Mitä todennäköisemmin jää käteesi kulkiessasi kaupan makeishyllyn ohi?
Kommentit (53)
Remix mad- karkkipussi. Lidlistä valkosuklaalevy.
Salmiakkia, hedelmäkarkkia tai suklaalevy.
Ennen ehdottomasti aina suklaapatukka bounty.. nyt raskaana en voi sietää enää kookoksen makua :D Nyt mukaan tarttuu tupla suklaa tai kinder bueno
Fazerin sininen, ja Brunbergin toffeepaloja.
Fazerin vadelma-jogurttipatukka tai snickers
rafaello kookos palloja, salmiakkia, toffifeetä.
jotain näistä.
Ei mitään, jos tosiaan kuljen ohi.
Jos taas pysähdyn, niin sitten Re-Mix karkkipussi.
Olen 47 v, kohta kymmeneen vuoteen en ole voinut ottaa enää mitään ja silti olen pullero. Oi niitä aikoja kun vielä saattoi ostaa karkeja. Viimeisen puolen vuoden aikana ja voi olla pitempikin aika, olen ostanut pussin hedelmäpanttereita. Fazerin sinistä ostan vielä joskus, sitä oon jäänyt kaipaamaan.
Pantteri keltainen pussi tai Halvan lakunappeja pussi tai Fazerina. Joskus Panan peruslakua pussi. Ja kyllä, koko pussin syön kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, kierrän makeishyllyt koska siellä on vain irtsareita rohmuavia AV-taisteluelefantteja.
M
Tömps tömps! Sinua ei ole sitten luotu taistelijaksi.
kit kat chunky new york cheesecake <3
Yleensä en karkkihyllylle pysähdy, herkut on napattu jo leipä- ja juusto-osastoilta.
Jos kuitenkin pysähdyn, taitaa se fasun sininen olla yleisin, mitä mukaan tarttuu.
Se raha joka toisilla menee karkkiin. En nimittäin syö makeaa, en ole koskaan tykännyt.
Jo lapsena valitsin mieluiten suolaista, kuten sipsejä. Niitäkän ei kyllä määräänsä enempää alas saa.
Ei ikinä mitään, ei tee mieli. Olen kai joku kummajainen, en tunne mitään humoa karkkia tai suklaata kohtaan ikinä.