Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ET aloita keskustelua Tinderissä?

Vierailija
13.09.2018 |

Mä olen aloittanut (naisena) todella usein keskustelun, eivätkä ne koskaan johda tapaamisiin. Kun taas mies aloittaa keskustelun, se on johtanut aina tapaamiseen. Mistähän johtuu? Nykyään en enää aloita keskustelua, paitsi jos mies on todella kuuma. Enpä kuitenkaan muista millon mies viimeksi olisi aloittanut kanssani keskustelua :(

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Yhdistetään miesten & naisten kertomukset:
Naiset: "miksi jos minä aloitan keskustelun, se ei koskaan johda mihinkään. Mutta jos mies aloittaa, se johtaakin?"

Miehet: "miksi minulle tekevät aloitteita vain naiset jotka eivät miellytä? Jos haluan kiinnostavan naisen, joudun lähestymään itse"

Johtopäätöksiä ei ole kuin yksi. Naiset eivät lähtökohtaisesti halua olla aloitteellisia -> naiset eivät ole aloitteellisia oman tasoisilleen miehille. Jos mies jättää aloitteen tekemisen naiselle, hän joutuu hyväksymään matalatasoisemman kumppanin.

Teetkö tästä taas uuden osan teoriaasi? Yleistäminen ja omien johtopäätösten vetäminen on sinun lempiharrastuksesi?

Vierailija
82/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet laittavat kyllä viestiä, jos niitä kiinnostaa. Omat aloitteeni eivät ole ikinä johtaneet tapaamiseen.

Ps. Jos sinä mies et saa ikinä vastausta, niin ethän lähetä vain "hei miten menee" -viestiä? Niihin en vastaa enää ikinä - ensinnäkin niitä on helposti laatikossa kymmenen odottamassa, ja toisekseen nekään eivät koskaan johda mihinkään. Nämä kyselijat eivät nimittän ikinä osaa keskustella, joten vastaaminen kymmeneen samanlaiseen viestiin on puhdasta ajanhukkaa.

Jos tuollaseen viestiin ei nainen osaa vastata niin joutaa hänet poistaa seuraavana päivänä. Naisten omat aloitukset kun on tasoa Moi ;} noistakin olen keskustelut vastaamalla tehnyt jos olen vaan halunnut.

Onko sillä väliä aloittako moi mitä kuuluu ja saa vastauksen hyvää vai pelkkä moi johon saa vastuksen moi? Miten kumpikaan eteni minnekään? Näen molemmat yhtä mielikuvituksettomina ja persoonattomina. Sopisit siis varmasti moi-naisen kanssa yhteen.

Joillekin on aika vaikeaa perus keskustelu. Pitää olla aika alkeellinen kaveri jos ei osaa vastata kuin vain hyvää mitä kuuluu kysymykseen.

Kaveri laittoi äsken moi mitä kuuluu viestin, Vastasin siihen näin. Moi. Ihan hyvää kuuluu. Just tulin töistä, aika kiirettä oli. Illalla lähden kalalle. Mitäs sinne?...

Samalla tavalla voi sitä keskustelua alottaa sille Tinder kaverille.

Mutta joillekin on perus juttelut hyvin vaikeita kun vaaditaan siihen aloitukseen romaanin verran tekstiä jotta pystyy vastaamaan.

Ja siinä toinen, joka jättää naisen vastuulle tuottaa oikeaa keskustelumateriaalia. Not my type.

Miksi et voi aloittaa itse kertomalla mitä sulle kuuluu? Vaikka "hei, tulin just kalastamasta, sain kymmenen kilon siian. Tykkäätkö kalasta, lähdetään joskus ongelle ;)" tms mikä nyt naisen profiiliin sopiikin. Niin, et sitä tee, koska et keksi mitään muuta kuin heimitäkuuluun...

Ylipäätään hassua yrittää perustella miksi se olisi ihan tarpeeksi hyvä aloitus, kun sillä ei kerran vastauksia tule - olet mieluummin mielestäsi oikeassa, kuin muutat tapojasi ja saisit enemmän vastauksia?

