Onko 10€ tuntipalkka hyvä?
Kommentit (42)
On jos asunnon vuokra olisi max.300€
Riippuu työstä. Puhtaana käteen monesta työstä ihan ok...
On se Kiinassa, Intiassa, ja Afikan maissa mutta ei Suomessa. Täällä se on vitsi tai piilokamera jolle ei voi kuin vaan nauraa.
En todellakaan tekisi sillä töitä.
Sopiva palkka esim. opiskeluiden ohessa, mutta ei vuodesta toiseen.
Ei, mutta monihan tuollakin palkalla tekee.
Ei, mutta oma 11e ja rapiat ei ole yhtään sen parempi. Pakkohan se on silti tehdä ja yrittää haalia lisiä. Tekisin toki jos ei muutakaan olisi.
Ihan paska. Omalla alallani tuntipalkka on noin 20e. Kympin tuntipalkka oli ok 16-vuotiaana kesätöissä.
Omalla alallani on. TES:n mukainen aloituspalkka on muistaakseni 8,5 tienoilla. Oma tuntipalkkani on vähän yli 10e ja tähän pääseminen on vaatinut monta vuotta ja paljon oma-aloitteisuutta.
Joku laki pitäis tulla, että jos töitä tekee sen 8-12h päivässä niin minimipalkka pitäis olla 12€/h. Suomessa tolla 10€/h kuolee vaan nälkään.
Henkilökohtainen avustajani saa kympin tunti. Hyvä palkka helposta työstä. Näin ovat sanoneet minulle. Tosin en vaadi mitään mahdottomia.
Ei, Suomi on perkeleen kallis maa (ainakin PKS).
Riippuu työstä. Tosi vähän on 10€ tunnissa.
Mulla on kaksi duunipaikkaa, toisessa tuntipalkka on 19€ ja toisessa 12,52€.
Parempihan se on kuin 9€ päiväpalkka..
Mulla on 12,5e/h ja eipä silläkään meinaa hengissä pysyä...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työstä. Tosi vähän on 10€ tunnissa.
Lukuisille ihmisille se on silti todellisuutta.
Omasta mielestä ei edes töihin tarvitse mennä, siis se on niin turhaa kun kela maksaa hyvää rahaa, enkä itse ainakaa ala tekemään kenellekkään isolla korporaatiolla tai yritykselle orjatyötä
Olen nyt 37 ja en ole töissä käynyt päivääkään ja kuukaudessa tulee rahaa muutama tonni niinkun pitääkin. En tiedä mikseivät kaikki vain tee näin haha :D kun se niin hellpoakin on.
Dab on haters !!!!
Ei.