Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiliukkaille??

Vierailija
13.09.2018 |

Oletko päässyt jälkiliukkaille tai antanut miehelle niin että edellisen spermat sisällä?

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissutyöltä palattuani, vaimo nukkumassa makkarissa. Riisuiduin ja asetuin lusikka asentoon kyljellään nukkuvan vaimon selän taakse. Koitin vaimon pillua takaa päin, märkä ja huulet turpeat. Vaimo työnsi lantiotaan minua kohti.  Otin sormiini sylkeä suustani kostuttaakseni terskaani, sormissani oli sperman tuoksu. Sisään työnnyttyäni ja muutaman vedon jälkeen kysyin. Onko sinua pantu tänään? Voihkinnan seasta kuulin vastauksen oooonn! Hetken pantuani kysyin voihkivalta naiseltani. Saitko isompaa? Sain oli vastaus. Muutaman työnnön jälkeen molemmat laukesimme. Elämää vapaassa suhteessa.

Onko ilmennyt kutinaa genitaali alueella, tai kenties HIV?

Vierailija
142/179 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tästä vaimon kanssa keskustelleet. Meitä kumpaakin kiehtoo ja kiusaa ajatus päästää vieras tutustumaan vaimooni paljaaltaan. Syntinen ajatus toisen miehen spermasta aviopimpissä saa vaimonkin märäksi ja liukkaaksi. Mutta miten toteuttaa se käytännössä? Kutsua sopiva ehdokas kylään, ehdottaa yhdessä saunomista, poistua itse paikalta ja jättää asia tikanpojan hoidettavaksi. Tämän pitemmälle emme ole vielä osanneet aihetta suunnitella. M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä olisi kiinnostunut 49v iso+paksukaluinen terve mies. Kik.sukkula20

Vierailija
144/179 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä isokaluinen mies, joka ottaa vaimosi takaa ja saat nuolla spermat sisältä.

Vierailija
145/179 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja hyvä vaimo! Mielelläni isolla vaimoosi tulisin estottomasti..

Vierailija
146/179 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaille en ole itse nainut mutta liukkaita tarjonnut. Viimeksi tuttava nainen kertoi että hänen mies haluaisi vieraat spermat nähdä valuvan hänestä ja jälkiliukkaille. Tuli luokseni ja keiteltiin kahvit ja juteltiin. Sitten panin häntä pöydällä ja pyysi pumppaamaan syvälle. Tämän jälkeen posket punaisena laittoi miehellensä viestiä että olisi liukkaat tarjolla. Mies ihan kiihottuneena kyseli yksityiskohtia ja kiihotti todella paljon muakin kun saa toisen naiseen laueta kunnolla sisään

Vierailija
147/179 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien spermojen sekaan olen työntänyt käteni,

Kun vaimo ei saanut vielä.

vaimo tykkää tästä ,ei jää kuivuudesta kiinni

Vierailija
148/179 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä kun olette tuon tehneet!

Vierailija
149/179 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että olen päässyt kokemaan. Vaimo tuli ystävänsä luota kotiin illanvietosta ja alasti kun nukutaan, niin olin takana kulli kovana. Liukasta oli ja upea tunne kirnuta ajatellen, että vieraan miehen spermat toimii liukkarina. Vaimokin oli kiimoissaan ja nautittiin. 

En ole uskaltanut kysyä olinko oikeassa, mutta ajatuksena erittäin kiihottava.

Vierailija
150/179 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku päässyt liukkaille b rappuun?

Vierailija
151/179 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaimoa peppuunkin pantu liukkaille. Vakikaverimme nai ensin pilluun ja vaihtoi sitten peppuun. Kulli oli jo ihan liukas ja limainen vaimon eritteistä, mutta kaveri laittoi kuitenkin lisäksi liukkaria. Nai takaapäin, vaimo peppu pystyssä polvillaan,  kunnes sekä vaimo että kaveri laukesivat. Spermat laski peppuun. Minä aviomiehenä seurasin ja katselin ihan vieretsä kun niiltä tuli. Kaveri irtautui vaimon pepusta ja vaimo lysähti makaamaan mahallaan sängylle. Minä kulli kovana peppureiällle ja painon pikkuhiljaa sisään. Oli edelleen kyllä tiukka, mutta liukkarin ja spermojen takia kulli upposi helpost peppuuni. Kiimoissa kun olin, en kestänyt kauaakan kun jo laukesin kaverin liukkaille peppuun. Lopuksi molemmat paineltiin vaimon pakaroita yhteen ja pumpattiin spermaa ulos pepusta, muutama kunnon ryöpsäys sieltä tulikin. Loppuyönä ja aamulla vielä naitiin vaimoa pilluun peräkkäin, kaveri tietty ensin, minä taas liukkaille molemmilta kertaa.  Meillä kyllä tykätään liukkaille naimisesta, molemmat. Ja vaimo tykkäää kun saa useampaa. 

Vierailija
152/179 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkkaan mikä fetissi se on, mutta aviomiehen toive vieraan miehen sukusiemenestä vaimonsa pimpassa on totista totta. Ja toisin päin, miehen yhtä vahva himo laueta nimenomaan varattuun naiseen. Minä olen tuota jälkimmäistä lajia, naimaton, en enää mikään nuori mies. Mutta nuorempana metsästin tuollaisia aviopareja. Siihen aikaan oli lehdissä seuranhakupalstoja. Niitä seurasin, lähettelin kirjeitä lehtiin, osoitettuina kyseisiin ilmoituksiin. Vastauksia tuli, ja jos hengenheimolaisuutta löytyi, tapasimme. Se oli oma heimonsa. Aviomies katsomassa silmä tarkkana kuinka vieras nai, kuinka vaimo, uu-uu-uu, huutaa kuin tehtaan pilli vieraan siemensyöksylle paljaaseen pimppaan. Erään kivan pariskunnan kanssa tämä jatkui pitkänä ystävyytenä. Tuli joulukortti, valokuva kauniista rouvasta, intiimejä paljastuksia uusista tuttavuuksista. Rouva sanoi ettei minua koskaan unohtaisi. Nainen ei unohda miestä, jonka kanssa on ollut yhdynnässä ja antanut laueta emättimeensä.

Vierailija
153/179 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuon nähnyt. Se riisuuntuminen, hyväilyt, kun vaimo avaa reitensä ja mies työntyy sisään, se paneminen ja sitten siemensyöksy sisään, se tunne on kiimaa ja kauhua...niin se kondomi unohtui.

Vierailija
154/179 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkakumppanina ollut tyttö käväisi yllytyksestäni tutustumassa paikalliseen tarjontaan. Miehellä oli loppunut kondomit yön aikana ja viimeinen varvi päättyi paljaalla vetäistyyn anaalipanoon. Hotellilla tyttöä nolotti yöseikkailun päättyminen, mutta sen varjolla pääsin itsekin testaamaan b rappua vieraan miehen jäljiltä. Kiihottava muisto.

Vierailija
155/179 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli monen tunnin kävelyltä. Se se pelkästään oli epäilyttävää. Kun sitten oli vähän myöhemmin seksiä vailla, niin ensimmäistä kertaa tarjosi tissipanoa. Kun ei oiken muutakaan tarjolla ollut, niin panin sitten tissien väliin. Siinä panon tuoksinassa käytin kättä vaimon jalkojen välissä ja oli kyllä niin nussittu pillu, ettei mitään epäilystä jäänyt. Sanoin tästä ja vaimo kääntyi selälleen ja levitti jalat. Nousin päälle ja nussin lisää spermaa pilluun. Kiimoissani en voinut oikein muuta kuin panna menemään, mutta kyllä vitutti jälkeenpäin.

156/179 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rooli on järjestää ne liukkaat 🥰 mistä sit isäntä pääsee nauttimaan. 😀 aina on emäntäkin toivotanut uudelleen tervetulleeksi. Suosittelen muillekin jos mahdollisuus  tulee.

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
157/179 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaille en ole itse nainut mutta liukkaita tarjonnut. Viimeksi tuttava nainen kertoi että hänen mies haluaisi vieraat spermat nähdä valuvan hänestä ja jälkiliukkaille. Tuli luokseni ja keiteltiin kahvit ja juteltiin. Sitten panin häntä pöydällä ja pyysi pumppaamaan syvälle. Tämän jälkeen posket punaisena laittoi miehellensä viestiä että olisi liukkaat tarjolla. Mies ihan kiihottuneena kyseli yksityiskohtia ja kiihotti todella paljon muakin kun saa toisen naiseen laueta kunnolla sisään

Mulla kävi vastaava kokemus 24 vuotiaana 10 vuotta sitten ja täytyy sanoa että oli melkoinen onnenpotku. Harvassa on sen jälkeen olleet naiset ketkä avoimesti puhuu jälkiliukkaista ja siitä että monta miestä laukeaa peräkkäin

Vierailija
158/179 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin pitkästä aikaa liukkaille sen jälkeen kun nuori mies tyhjentyi vaimooni. Molempia kiihotti sen jälkeen enkä kestänyt itsekkään kauaa

Vierailija
159/179 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p.mp. .r.s. ja mitta ainamukana? 😂

Vierailija
160/179 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihanaa laueta isolla kullilla toisen aviovaimoon .se tuhma olo, jos alkaakin vatsa pyöristyä ja oma mies hoitaa siitä eteenpäin.. t.💦💦