Jälkiliukkaille??
Oletko päässyt jälkiliukkaille tai antanut miehelle niin että edellisen spermat sisällä?
Kommentit (210)
Kimppaseksissä vierailija laukesi sisääni takaapäin ja oma mies jatkoi ihan suoraan siitä, sellainen räjähdys oli hänen laukeamisensa, ettei jäänyt epäselväksi kuinka kiihottunut oli.
N
Tuo on minun unelmahomma. Vieras panee takaapäin ja pääsee heti liukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi omituiselta että miehet innostuisi tuosta. Omalla kohdalla kokemukset on päinvastaisia. Olin suhteessa miehen kanssa joka kyseli aina oonko harrastanut seksiä oman mieheni kanssa samana päivänä ja jos vastasin rehellisesti hänelle kelpasi vain suihinotto.
Makuja on monia. Itselläni on vakipanona varattu nainen ja jos hän pannut miehensä kanssa ennen luokseni tuloa niin tykkään kun pääsen liukkaille. Ja nainenkin on paljon kiihkeämpi tuolloin.
Mistä te löydätte vatattuja vakipanoja. Miten saa varatun naisen suostuteltua vinkkejä?
Minä löysin kirkkokuorosta. Onhan kiihkeä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena mun silloinen poikasystävä pääsi jälkiliukkaille, tietämättään tosin.
Mutta näin kypsemmällä iällä, ensinnäkään en halua pelleillä tautiriskeillä - vaikka mun mies ainakin ajatus tasolla tuntuu kiihottuvan siitä että joku toinen mies panisi minua.
Joskus leikittiin ajatuksella ja "liukastelin" itseni maustamattomalla jugurtilla, tuntuma oli ilmeisen kiihottava ja kun siihen lisää mielikuvituksen mukaan niin voi hyvin kuvitella että mun sisällä olikin toisen miehen spermaa
Miten nämä miehet ei muka ymmärtäisi olevansa jälkiliukkailla? Sperman haju, naisen tuntuma? Onko teillä aivan tollot miehet?
Eihän naisenkaan pillu tunnu joka panolla samalta, joskus liukkaampi ja enemmän märkä, joskus vähemmän. Eikä se spermakaan aina löyhkää kilometrien päähän. Jos et osaa epäillä mitään niin huomaamatta voi jäädä. Itse opin valitettavasti kantapään kautta.
Eräs elämäni parhaista kokemuksista oli, kun vaimo herätti kesken unien ja sanoi: "Nyt saat tuoretta piirakkaa." Oli pannut bisnestuttunsa kanssa hotellissa, mies oli nukahtanut panojen jälkeen ja vaimo oli tullut taksilla kotiin eli mällit olivat max. puoli tuntia vanhat. Hemmetti, että tuntuikin hyvältä.
Poikaystävä ja meillä vakituisesti vieraileva ystävä ovat molemmat päässeet toistensa liukkaille. Poikaystävää se erityisesti kiihottaa eikä toinenkaan näytä edellisen laukeamista inhoavan. Naisnäkökulmasta voisi tässä yhteydessä todeta, että oma orgasmi on todella herkillä sen jälkeen, kun edellinen mies on lauennut ja toinen aloittaa yhtymisen. Jo ensimmäiset työnnöt tuntuvat vastustamattomilta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? N28
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ja meillä vakituisesti vieraileva ystävä ovat molemmat päässeet toistensa liukkaille. Poikaystävää se erityisesti kiihottaa eikä toinenkaan näytä edellisen laukeamista inhoavan. Naisnäkökulmasta voisi tässä yhteydessä todeta, että oma orgasmi on todella herkillä sen jälkeen, kun edellinen mies on lauennut ja toinen aloittaa yhtymisen. Jo ensimmäiset työnnöt tuntuvat vastustamattomilta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? N28
Mitä mieltä olet toisesta "varvista" nimenomaan saman miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet toisesta "varvista" nimenomaan saman miehen kanssa?
