Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä suhteessa olevat naiset: kehuuko miehenne teitä?

Vierailija
12.09.2018 |

Suhteen alussa sain kuulla näyttäväni kauniilta ja hyvältä aika ajoin, mutta se hiipui ensimmäisen vuoden jälkeen. Olen tästä maininnut, että meille naisille (ja kelle tahansa!) on tärkeää kuulla olevansa haluttu kumppaninsa osalta, mutta en siltikään enää ole kuullut mitään ihanaa mieheni suusta.

Mieheni ei muutenkaan ole romanttista tyyppiä, joten kehujen katoaminen tuntuu entistä ikävämmältä. Onko tällaista tapahtunut muille?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei kehunut ennen ja nykyään vielä vähemmän. Nyt sanoi kesällä tämän vuoden ensimmäisen kehun eli 'ahkera' kun pesin ikkunat ja patterit jne. Sanoisin että kehut on laskettavissa yhden käden varaan näiden 15 vuoden aikana. Itse kehun ja kannustan lähes joka päivä koska tekee raskasta työtä ja muutenkin tsempata tykkään. Ei mieheni kehu ketään muutakaan juurikaan joten kaippa se on persoonasta kiinni. 

Jos hän kohtelee sua hyvin ja on muutenkin ihmisisksi, niin yritä kestää. Se on just persoonasta kiinni, itsenikin on tosi vaikea pukea henkilökohtaisia kehuja sanoiksi vaikka niitä mielessäni pyörittelenkin. Antakaa armoa meille sulkeutuneille!

Vierailija
42/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu edelleen, vaikka olen 20 vuoden saatossa lihonut parikymmentä kiloa enkä muutenkaan ole mikään perusnaisellinen tyyppi (en meikkaa, käy kampaajalla enkä muutenkaan "laita" itseäni, saatikka käytä korkokenkiä ja minihameita yms). Viihdymme edelleen toistemme seurassa äärettömän hyvin, kotona ollessa kiehnäämme toistemme kyljessä ja rapsuttelemme/halailemme/suukottelemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu, kauniiksi, seksikkääksi, ihanaksi, parhaaksi, mitä nyt milloinkin. Kertoo rakastavansa, joka päivä melkein. Kehuu saavutuksiani, tekemisiäni (ei onneksi turhasta). Kiittää jos olen tehnyt jotain ekstraa, vaikka siivonnut jotenkin enemmän tai eri päivänä tms, sanon aina ettei tarvitse, mutta onhan se kiva että toinen huomaa. Itse kehun joka päivä häntä myös. 20 vuotta yhdessä. :)

Vierailija
44/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kehumme toisiamme, yhdessä tosin vasta 3v.

Vierailija
45/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi usein miehestäkin kiinni eikä siitä ajasta. 3 v olin yhden kanssa ja ei sanonut ensmäsen vuoden jälkeen enää ikinä mua kauniiksi. Alkoi enemmänkin haukkumaan vaikka ulkonäköni muuttunut parempaan suuntaan.

Nykyinen taas kehuu joka päivä ja pelolla ootan että millon lopettaa...

Vierailija
46/46 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin hellimme toisiamme sanoin ja kosketuksin. Minulle on tärkeää kuulla, että hän arvostaa minua henkisesti ja fyysisesti. Kuusi vuotta ei vielä kovin pitkä suhde mielestäni ole, mutta ei olla enää ihan tuorekaan pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme