Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Muumi aiheisia tavaroita kotoasi löytyy? Ja tämä kysymys varsinkin ei Muumeista innostuneille

Vierailija
13.09.2018 |

En ole itse Muumi fani mutta jostain olen lahjaksi saanut Muumi pyyhkeen, Hemuli kahvikupin ja Muumipeikko ja pyrstötähti kirjan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin kestokasseja on monta kauppakasseina. Yksi muumipyyhe, olen lahjaksi saanut. Yhden ainoan muumi-astian olen ostanut kun ihastuin tänä syksynä, "alkuperää kunnioittaen"-kulhon, se on mulla hedelmäkulhona. 

Vierailija
42/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukeja ja kulhoja. Annan niistä kuitenkin suuren osan pois ja lopetan keräilyn. Jäi se typerä erikoismuki saamatta ja vtuttaa sen verran, että nyt riitti! Oikeestaan ihanaa, että astiakaappiin tulee paljon tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku lastenkirja, ja ehkä joku lautanen.

Itse en osaa kuvasta erottaa kumpi on esim. Hemuli, Pikku-myy tai Nuuskamuikkunen. Koskaan ei ole muumit kiinnostaneet, ei lapsenakaan.

Vierailija
44/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin ettei juuri mitään, mutta onhan niitä.

Pyyhe, teepurkki ja vanha keksipurkki jauhoille, lapsilla talo ja figuureja, muutama soitin muumi-logolla, pehmo ja kaukoputki. Niin ja muutama lastenvaate. Melkein kaikki on lahjaksi alunperin tulleita, eikä ole tapana heittää tavaraa hukkaan. Teepurkki on aikoinaan ostettu, koska oli sopivan mallinen tarpeeseen ja kaukoputkia ei muunlaisia ole tullut vastaan ja lapsi innostui merirosvoista. En muuten ole koskaan saanut yhtään muumimukia lahjaksi.

Vierailija
45/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vanha lahjaksi saatu muumimuki ja fiskarsin muumisakset, ei vissiin muuta. Mukeilla taisi olla jotain n. 200e/kpl arvoakin (tai isoin hintapyyntö), mutta en jaksa alkaa myymään sekopäille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi