Laitoin exälleni viestiä vuosien jälkeen... Häneltä tuli tällainen vastaus
Kyselin hänen kuulumisiaan ja ehdotin että jos hän on sinkku voisimmeko tavata. Exältä tuli viesti, että hän ei ole enää sinkku, mutta ajattelee minua. Tämä hämmensi.
Mitä te ajattelisitte tästä omalla kohdallanne?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että syystäkin eksä. Mutta aloittaja hakee vastausta että hän on niin spessu että mies olisi valmis pettämään ja on suostumassa tällaiseen ilomielin.
Ei kyse ole egon pönkittymisestä. En ole kilpailuhenkinen enkä koskaan ole halunnut naisystäville tai vaimoille pahaa. Minähän en tiennyt että hän on varattu, enkä tuon tiedon jälkeen ole häneen yhteyttä ottanut enkä aio ottaakaan. Olen oikeasti maanläheinen ihminen, en ole somessa, mulla ei ole missään kuvia itsestäni. Tottakai elättelen toiveita sen suhteen, että voisimme vielä joskus tavata, ei kai siinä mitään pahaa ole, vai onko? Ja tuo exän "ajattelen sinua" viittasi mielestäni siihen, ettei tapaaminen ehkä olekaan mahdoton ajatus, jos hän eroaa.
Mutta sanon vielä sen, että minulle on tärkeää että exäni on onnellinen, joten jos hän on oikeasti onnellinen nykyisessä suhteessaan, niin minulla ei ole mitään syytä toivoa sen loppuvan.
Ap
Minusta on henkistä pettämistä, jos tunnustaa romanttisia tunteita kolmannelle osapuolelle. Tunne on inhimillinen, mutta on epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan sanoa se.
Tunteista avautuminen on ensimmäinen askel tiellä, joka joillakuilla johtaa sivusuhteeseen. Puhutte siitä, että ajattelette toisianne, olisi kiva tavata, eihän kahvilla käymisessä mitään pahaa ole ja kohta halataan ja tekee mieli muutakin jne.
Jätä asia sikseen varsinkin jos exällä on lapsia uuden naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on henkistä pettämistä, jos tunnustaa romanttisia tunteita kolmannelle osapuolelle. Tunne on inhimillinen, mutta on epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan sanoa se.
Tunteista avautuminen on ensimmäinen askel tiellä, joka joillakuilla johtaa sivusuhteeseen. Puhutte siitä, että ajattelette toisianne, olisi kiva tavata, eihän kahvilla käymisessä mitään pahaa ole ja kohta halataan ja tekee mieli muutakin jne.
Jätä asia sikseen varsinkin jos exällä on lapsia uuden naisen kanssa.
Onkohan nyt näin kuitenkaan? En mä ainakaan ole kokenut pettämiseksi että olen joutunut selittämään omalle ex-miehelleni että olen naimisissa mutta hän on silti ajatuksissani. Minusta se on entisen suhteen kunnioittamista. Miksi pahoittaa entisen kumppanin mieli kun voi sanoa että hän on aina muistoissa ja molemmat voivat jatkaa nykyistä elämäänsä ilman kaunoja?
Voi perhana sun kanssasi...nyt mullakin tuli ikävä mun ensirakkautta<3 Mitähän sille mahtaa kuulua. No, se siitä ja takaisin perheen pariin.