Ykät, jättäkää mopoiliat rauhaan
Antakaa nuorien mopoilioitten polttaa kumia ja ajella jos ne haluaa. Ei se oo teiltä pois. Poliisi hoitaa sitten laittomuudet ja sakottaa, ei teidän ykien sitä tarvitse tehdä. Älkää kostako mopoilioille siitä että ette ole enää nuoria. Antakaa nuorien olla nuoria!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
mopoilijat. j:llä.
Oletko kuullut muustakin kuin kirjakielestä?
mopoilijoille: miten ette edes tiedä, miten OMA harrastuksenne kirjoitetaan? Kyllä mua hävettäis.
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä? Kyse ei ole nyt kirjakielestä ja puhekielestä.
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä muita on kuin kirjoitettua ja puhuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiettua
sitten kun ne yölliset pärisiä saisi vaiettua niin olisi rauha maassa.
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono selitys. Et vaan osaa.
Antakaa vanhojen olla vanhoja. Jos vanha ei siedä ei vanhan tarvitsekaan sietää.
Itse olen ilmeisesti tullut vanhaksi.
Mopopojat herättää nykyään lähinnä ärtymystä (esim kaasun "runkk aaminen" liikennevaloissa), mutta hetkittäin jopa raivoa (järkyttävä korvia raastava meteli ostarin parkkihallissa).
Ja kuitenkin yksi ihmisikä sitten olin itsekin sellainen.
Mies - 47v
Olen törmännyt ykiin jotka valittavat myös siivosti liikenteessa ajaville vaan siksi että ajavat mopoa. Onko se oikein?
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono selitys. Et vaan osaa.
osaisin jos haluaisin. Kirjoitan miten puhun. Ei pitäisi kenenkää maailmaa kaataa jos jättää yhen J:n pois sanasta jonka merkitys pysyy samana.
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Mä tykkään teistä mopopojista. Varmasti ärsyttää kun kaikki kääkät valittaa ja te ette kuitenkaan tee pahaa kellekään.
Ja tuo et heti joku äikän ope täällä kiinnittyy niin epäolennaiseen, johonki millä ei oo oikeasti mitään väliä! Joku j puuttuu niin apua! Pitäis ottaa teistä malllia. Oon teidän puolella.
T. Äiti 29.v
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Mä tykkään teistä mopopojista. Varmasti ärsyttää kun kaikki kääkät valittaa ja te ette kuitenkaan tee pahaa kellekään.
Ja tuo et heti joku äikän ope täällä kiinnittyy niin epäolennaiseen, johonki millä ei oo oikeasti mitään väliä! Joku j puuttuu niin apua! Pitäis ottaa teistä malllia. Oon teidän puolella.
T. Äiti 29.v
Ja mopotytöt
lopettakaa ykät nuorten kiusaaminen kirjoitti:
Olen törmännyt ykiin jotka valittavat myös siivosti liikenteessa ajaville vaan siksi että ajavat mopoa. Onko se oikein?
Niinpä. Ja itse hetki sitten ollaan oltu ihan samanlaisia. Mä yritän muistaa kunnioittaa myös teidän nuorien elämää. Meilläkin pitäis ottaa teiltä mallia esimerkiksi siinä asiassa että ei oteta asioita liian vakavasti. Onko sanassa j: tä vai ei, onko väliä. Varsinkin kun sitä käytetään netin höpöhöpö palstalla.
Sympatiat menee teidän puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Huutista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Äiti 29.v
Kiitos asiallisesta kommentista! Hienoa että kaikki täällä ei ole ykiä :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ykä?
Lähe Eemujooaeemi jo pois täältä. Mut älä tuu kotiin, on tän hetkisen isi ehdokkaas kanssa viel sidukoiden juominen kesken. T. Äiti
Niinpä huut ykät