Se on sinun ongelmasi jos et osaa vastata lyhyeen aloitukseen. Mulla toimi lyhyet niin hyvin että vastaamattomat naiset pysty poistamaan. Se on heidän murheensa kun emme tutustuneet. Monet tapasin, Etsin pysyvää ja löysin sellaisen.

Katsokaa naiset! Tässä on jumalan lahja naisille. Oli heidän murheensa kun eivät tähän timanttiin tutustuneet.

Ei käynyt mielessä etteivät he edes halunneet tutustua kun kerta eivät vastanneet?

Näin se menee, osa ihmisistä on vain pönkittämässä itsetuntoaan toisien viesteillä ja tykkäyksillä Siksi on tyhmää tehdä pitkiä aloituksia. Ne vastaa ketä kiinnostaa.

Oletko se joka kuitenkin vaatii pitkää vastausta omaa lyhyeen aloitukseen? Pitääkö sinua siis pönkittää?

Eka viestin laitoin. Eikä mun mielestä kukaan muukaan ole vaatinut mitään normaali keskustelusta poikkeevaa. Oman miehen kanssa juttu Alko siitä kun mies toivotti tinderissä Hyvää Joulua. Toivotin takas ja kysyin miten hän viettää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miehissä eniten sitä, että miksi antaa sydäntä jos ei aio vastata? Miksi niin osa miehistä antaa kaikille sydäntä? Itse laitan vaan kiinnostaville. Tympeää että joutuu sitten aina odottamaan miehen aloitetta...

Vierailija
84/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä aloituksista tuli parhaat keskustelut. Mä tykkäsin vain sellaisista miehistä joiden kanssa halusin tutustua. Kun tuli muutama matchia niin tutustuin heihin rauhassa ennen kuin selasin uusia. Eli perus 'moi mitä kuuluu' toimi hyvin. Joiltain tuli toki pitkiäkin aloituksia mutta ne koin jopa raskaiksi vastata.

Vierailija
85/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu on kyllä maailman mielikuvituksettomin keskustelunavaus, mutta siinähän löytävät samikset toisensa sitten kuka sille lämpenee.

Mun tekee mieli vastata noihin rehellisesti "hyvin meni kunnes tulit multa näin tylsiä kyselemään". No en vastaa kuitenkaan, vaan "ihan ok, entäs sulla" ja seuraavassa viestissä on sitten mahdollisuus sanoakin oikeasti jotain. Ton mitäkuuluun vois vaan skipata kokonaan ja siirtyä suoraan asiaan.

Suomalaiset ei vaan keskimäärin tykkää tollasesta sisällöttömästä small talkista. Jos kysyt niin joku kerta saatat saada rehellisen vastauksen, oletko valmis siihen.

- How do you do?

- How do you do?

(Jes, hyvä dialogi, kiitti tästä!)

Kuinka merkityksetöntä!

Vierailija
86/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Yhdistetään miesten & naisten kertomukset:
Naiset: "miksi jos minä aloitan keskustelun, se ei koskaan johda mihinkään. Mutta jos mies aloittaa, se johtaakin?"

Miehet: "miksi minulle tekevät aloitteita vain naiset jotka eivät miellytä? Jos haluan kiinnostavan naisen, joudun lähestymään itse"

Johtopäätöksiä ei ole kuin yksi. Naiset eivät lähtökohtaisesti halua olla aloitteellisia -> naiset eivät ole aloitteellisia oman tasoisilleen miehille. Jos mies jättää aloitteen tekemisen naiselle, hän joutuu hyväksymään matalatasoisemman kumppanin.

Teetkö tästä taas uuden osan teoriaasi? Yleistäminen ja omien johtopäätösten vetäminen on sinun lempiharrastuksesi?

Kuinka suuri osa naisista oikeasti haluaisi olla aloitteellisia?

Väitän että murto-osa. Suurin osa aloitteellisista on aloitteellisia käytännön pakosta, koska he eivät saa aloitteita "kiinnostavilta miehiltä".

