Minkämaalaiset naiset rakastuvat eniten suomalaiseen mieheen?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että rumimmat, lihavat,
miehet menevät esim. thaimaaseen hakemaan vaimoa. Samoin kuin rumimmat,lihavat suomalaiset naiset pariutuvat arabien kanssa. Jokainen hakee unelmaansa, turha siitä on suuttua. Miehet haluavat hoikan, kauniin naisen, nainen haluaa komean miehen. Jos nämä eivät kohtaa suomessa, miksi ei voi hakea kumppania muualta?Koska alitajuntaisesti suomalainen nainen haluaa pitää "plan-b" miehiä.
Eikä haluta! Me ei hävitä siinä mitään, että osa miehistä hakee kumppaninsa muualta. Plan-A on etsiä mies joka miellyttää kaikinpuolin, ja jos sellaista miestä ei ole niin Plan-B on sinkkuus ja kissat.
No mikä v**un ongelma se on sitten teille, jos mies hakee vaimon muualta? En edes tarkoita Aasiaa, vaan ihan vaikka Kreikasta. Monesti olen kuullut naisilta ulinaa, kun joku mies onkin ulkomaalaisen kanssa.
En ole moista ulinaa kyllä kuullut. Mut jos sä oot, niin miks sua semmoinen häiritsee? Kaikki saa tehdä mitä haluaa ulinasta huolimatta. Huvittaa ku tänne palstalle tullaan uhoomaan, että "mää lähren ny" ja naiset on vaan sillee "ok. moro". Naiset ei todellakaan yritä estää miehiä pariutumasta ulkomaalaisten naisten kanssa. :D
PS. Aloituksen kysymys on kaikinpuolin järjetön
Aika säälittävää. Suomessa on euroopassa eniten sinkkutalouksia. Keskustelupalstojen perusteella, suomalaiset miehet haukkuvat suomalaisia naisia lihaviksi, lyhythiuksisiksi rumiksi miesmäisiksi feministeiksi. Naiset haukkuvat miehiä lihaviksi,kaljuiksi, rumiksi luusereiksi. Mielestäni he sopisivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oikeasti mene maahan, jossa et ole massaa esim italia tai espanja. Unohda kaikki mitä sulle on syötetty ja ole itsevarma. Saat ihan varmana naisen ja ei tarvii miettiä passi tilannetta. Yt same ulkomaalainen nainen.
Anteeksi, mutta espanjassa ja italiassa on kyllä sen verta komeita miehiä, ja osa ihan vaaleitakin mutta omaavat piirteet kuten Robin (mikä on harvinaista suomalaisessa) että en usko että suomalainen ihan valttia noissa maissa on. :)
Suomalainen mies on kuumaa kamaa Espanjassa :)
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää. Suomessa on euroopassa eniten sinkkutalouksia. Keskustelupalstojen perusteella, suomalaiset miehet haukkuvat suomalaisia naisia lihaviksi, lyhythiuksisiksi rumiksi miesmäisiksi feministeiksi. Naiset haukkuvat miehiä lihaviksi,kaljuiksi, rumiksi luusereiksi. Mielestäni he sopisivat hyvin yhteen.
Miksi ei saa olla sinkku? Miksi pitäis tyytyä jonki sellaiseen mitä ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oikeasti mene maahan, jossa et ole massaa esim italia tai espanja. Unohda kaikki mitä sulle on syötetty ja ole itsevarma. Saat ihan varmana naisen ja ei tarvii miettiä passi tilannetta. Yt same ulkomaalainen nainen.
Anteeksi, mutta espanjassa ja italiassa on kyllä sen verta komeita miehiä, ja osa ihan vaaleitakin mutta omaavat piirteet kuten Robin (mikä on harvinaista suomalaisessa) että en usko että suomalainen ihan valttia noissa maissa on. :)
Niin on, sellaiset suomikomistukset jotka kelpais myös suominaisille. Sellaiset miehet kelpais itse asiassa ihan minkä maalaisille vaan. Jämäpalat taas ei oo kuumaa kamaa missään päin maailmaa. Karu fakta, pätee myös naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, sellaiset suomikomistukset jotka kelpais myös suominaisille. Sellaiset miehet kelpais itse asiassa ihan minkä maalaisille vaan. Jämäpalat taas ei oo kuumaa kamaa missään päin maailmaa. Karu fakta, pätee myös naisiin.
Itselläni ainakin meni hyvin Espanjassa. Toisaalta, Suomessa en jaksa edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei suomimies nyt ihan pärjää tuolla..