Myös saman miehen kanssa tilanne etenee toisella kerralla nopeasti. Muuten tarvitsen kunnolliset esileikit ja esimmäisellä kerralla yhdynnän täytyy kestää pitkään ennen kuin saan orgasmin ja usein se jää saamatta. Jos mies laukeaa sisään ja saan heti uudelleen seksiä, tarvitsen vain pari kolme työntöä ja lämpimät värähtelyt alkaa leviämään kohti alavatsaa ja sen jälkeen orgasmin peittäminen onkin jo mahdotonta. N28
Vierailija kirjoitti:
Oletteko naista kokeilleet? Jos olette, niin millaisia fiiliksiä?
Vierailija kirjoitti:
Orkun saaminen ei liity välttämättä "liukkaisiin". Edellisen panomiehen jälkeen olet naitu herkäksi ja siihen ei päälle tarvita muuta kuin se, että joku vaan jatkaa panemista.
Kauan aikaa sitten olin kaverin ja hänen vaimonsa kanssa heidän mökillä. Saunassa alkoi seistä kun en ollut saanut naista pitkään aikaan. Kaveri ja vaimonsa ei olleet moksiskaan. Hiplailivat toisiaan ja sanoivat että aivan rauhassa vaan. Kaveri pani ja sanoi että ootas, pääse kohta tähän kun runkkasin kiimoissani. Kohta näin kun kun kaverin kulli nyki ylös alas ja hän tuhisi. Nainen pyyhkäisi spermat pillusta ja pyllisti. Muistan miten liukas tavara oli kun työnsin sisään. Laukesin kaverin spermojen sekaan kun hön istui lauteilla ja katseli.
Useasti päästänyt seuraavan miehen liukkaille edellisen jälkeen. Ihanaa kun valun spermaa kun saan paljon peppuun.
M 45
Kun aikansa säätää varatun naisen kanssa enne pitkää eteen tulee tilanteita missä ei ole päivän ensimmäinen. Ehkä alussa sitä huomasi joskus miettivänsä ja ehkä hänkin ensi alkuun niitä tilanteita vältteli mutta nykyään se ei vaikuta kumpaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun aikansa säätää varatun naisen kanssa enne pitkää eteen tulee tilanteita missä ei ole päivän ensimmäinen. Ehkä alussa sitä huomasi joskus miettivänsä ja ehkä hänkin ensi alkuun niitä tilanteita vältteli mutta nykyään se ei vaikuta kumpaankaan.
Kai sinä käytät kortsua? Ei kauhean houkuttelevalta kuulostais ainakaan paljaaltaan panna jo sotkettua reikää, kortsun kanssa voisin vielä harkita, ja silloinkin vain harkita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä käytät kortsua? Ei kauhean houkuttelevalta kuulostais ainakaan paljaaltaan panna jo sotkettua reikää, kortsun kanssa voisin vielä harkita, ja silloinkin vain harkita
Kuten sanoin, ei vaikuta kumpaankaan millään tavalla niin ilman kumia on menty alusta asti. Sinnehän ne omiin nesteisiin sekoittuu muutenkin jos siellä nyt sattuu joskus jotain olemaan.
Tiedostamatta suutelin tyttöystävääni ja myöhemmin kuulin, että oli juuri ottanut suihin kaveriltani.
Joskus 17-20 vuotiaana kun kaikki oli huonosti ja elin sanoisinko vauhdikkaasti en aina edes muistanut tai ainakaan välittänyt että olin jo harrastanut milloin minkäkin poikaystävän kanssa seksiä kun olin jo uuden miehen kanssa sängyssä ja päinvastoin.
Minä tuun hulluksi näitä kommentteja lukiessa. Siis huomaako se mies sen vai ei? Nyt pitäis tietää. Mulla on ehkä pieni paniikki päällä asian suhteen.
Mistä te löydätte vatattuja vakipanoja. Miten saa varatun naisen suostuteltua vinkkejä?