellakin joutunut punavihreiden naisten seksuaalisesti ahdistelemaksi vuonna se-ja-se.

Itse en kyllä tiennyt mikä oli sen tyypin puoluekanta joka väkisin raahasi minua pusikkoon (pääsin pakoon lopulta) kotimatkalla tai sen toisen joka kuristi kurkusta ja uhkasi hakata naaman tohjoksi jos alan huutaa (aloin huutaa ja pääsin taas pakoon) tai sen joka juoksi perässäni housut kintuissa kotikadullani. Mitäs muita niitä nyt olikaan.. pitäisikö alkaa muistella entisiä miespuolisia esimiehiä?

Vierailija
26/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhaa ihaillaan, ahdistus on asia, jota pitää hehkuttaa - mutta miehen kokema ahdistelu on epäuskottavaa, koska kokija on persu.

Miksi meillä on keskusteluohjelma, jossa mielenterveysongelmia pidetään hyvänä asiana, vaikka ne aiheuttavat vuositasolla meille kymmenien miljoonien maksut

Vierailija
27/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan todella hyvä jos miehet alkavat tunnistaa ja puhua ahdistelusta ja väkivallasta jota joutuvat kokemaan. Silti hieman hymyilyttää juuri tämä tapaus (en nähnyt haastattelua) jos Eerola on todellakin joutunut punavihreiden naisten seksuaalisesti ahdistelemaksi vuonna se-ja-se.

Itse en kyllä tiennyt mikä oli sen tyypin puoluekanta joka väkisin raahasi minua pusikkoon (pääsin pakoon lopulta) kotimatkalla tai sen toisen joka kuristi kurkusta ja uhkasi hakata naaman tohjoksi jos alan huutaa (aloin huutaa ja pääsin taas pakoon) tai sen joka juoksi perässäni housut kintuissa kotikadullani. Mitäs muita niitä nyt olikaan.. pitäisikö alkaa muistella entisiä miespuolisia esimiehiä?

Esim. tässä oli taas hyvä esimerkki metoo -sadusta. Tai sitten kannattaa vakavasti harkita missä porukoissa jatkossa pyörii.

Vierailija
28/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tässä oli taas hyvä esimerkki metoo -sadusta. Tai sitten kannattaa vakavasti harkita missä porukoissa jatkossa pyörii.

Ravintolatyö Helsingissä ja kotimatka aamuyöstä kävellen. Vaikka naisen syytähän se on jos kadulla käydään kimppuun. Keväisin ja kesäisin erään tietyn pätkän varrella oli joka ikinen kerta 1-3 itsensäpaljastajaa. Yksi niistä lopulta intoutui käymään kimppuun.

Jos olet sitä mieltä että miesten kokemuksia ei pidä lytätä sinun pitäisi ymmärtää että ei naisistakaan ole kivaa joutua ahdistelluksi. On tietysti ihan paskanhailea mitä sinunlaisesi inisijä ajattelee, en minä sillä tätä sano.

Vierailija
29/29 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se oli paskapuhetta.