Kuinka usein kuulet lauseen "hemmetin miehet aina tekevät aloitteita, mikseivät voi antaa minun viedä?" :D

Ap kuuluu samaan kastiin. Jos nainen joutuu tekemään aloitteen, palkinnon on syytä olla suuri.

Vierailija
87/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu on kyllä maailman mielikuvituksettomin keskustelunavaus, mutta siinähän löytävät samikset toisensa sitten kuka sille lämpenee.

Mun tekee mieli vastata noihin rehellisesti "hyvin meni kunnes tulit multa näin tylsiä kyselemään". No en vastaa kuitenkaan, vaan "ihan ok, entäs sulla" ja seuraavassa viestissä on sitten mahdollisuus sanoakin oikeasti jotain. Ton mitäkuuluun vois vaan skipata kokonaan ja siirtyä suoraan asiaan.

Suomalaiset ei vaan keskimäärin tykkää tollasesta sisällöttömästä small talkista. Jos kysyt niin joku kerta saatat saada rehellisen vastauksen, oletko valmis siihen.

- How do you do?

- How do you do?

Kuinka merkityksetöntä!

Siis meneekö sinun päiväsi ihan pilalle, jos joku aloittaa small talkin kanssasi? Mahtaa olla elämäsi vaikeaa.

Vierailija
88/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- How do you do?

- How do you do?

Kuinka merkityksetöntä!

Mun tekee mieli vastata noihin rehellisesti "hyvin meni kunnes tulit multa näin tylsiä kyselemään"

Ei kyllä tulisi mieleenkään vastata kohteliaaseen kysymykseen tuolla tavalla.. Toivottavasti kuitenkin löydät tai olet jo löytänyt samiksen itsellesi.

Vierailija
89/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri huvikseni kaikkien tinderissä naisilta saamieni aloitusten sisällön:

-Moi!

-Moi:)

-Heippa :)

-Kiva kuva

-peukalo ylöspäin

-sydän

-sydän

-Moi

-Moikka!

-Miten viikonloppu meni?

-Iltaa!

Eli yhteensä 11 aloitusta ehkä noin reilusta 500 matchistä mitä olen tässä noin viiden vuoden aikana saanut. Eiväthän nuo aloitukset nyt varsinaisesti mitään verbaaliakrobatiaa ole, mutta jokaisesti olin kuitenkin erittääin iloisesti yllättynyt ja jokainen niistä johti pidempään keskusteluun :)

Vierailija
90/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aloittanut (naisena) todella usein keskustelun, eivätkä ne koskaan johda tapaamisiin. Kun taas mies aloittaa keskustelun, se on johtanut aina tapaamiseen. Mistähän johtuu? Nykyään en enää aloita keskustelua, paitsi jos mies on todella kuuma. Enpä kuitenkaan muista millon mies viimeksi olisi aloittanut kanssani keskustelua :(

Jaa, minulla taas on tasan sama ajatus naisista. Paitsi että en aloita vaikka nainen olisi kuumakin.

Vierailija
91/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet laittavat kyllä viestiä, jos niitä kiinnostaa. Omat aloitteeni eivät ole ikinä johtaneet tapaamiseen.

Ps. Jos sinä mies et saa ikinä vastausta, niin ethän lähetä vain "hei miten menee" -viestiä? Niihin en vastaa enää ikinä - ensinnäkin niitä on helposti laatikossa kymmenen odottamassa, ja toisekseen nekään eivät koskaan johda mihinkään. Nämä kyselijat eivät nimittän ikinä osaa keskustella, joten vastaaminen kymmeneen samanlaiseen viestiin on puhdasta ajanhukkaa.

Jos tuollaseen viestiin ei nainen osaa vastata niin joutaa hänet poistaa seuraavana päivänä. Naisten omat aloitukset kun on tasoa Moi ;} noistakin olen keskustelut vastaamalla tehnyt jos olen vaan halunnut.

Onko sillä väliä aloittako moi mitä kuuluu ja saa vastauksen hyvää vai pelkkä moi johon saa vastuksen moi? Miten kumpikaan eteni minnekään? Näen molemmat yhtä mielikuvituksettomina ja persoonattomina. Sopisit siis varmasti moi-naisen kanssa yhteen.

Joillekin on aika vaikeaa perus keskustelu. Pitää olla aika alkeellinen kaveri jos ei osaa vastata kuin vain hyvää mitä kuuluu kysymykseen.

Kaveri laittoi äsken moi mitä kuuluu viestin, Vastasin siihen näin. Moi. Ihan hyvää kuuluu. Just tulin töistä, aika kiirettä oli. Illalla lähden kalalle. Mitäs sinne?...

Mutta joillekin on perus juttelut hyvin vaikeita kun vaaditaan siihen aloitukseen romaanin verran tekstiä jotta pystyy vastaamaan.

Ja siinä toinen, joka jättää naisen vastuulle tuottaa oikeaa keskustelumateriaalia. Not my type.

Miksi et voi aloittaa itse kertomalla mitä sulle kuuluu? Vaikka "hei, tulin just kalastamasta, sain kymmenen kilon siian. Tykkäätkö kalasta, lähdetään joskus ongelle ;)" tms mikä nyt naisen profiiliin sopiikin. Niin, et sitä tee, koska et keksi mitään muuta kuin heimitäkuuluun...

Ylipäätään hassua yrittää perustella miksi se olisi ihan tarpeeksi hyvä aloitus, kun sillä ei kerran vastauksia tule - olet mieluummin mielestäsi oikeassa, kuin muutat tapojasi ja saisit enemmän vastauksia?

Mitäs jos naiset vähän muuttaisivat tapojaan eivätkä vain istuisi perseellään. Olkaa aktiivisempia niin saatte enemmän vastauksia. Ehkä jopa löytyy joskus se joku. Jos se on edes tarkoituksena teillä.

Vierailija
92/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö millainen ajanhukka on kirjoitttaa tusinalle mimmille jokaiselle yksilöllinen aloitusviesti, joissa ei käytetä jotain jo tunnettua fraasia? Varsinkin jos kukaan näistä ei vaivaudu vastaamaan. ÄLÄ VAADI NAURETTAVUUKSIA.

Jos sinulle nämä tusina mimmiä on tusinatavaraa niin anna mennä. Vähän mietityttää miksi edes viestiä laitat.

Miksi kuvittelet, että tinderprofiilin perusteella voisit olla kenellekään mitään muuta kuin tusinakamaa? Ihan turha loukkaantua siitä, että tuntemattomalle ihmiselle et ole ainutlaatuinen tai erityinen.

Miksi sille tusinatavaralle laittaa sen sydämen? Oletko sinä kenties niitä jotka laittaa vaan kaikelle?

En. Mutta kyllä niitä tykkäyksiä ja mätsejä on paljon enemmän kuin yksi tai kaksi. Eipä näihin kummoista tunnesidettä ehdi muodostua ennen keskustelun avaamista.

Mitä luulet syntyykö naisilla tunnesidettä niihin päivittäisiin kymmeneen mitäkuuluuseen? Vai vastaakohan hän siihen yhteen, jossa sanotaan jotain muutakin ja joka osoittaa että mies jopa luki profiilin... Hmmm 🤔.

Senhän määrittelee miehen pärstä, eikä aloituksen hienous.

Vierailija
93/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö millainen ajanhukka on kirjoitttaa tusinalle mimmille jokaiselle yksilöllinen aloitusviesti, joissa ei käytetä jotain jo tunnettua fraasia? Varsinkin jos kukaan näistä ei vaivaudu vastaamaan. ÄLÄ VAADI NAURETTAVUUKSIA.

Jos sinulle nämä tusina mimmiä on tusinatavaraa niin anna mennä. Vähän mietityttää miksi edes viestiä laitat.

Miksi kuvittelet, että tinderprofiilin perusteella voisit olla kenellekään mitään muuta kuin tusinakamaa? Ihan turha loukkaantua siitä, että tuntemattomalle ihmiselle et ole ainutlaatuinen tai erityinen.

Miksi sille tusinatavaralle laittaa sen sydämen? Oletko sinä kenties niitä jotka laittaa vaan kaikelle?