Mistä AV-mammat vois sen tietää? Mut lähdepä ap maailmalle ja tuu sit raportoimaan tänne missä päin kävi parhaiten flaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet blondi ja siniset/vihreät silmät, niin kysyntää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latoin google kuvahakuun "spanish men". Aikamoisia komistuksia. Miltähän niitten tavikset näyttää? Pärjäisköhän suomalainen vaaleatukkainen nainen siellä paikallisia kaunottaria vastaan? Mä jo täällä melkein lentolippua oon jo varailemassa. :D
Jos on jonkun verran kielitaito, venäläinen nainen.
Niitten miehet juoppottelevat ja sikoilevat tuplasti enemmän, niitten verrattuna ollaan jopa sivistyneitä
Antakaa suomineidot silitä kissojaan jos haluavat
itse ymmärrän hyvin, että ihmiset hakevat kumppania muualta. Itse olen ylipainoinen nainen, en kelpaa suomalaisille miehille. Kelpaan jollekin ulkomaalaiselle miehelle, miksi en saisi saada rakkautta? Pitäisikö minun elää elämäni ilman rakkautta, koska olen lihava ja en kelpaa suomalaisille? Samoin suomalaiset miehet, jotka hakevat vaimon thaimaasta, pitäisikö heidän elää elämänsä yksin, koska he eivät kelpaa suomalaisille naisille?
Laivalla alkuvuodesta juttelin venäläisen parikymppisen naisen kanssa.
Hän kysyi ammattiani. Vastasin että olen insinööri.
Tässä vaiheessa neidin silmät kirkastuivat, ”insinjööri ihanaa hjuva työ hjuva palkka, ihanaa sinä valitse minut!!”
Olis siinä sakset auki ja kutsu hyttiin tuli heti.
Suominaiselle kun sanot olevasi insinööri, hän nauraa ja alkaa latelemaan kuinka tylsiä ja mielikuvituksettomia inssit ovat.
Nyt harmittaa etten Mennyt venakon hyttiin.
Itse en tykkäää taas thaimaalaisista lyttynenäisistä naisista. Pitää olla iso leuka ja terävä nenä ja blondi
Tv ap
Insinööri35 kirjoitti:
Laivalla alkuvuodesta juttelin venäläisen parikymppisen naisen kanssa.
Hän kysyi ammattiani. Vastasin että olen insinööri.Tässä vaiheessa neidin silmät kirkastuivat, ”insinjööri ihanaa hjuva työ hjuva palkka, ihanaa sinä valitse minut!!”
Olis siinä sakset auki ja kutsu hyttiin tuli heti.
Suominaiselle kun sanot olevasi insinööri, hän nauraa ja alkaa latelemaan kuinka tylsiä ja mielikuvituksettomia inssit ovat.
Nyt harmittaa etten Mennyt venakon hyttiin.
Venäjällä kommunismi aiheutti insinöörien ja duunareiden arvostamisen. Suomessa on semmonen jenkkikulttuuri, että naiset on ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
itse ymmärrän hyvin, että ihmiset hakevat kumppania muualta. Itse olen ylipainoinen nainen, en kelpaa suomalaisille miehille. Kelpaan jollekin ulkomaalaiselle miehelle, miksi en saisi saada rakkautta? Pitäisikö minun elää elämäni ilman rakkautta, koska olen lihava ja en kelpaa suomalaisille? Samoin suomalaiset miehet, jotka hakevat vaimon thaimaasta, pitäisikö heidän elää elämänsä yksin, koska he eivät kelpaa suomalaisille naisille?
Itärajalla on itse asiassa paljon näitä suomalainen mies-venäläinen nainen pareja. Nää naiset ei sit muuten oo niitä pitkäsäärisiä nuoria kaunottaria, vaan pyöreitä äkäisiä matameja (eli samaa tasoo mitä suomestakin löytyy keski-ikäisistä naisista). Venäjällä on kyllä enemmän naisia, että siinä mielessä naisen voisi kyllä helpommin sieltä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itärajalla on itse asiassa paljon näitä suomalainen mies-venäläinen nainen pareja. Nää naiset ei sit muuten oo niitä pitkäsäärisiä nuoria kaunottaria, vaan pyöreitä äkäisiä matameja (eli samaa tasoo mitä suomestakin löytyy keski-ikäisistä naisista). Venäjällä on kyllä enemmän naisia, että siinä mielessä naisen voisi kyllä helpommin sieltä löytää.
Hupsista. Nyt meni vastaus väärään viestiin.
Aidosti rakastuvat länsimaalaiset naiset. Suomalainen on varmin ja kestävin aito rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Aidosti rakastuvat länsimaalaiset naiset. Suomalainen on varmin ja kestävin aito rakkaus.
"kasvettiin erilleen"