Laitoin exälleni viestiä vuosien jälkeen... Häneltä tuli tällainen vastaus
Kyselin hänen kuulumisiaan ja ehdotin että jos hän on sinkku voisimmeko tavata. Exältä tuli viesti, että hän ei ole enää sinkku, mutta ajattelee minua. Tämä hämmensi.
Mitä te ajattelisitte tästä omalla kohdallanne?
Kommentit (25)
Toivottavasti karma iskee ja pian.
Itse olen se petetty osapuoli, kun puolisoni salaa viestitteli exän kanssa. Kiinni jäätyään multa romahti koko elämä. Luottamus ihmisiin, ihan kaikki. Tuli pitkäaikainen stressi, ahdistus, sairastuin tästä kaikesta jopa fyysisesti. En voi sietää pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen se petetty osapuoli, kun puolisoni salaa viestitteli exän kanssa. Kiinni jäätyään multa romahti koko elämä. Luottamus ihmisiin, ihan kaikki. Tuli pitkäaikainen stressi, ahdistus, sairastuin tästä kaikesta jopa fyysisesti. En voi sietää pettäjiä.
Onko se pettämistä kertoa exälleen ajattelevansa tätä?
Siis tuo oli koko vastaus? Vähän tulkinnanvarainen kyllä, kun tuo ei suoraan vastaa siihen kysymykseen haluaako se tavata.
Vissiin se ei sitten ole unohtanut sinua vaikka seurusteleekin. Joko sen keskustelutyyli on tuollainen vammainen, että informaatio tulee tipoittain, tai sitten se jätti tarkoituksella pallon sulle kun ei ottanut tapaamiseen kantaa. Eli se on sinusta kiinni, annatko olla vai pyydätkö sitä vielä ulos. Tai sitten tuo oli sen tapa sanoa ei, vaikka oletkin hänen mielessään.
Noh, se on nyt sinusta kiinni pyydätkö sitä silti ulos vaikka se onkin varattu (mutta muistelee sinua). Sinulla kun lienee muukin mielessä kuin kaverilliset treffit, kerran itse kysymyksessäsi korostit sitä että onko mies yhä sinkku.
Tietyti jokainen ajattelee menneisyyttään joskus ja sinä kuulut menneisyyteen. Minäkin ajattelen ällöjä työkavereitani, naapurin hullua pariskuntaa ja suloista pikkupoikaa R:llä. Normaalia, mutta ei romanttista, rakas Bridget!
Alapeukuista päätellen aloittaja on taas palstalaisten mielestä se paha osapuoli.
Laitoit eksälle viestiä syystä että...? Olet epätoivoinen?
Ajattelisin että syystäkin eksä. Mutta aloittaja hakee vastausta että hän on niin spessu että mies olisi valmis pettämään ja on suostumassa tällaiseen ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen aloittaja on taas palstalaisten mielestä se paha osapuoli.
En sanoisi paha, mutta hassu.
Eksä on historiaa, vaikka on mukavaa, että hän vielä muistaa aloittajan.
Aina kun joku kertoo tällaisesta, ihmiset hyökkäävät joukolla kertojan kimppuun. Mutta itse kuitenkin ovat pohtineet ihan samoja ja varmasti tehneet aloituksiakin vastaviin asioihin liittyen.
Toivoa on aina, kun kyseessä olen minä itse. Mutta auta armias, jos joku muu tekee samoin, hänellä ei todellakaan ole mitään mahiksia ja mieluiten voisi palaa hlvetin tulessa.
Tulkitsisin vastauksen niin että ajattelee teidän menneisyyttä positiivisesti mutta on nyt parisuhteessa. Eli ei halua olla enempää tekemisissä kanssasi nyt.
Mielestäni apn viestissä eikä exän vastauksessa ole mitään väärää tai pettämistä. Mutta jos ap jatkaisi nyt viestittelyä tai ex niin pitäisin sitä huonona käytöksenä. Eli kummallakin hyvät muistot mutta koska toinen varattu niin antakaa asian olla. Katse eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin. Tämä ex on ainoa, joka on jäänyt vaivaamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyselin hänen kuulumisiaan ja ehdotin että jos hän on sinkku voisimmeko tavata. Exältä tuli viesti, että hän ei ole enää sinkku, mutta ajattelee minua. Tämä hämmensi.
Mitä te ajattelisitte tästä omalla kohdallanne?
Miehenä haluaisin panna sinua "muistojen virkistämiseksi". Mitään haittaa siitä tuskin kenellekään olisi.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla tässä on petetty? tai tällä on mitään tekemistä pettämisen kanssa?
Ja on minuakin petetty. Ei romahtanut kaikki, ei tullut mitään sairauksia. Ei kaikki suhteet ja pettämiset ole samanlaisia, joissain suhteissa se on huomattavasti ymmärrettävämpää ja hyväksyttävämpääkin kuin toisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsisin vastauksen niin että ajattelee teidän menneisyyttä positiivisesti mutta on nyt parisuhteessa. Eli ei halua olla enempää tekemisissä kanssasi nyt.
Mielestäni apn viestissä eikä exän vastauksessa ole mitään väärää tai pettämistä. Mutta jos ap jatkaisi nyt viestittelyä tai ex niin pitäisin sitä huonona käytöksenä. Eli kummallakin hyvät muistot mutta koska toinen varattu niin antakaa asian olla. Katse eteenpäin.
Kiitos ystävällisestä vastauksesta! Tuon viestinsä jälkeen kumpikaan meistä ei ole viestejä laitellut. En sekaannu varattuihin. Jos on tarkoitus että tapaamme vielä joskus, niin sitten on. Silloin mies on tietenkin eronnut. Muuten en häntä tapaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kauanko erostanne on ja mikä siihen oli syy? Olitteko pitkään yhdessä?
Minäkin ajattelin exääni vähän aikaa sitten kun näin hänet telkussa. Olin hemmetin onnellinen etten ole hänen kanssaan enää. Oli ruma silloin, nyt vielä rumempi, eikä edelleenkään tajua käyttää kravattia puvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kauanko erostanne on ja mikä siihen oli syy? Olitteko pitkään yhdessä?
Muutama vuosi. Minun virheeni, kun kuvittelin löytäneeni naiivisti "sen oikean" jonka tajusin jälkeenpäin olleen vain typerä limerenssi. Laitoin siis suhteen poikki ennen kuin olisin tehnyt mitään typerää.
Ap
Ajattelisin että kiva jos se muistaa mua edelleen ja harmi että on varattu. Sitten lopettaisin sen ajattelemisen kokonaan.