Koska se vaikuttaa jollain tavalla kiinnostavalta.

Tässäkin ketjussa muuten tämä "tusinatavara" tinder-machista oli naisen keksimä ilmaus. Se mies puhui tusinasta mimmistä, eikä käyttänyt heistä nimitystä tusinatavara.

Eikö siinä aloitusviestissä kannattaisi kertoa se, mikä kyseisen ihmisen sai vaikuttamaan kiinnostavalta sen sijaan, että kirjoittaa "Moi (mitä kuuluu)?" En ole tinderissä, en ole koskaan ollut, mutta minulle on mysteeri miksi joku ottaa yhteyttä ihmiseen, josta ei pysty kuitenkaan sanomaan, että mikä kiinnostuksen herätti. Mutta jos kiinnostuksen heräämiseen riittää, että on oikeaa sukupuolta, oikean ikäinen ja sattuu olemaan lähistöllä, niin ei siinä paljon perusteita tutustumiselle ole.

Miksei?

Vierailija
94/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri huvikseni kaikkien tinderissä naisilta saamieni aloitusten sisällön:

-Moi!

-Moi:)

-Heippa :)

-Kiva kuva

-peukalo ylöspäin

-sydän

-sydän

-Moi

-Moikka!

-Miten viikonloppu meni?

-Iltaa!

Eli yhteensä 11 aloitusta ehkä noin reilusta 500 matchistä mitä olen tässä noin viiden vuoden aikana saanut. Eiväthän nuo aloitukset nyt varsinaisesti mitään verbaaliakrobatiaa ole, mutta jokaisesti olin kuitenkin erittääin iloisesti yllättynyt ja jokainen niistä johti pidempään keskusteluun :)

Haha, en ole kyllä ikinä kuullut, että kukaan mies olisi kuitenkaan valittanut huonoista aloitusviesteistä :)

Vierailija
95/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi jos et osaa vastata lyhyeen aloitukseen. Mulla toimi lyhyet niin hyvin että vastaamattomat naiset pysty poistamaan. Se on heidän murheensa kun emme tutustuneet. Monet tapasin, Etsin pysyvää ja löysin sellaisen.

Katsokaa naiset! Tässä on jumalan lahja naisille. Oli heidän murheensa kun eivät tähän timanttiin tutustuneet.

Ei käynyt mielessä etteivät he edes halunneet tutustua kun kerta eivät vastanneet?

Näin se menee, osa ihmisistä on vain pönkittämässä itsetuntoaan toisien viesteillä ja tykkäyksillä Siksi on tyhmää tehdä pitkiä aloituksia. Ne vastaa ketä kiinnostaa.

Jep, pitäisi tajuta että sen ensimmäisen viestin lähettäminen on lähinnä symbolinen ele, sillä osoitetaan että olet sen verran kiinnostava että haluaisin keskustella. Kertoo aika paljon sieltä vastapuolelta jos takerrutaan punakynän kanssa heti ensimmäiseen kontaktiin.

Vierailija
96/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryeryetytry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se vaikuttaa jollain tavalla kiinnostavalta.

Tässäkin ketjussa muuten tämä "tusinatavara" tinder-machista oli naisen keksimä ilmaus. Se mies puhui tusinasta mimmistä, eikä käyttänyt heistä nimitystä tusinatavara.

Eikö siinä aloitusviestissä kannattaisi kertoa se, mikä kyseisen ihmisen sai vaikuttamaan kiinnostavalta sen sijaan, että kirjoittaa "Moi (mitä kuuluu)?" En ole tinderissä, en ole koskaan ollut, mutta minulle on mysteeri miksi joku ottaa yhteyttä ihmiseen, josta ei pysty kuitenkaan sanomaan, että mikä kiinnostuksen herätti. Mutta jos kiinnostuksen heräämiseen riittää, että on oikeaa sukupuolta, oikean ikäinen ja sattuu olemaan lähistöllä, niin ei siinä paljon perusteita tutustumiselle ole.

Miksei?

No, näin naisen näkökulmasta voin kertoa, etten ole koskaan ottanut yhteyttä yhteenkään profiiliin nettideiteissä (Tinderissä en ole koskaan ollut) vain siksi, että kyseessä on ollut sopivan ikäinen vapaa (tai vapaana esiintyvä) mies sopivalta alueelta. Kyllä siihen on tarvittu myös jokin ominaisuus siinä miehessä, mikä on herättänyt kiinnostukseni. Pelkkä ulkonäkökään siihen ei ole riittänyt.

Olen kyllä ymmärtänyt, että monille miehille riittää, että siellä profiilin takana on sopivan ikäinen nainen omalta alueelta, mutta en tiedä kuinka tuloksellista sellainen lähestyminen sitten on.

Vierailija
97/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtwerwt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta kyllä niitä tykkäyksiä ja mätsejä on paljon enemmän kuin yksi tai kaksi. Eipä näihin kummoista tunnesidettä ehdi muodostua ennen keskustelun avaamista.

Mitä luulet syntyykö naisilla tunnesidettä niihin päivittäisiin kymmeneen mitäkuuluuseen? Vai vastaakohan hän siihen yhteen, jossa sanotaan jotain muutakin ja joka osoittaa että mies jopa luki profiilin... Hmmm 🤔.

Senhän määrittelee miehen pärstä, eikä aloituksen hienous.

Eli tiedät siis naista itseään paremmin, miten se menee... Just.

Sillä kivalla naamalla voi kyllä saada matchin, mutta voin kertoa että ihan yhtälailla joutuu unmatchatyksi kuin vähemmän nätti, jos keskustelutaitoja ei löydy. En minä ainakaan enää jaksa innostua PELKÄSTÄ ulkonäöstä, tyhmä tyhjä nätti kuori ei kiinnosta pätkän vertaa. Been there done that, blaah.

Vierailija
98/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyerytrety kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos naiset vähän muuttaisivat tapojaan eivätkä vain istuisi perseellään. Olkaa aktiivisempia niin saatte enemmän vastauksia. Ehkä jopa löytyy joskus se joku. Jos se on edes tarkoituksena teillä.

Miksi muuttaisin mitään, kun näin saan löydettyä tasan niitä aloitteellisia, aktiivisia keskustelijoita joita kaipaankin? Yhä, MIEHET ne yleensä valittaa ettei naiset aloita keskustelua tai eivät vastaa. Ei mulla ainakaan naisena ole mitään puutetta matcheistä tai saaduista viesteistä (määrällisesti... Laatu on sitten eri asia, ja sitä joutuu juuri näitä puhetaidottomia karsimalla etsimään).

Vierailija
99/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noihin lyhyihin alotuksiin ei tule vastausta voi siirtyä seuraavaan.

Noissa naisten esittelyteksteissäänkään ei yleensä ole mitään mistä vois aloituksen mujaista. Katsoin juuri 20 ensimmäisen profiili. Yhdellä oli harrastukset mainittu, kolmella oli vain koulutuksesta ilmoitettu ja nekin lyhentein. Yksi kerto hakevansa seksi seuraa, hänkin varmaan maksullinen. Yksi kertoi mies ihanteen. Loput oli tyhjiä.

Vierailija
100/115 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olin tinderissä vähän ainaa lähinnä huvin vuoksi, enkä kertaakaan aloittanut keskustelua yksinkertaisesti siksi, että matcheja tuli ja keskusteluja alkoi niin paljon ettei niihin ehtinyt vastata. Sitten eräs poikkeuksellisen ihanan oloinen mies laittoi viestiä, vaihdoimme numerot ja laitoimme viikon tai pari viestiä, menin elämäni ensimmäisille tinder-treffeille, ja nyt 2 vuotta myöhemmin asumme yhdessä :). Olen ihan kaunis nuori nainen, joten tässä syy miksi kannattaa itse tehdä aloite jos on kiinnostusta. Ja ei, miehen profiili ei todellakaan ollut mikään paidattomia selfieitä ja hienoja autoja, vaan todella söpö. Hänen viestitkin olivat poikkeuksellisen shmpaattisia ja hauskoja, joista hänen ihana luonteensa tuli esiin.