Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on säästössä ylimääräistä rahaa?

Vierailija
13.09.2018 |

Mihin säästät sitä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pidätte täysin tuottamattomana tilillä noin suuria summia rahaa? Paljon järkevänpää olisi sijoittaa rahat ja nauttia osingoista vuosittain..

Vierailija
22/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40te, asunnon ostoa varten olen säästänyt kohta kolme vuotta. Nyt vain odotellaan, että se oikea löytyy.

Vierailija
24/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2000 euroa, säästän tatuoinninpoistoon ja kasassa suunnilleen on.

Vierailija
25/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa noin 8000. En vielä löytänyt noille sijoituskohdetta ja siksi ovat vielä rahana. Heti kun löytyy 2-3 hyvää kohdetta oikeaan hintaan niin menee osakkeisiin.

Vierailija
26/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pidätte täysin tuottamattomana tilillä noin suuria summia rahaa? Paljon järkevänpää olisi sijoittaa rahat ja nauttia osingoista vuosittain..

Valetta. Suurin osa piensijoittajista tekee tappiota vuodesta toiseen.

Vierailija
27/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei kannatakaan tehdä kuten suurinosa pienisjoittajista, eli ostaa kalliilla ja myydä paniikissa halvalla. Minulla kyllä tuotto on ollut ihan merkittävää, ja kaksi laskukauttakin koettu.

Vierailija
28/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonni tai pari

Vierailija
29/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e. Luottokorttivelkaa 1500 e, kaverille velkaa 100 e.

Vierailija
30/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahdeksan (8) euroa auton tuhkiksessa. Säästän niitä pysäköintimaksuja varten.

Vierailija
31/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 2000 euroa, säästän tatuoinninpoistoon ja kasassa suunnilleen on.

Miksi minua alapeukutetaan?

Koska olen wt?

Tai sitten olen yliopisto-opiskelija, joka nuorena mokasi ja nyt maksaa oppirahat opintolainallaan.

Vierailija
32/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on tästä tietenkin tilastot olemassa ja osaat ohjata meidät muut tuon tiedon äärelle?

Vierailija
33/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10060 euroa. Olen pienipalkkainen enkä ole vuoteen saanut säästettyä yhtään, vaan olen joutunut käyttämään säästöjäni mm. kodinkoneiden uusimiseen. Huomenna laitan taas tilistä muutaman satasen säästöön.

Vierailija
34/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on talletussuoja 100 000 € saakka ja te pidätte sitä suurempia summia tileillä? Uskomatonta tyhmyyttä. Suomalaisten talletusten mediaani on 5000 €. Täällä kuitenkin enemmän?

Kukaan tuskin on sanonut että ne yli 100k summat ovat tilillä tai ainakaan kaikki samassa pankissa... 

Mutta jos nyt kerran haluat tietää palavasti niin Norwegian maksaa vielä ensi kuun loppuun talletuskorkoa 1,75% ja sen jälkeen 0,75% ja heillä talletussuoja on 200 000€ asti. 

Säästöjä mulla on myös indeksirahastoissa, osakkeissa ja määräaikaistalletuksina. 

Vierailija
35/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoissa n. 20 tuhatta. Säästän sinne lasten opiskeluaikoja ja omaa eläkeaikaa ajatellen. Tilillä n. 5000. Siellä oli vielä muutama kuukausi sitten 10 000, mutta se paha päivä on nyt. Paha päivä jatkuu vielä muutaman kuukauden, pahan päivän säästöt menee, mutta rahastoihin en varmaan joudu kajoamaan.

Vierailija
36/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50000, puolet tilillä ja puolet sijoituksissa.

Tiliraha on autonvaihtoon, talon tarpeisiin yms kulutukseen ja sijoitukset ns. eläkkeelle.

Lapselle alkaa olla autokoulu ja lukio säästetty, jos omalle taloudelle jotain käy eikä silloin voi jelpata.

Lisäksi mulla on 30000 kiinni kuolinpesässä, sis tilin ja helposti rahaksi muutettavan yksiön. Kunhan vuokralainen irtisanoutuu, niin laitetaan pesä jakoon. Ei mitään hajua mihin käyttäisin.

Keski-ikäinen inssi.

Vierailija
37/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 000, suurin osa asunnon ostamista varten ja osa muuten vaan pahan päivän varalle. Ja hyvänkin, onhan se kiva välillä törsätä johonkin turhempaankin.

Vierailija
38/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asp-tilillä on noin 1000e, sen avasin vuoden alussa. Säästötilillä on toinen tuhat. Saisin säästettyä enemmänkin palkasta, mutta haluan nauttia ostoksista ja harrastuksista. T: 22v

Vierailija
39/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on talletussuoja 100 000 € saakka ja te pidätte sitä suurempia summia tileillä? Uskomatonta tyhmyyttä. Suomalaisten talletusten mediaani on 5000 €. Täällä kuitenkin enemmän?

Kukaan tuskin on sanonut että ne yli 100k summat ovat tilillä tai ainakaan kaikki samassa pankissa... 

Mutta jos nyt kerran haluat tietää palavasti niin Norwegian maksaa vielä ensi kuun loppuun talletuskorkoa 1,75% ja sen jälkeen 0,75% ja heillä talletussuoja on 200 000€ asti. 

Säästöjä mulla on myös indeksirahastoissa, osakkeissa ja määräaikaistalletuksina. 

Norwegianin talletussuoja puolittuu ja sama summa kuin EU: ssa.

Vierailija
40/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6000 euroa. Ei ole paljon, mutta maksaahan sillä hätätilassa joitain vuokria ja ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi