Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus poistettuun ketjuun

Vierailija
13.09.2018 |

Roskista siinä puhuttiin ja tämä nainen yritti näppärää sanaleikkiä joka epäonnistui. Tämän jälkeen valtuutettu Lokka kysyi vielä että miten päästään eroon kauppakeskuksessa majailevista uussuomalaisesta roskasta eroon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ymmärsivät tahallaan väärin.

Vierailija
2/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi marokkolainen Lokka ei saanut potkuja työpaikastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin siihen, että olen samaa mieltä apn kanssa, vaikka en keskustaa äänestäisi koskaan.

Melkoinen somelynkkaus kyllä. Katsoin sen puheenvuoron ja mielestäni se ei ollut mitenkään paha. Ymmärrän ihan hyvin, että kun oltiin puhuttu katujen roskaisuudesta, siitä tosiaan huonolla sanavalinnalla siirryttiin tuohon kodittomien asiaan, koska kaduilla niitä laitapuolenkulkijoita näkee ihan hirveästi.

On surullista, että keskustelu kääntyi tähän kohuun, eikä siihen itse ongelmaan, eli kaduilla oleskelevien ihmisien auttamiseen...

Vierailija
4/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn provokatiivinen aloitus on kömpelö yritys rakentaa ketju, johon Ap voi kopipeistata huolellisesti valmistelemansa kommentit vastauksina itselleen.

Ap toivoo luovansa vaikutelman siitä, että lukuisat ”keskustelijat” olisivat hänen kanssaan samaa mieltä Pihlajalinnan päätöksen epäoikeudenmukaisuudesta ja Riikka Moilasen ja samalla kaikkien muidenkin oikeudesta kyseenalaistaa toisen ihmisen ihmisarvo.

Lokka ei edusta muuta kuin säälittävää itseään, joten hänen mussutuksensa voi jättää jälleen kerran omaan arvoonsa.

Vierailija
5/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn provokatiivinen aloitus on kömpelö yritys rakentaa ketju, johon Ap voi kopipeistata huolellisesti valmistelemansa kommentit vastauksina itselleen.

Ap toivoo luovansa vaikutelman siitä, että lukuisat ”keskustelijat” olisivat hänen kanssaan samaa mieltä Pihlajalinnan päätöksen epäoikeudenmukaisuudesta ja Riikka Moilasen ja samalla kaikkien muidenkin oikeudesta kyseenalaistaa toisen ihmisen ihmisarvo.

Lokka ei edusta muuta kuin säälittävää itseään, joten hänen mussutuksensa voi jättää jälleen kerran omaan arvoonsa.

Mä en ole ap, mutta mun mielestä on aika syvältä, että kaikki keskittyvät haukkumaan tätä valtuutettua, mutta ketään ei kiinnosta, miten se vähäosaisempi väki oikeasti voi, ja mitä asialle voisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän