Suhde vaarallisen (?) miehen kanssa
Miesystäväni on ollut vankilassa naisen taposta. Alkaisiko kukaan teistä suhteeseen hänenlaisensa kanssa? Monesti mietin että mitä käy jos hän suuttuu. Ollaan tunnettu joitain kuukausia. Mietin sitäkin että ehkä hän on ottanut opikseen? Silti, tämä vaivaa ja on salattava koko lähipiiriltä. Uskaltaisitteko te?
Kommentit (32)
Pelkkä päivittäin käytetty alkoholi on jo merkki etten alkaisi suhteeseen
Kauanko istui ja kauanko ollut vapaalla?
Kannattaa muistaa, että KUKA TAHANSA osaa esittää mukavaa, se ei todellakaan paljon vaadi.
Olen aloittaja ja ei, en valehtele. Häneen tutustuessa en tiennyt menneisyydestä, ja tulen sellaisesta perheestä etten tästä siis todellakaan voi kertoa kenellekään.
Esimerkiksi minä en halua lapsia ja hän ei siihen ole painostamassa. Olen tosi erakko ja tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa, hän hyväksyy tämän ja paljon muutakin.
Tältä keskustelulta kaipaan lähinnä sitä että ellei kohtalotoveria löydy niin sitten edes neuvoja.
Taposta istui lähemmäs 10v, aiemmat tuomiot 3-5v.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja ja ei, en valehtele. Häneen tutustuessa en tiennyt menneisyydestä, ja tulen sellaisesta perheestä etten tästä siis todellakaan voi kertoa kenellekään.
Esimerkiksi minä en halua lapsia ja hän ei siihen ole painostamassa. Olen tosi erakko ja tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa, hän hyväksyy tämän ja paljon muutakin.
Tältä keskustelulta kaipaan lähinnä sitä että ellei kohtalotoveria löydy niin sitten edes neuvoja.
Kuulostaisi hullulta jos 70 v vielä lapsia vaatisi tekemään sinua.
Onko sinulla diagnosoitu mt ongelmia itselläsi?
Minulla on mies, joka on istunut linnassa talousrikoksesta ajassa ennen minua. Hänen silmiinpistävin ominaisuutensa on juuri tuo hyväksyminen: hän hyväksyy minut täysin, eikä vaadi minulta mitään. Tämä taito taitaa tulla kovan koulun kautta.
En nyt tässä jaksa alkaa kirjoittamaan, mutta luotan mieheen täysin. Mutta jotenkin ymmärrän, miksi hän on saanut elämänsä sotkuun jossain vaiheessa. Eli stressissä hän ei enää välitä, vaan antaa mennä asiat omalla painollaan. Ei viitsi edes laskuja avata, jättää päätökset huomiseen....nämä ovat pieniä asioita, mutta moisella asenteella yrittäjä kyllä saa solmun aikaiseksi. Varsinkin, kun riskinottokyky on megaluokkaa.
Eli kyllä sinunkin miehelläsi on ikuisesti se jokin juttu, joka pysyy piilossa, kun asiat ovat hyvin. Me kaikki olemme parhaimmillamme, kun elämässä asiat ovat hyvin. Stressissä se heikkous sitten paljastuu.
Kun haluat ottaa eron hänestä, niin voit joutua väkivallan kohteeksi. Ehkä kaipaat pahoinpitelyä. Olet tyhmä rakastunut ihminen. Katsot maailmaa lasien kautta jotka muuttavat pahankin kauniiksi.
Ei ole tavallisen tylsä suomipoika eli ottaisin!
Päihdeongelmaisissa (ja sitä myötä usein rikollisten) hurmaa usein juuri tuo, että heidän seurassaan on hyväksytty olo. Ei haittaa, vaikka tekee virheitä, ei haittaa, vaikka jää työttömäksi, ei haittaa, vaikka kahvinkeitin tippuu lattialle ja särkyy kolmannen kerran tällä viikolla. He kohtelevat sinua ihmisenä, sinun ei tarvitse esittää mitään. Tämän vastapainona tulee sitten se, että heillä ei myöskään ole monissa asioissa minkäänlaista vastuuntuntoa ja kaikki heidän suorastaan tahallaan aiheuttamansa vahingot ja mielipahat ovat vain inhimillistä ja ne pitää antaa anteeksi sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelmaisissa (ja sitä myötä usein rikollisten) hurmaa usein juuri tuo, että heidän seurassaan on hyväksytty olo. Ei haittaa, vaikka tekee virheitä, ei haittaa, vaikka jää työttömäksi, ei haittaa, vaikka kahvinkeitin tippuu lattialle ja särkyy kolmannen kerran tällä viikolla. He kohtelevat sinua ihmisenä, sinun ei tarvitse esittää mitään. Tämän vastapainona tulee sitten se, että heillä ei myöskään ole monissa asioissa minkäänlaista vastuuntuntoa ja kaikki heidän suorastaan tahallaan aiheuttamansa vahingot ja mielipahat ovat vain inhimillistä ja ne pitää antaa anteeksi sanomatta mitään.
Tämä on totta. Jotenkin kun saa olla oma itsensä eikä sitä kritisoida eikä pyritä muuttelemaan. Hän on sanonut käyneensä kovan koulun mutta se mikä on 'lusittu ' se on sillä ilmeisesti mennyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Jotenkin kun saa olla oma itsensä eikä sitä kritisoida eikä pyritä muuttelemaan. Hän on sanonut käyneensä kovan koulun mutta se mikä on 'lusittu ' se on sillä ilmeisesti mennyttä
Et ymmärtynyt jutun pointtia elo tämä ei ollut ns hyvä asia.
😂